Gå til innhold

Kvinner, helt ærlig, hva tenker dere om andre kvinner som har masse one night stands??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Misunnelig. 

Anonymkode: 96557...2cc

Aner ikke hvordan de gjør det 😅 

Anonymkode: 96557...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at folk er ulike, og at alle får gjøre som de selv ønsker. Håper bare de husker å beskytte seg.

Anonymkode: 2147c...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva andre gjør eller ikke gjør har jeg ingenting med. Whatever suits your boat

Anonymkode: 7ca0f...967

Floats

Anonymkode: 4877c...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg om andre sitt sexliv? Jeg har da bedre ting å gjøre. Hvis folk vil fly rundt og ha seg med hverandre, så vær så god. 

Anonymkode: 779fa...ce1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer bare på at jeg ikke levde litt mer før jeg traff mannen og raskt ble dønn seriøs i et forhold. 

Anonymkode: cf39b...541

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere?

Anonymkode: 61241...bb5

At de ikke har kontakt med eget følelsesliv og risikerer å ødelegge den følelsesmessige relasjonen mellom sex og intimitet. 

Anonymkode: 5a9a5...acc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker ikke one night stand. Men hvis du liker det så flott for deg. Så lenge man er ansvarlig og trygg ☺️👍 bare å kose seg

Anonymkode: 1a1df...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man mener så mye om andres sexliv, det er vel bare snerpete sladrekjerringer med knøttsmå liv som mener så voldsomt mye og er så sykelig opptatt av hva andre driver med i senga. 

Anonymkode: c1cee...2dd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye.

Misunner dem en smule, for de er sikkert pene for å få menn på den måten 😅 De må være trygge som ei annen nevner, jeg er ikke trygg i senga eller med flørt, å har ingen av delene. Det er jo kjedelig å aldri ha sex.

Hva gjør kvinner som det for å møte menn og for å bli trygge med sex? 

Anonymkode: ed0ac...29d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

At de ikke har kontakt med eget følelsesliv og risikerer å ødelegge den følelsesmessige relasjonen mellom sex og intimitet. 

Anonymkode: 5a9a5...acc

🤣 Kjære vene!  

Anonymkode: 27c51...b95

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne som har hatt mange sex partnere, ute å ta skade av det hverken fysisk eller psykisk. 

Nå forteller jeg jo ikke til noen om mitt sexliv, så hvordan skulle noen gjette seg til hva jeg holder på med?

Er nå i et lykkelig forhold, der vi absolutt ikke har noen interesse av å kartlegging sex livet før vi møttes. 

Har nydelig sex med han med intens kjærlighet i bunnen. 

Men :har hatt like mange deilige opplevelser ute kjæreste følelser!

Så det går helt strålende, og tenker bare positivt om meg selv, og andre kvinners/ menn som har gjort forskjell ting. 

Anonymkode: 4d3ce...435

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker «skulle ønske jeg hadde vært like fri da jeg hadde muligheten», og «bra for henne!».
Og når mine venninner som har en slik historikk får seg kjæreste tenker jeg at han har gjort et varp med ei dame som antakeligvis har skikkelig kontroll på hva hun vil og ikke vil ha. 

Anonymkode: 57717...02c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser rundt meg, så er det flest kvinner som kaller kvinner for hore og løs om de ligger mye. Kvinner er kvinner verst. Så sliter med å tro alle svarene her er genuine, når så mange kvinner i den virkelige verden ikke har problem med å kalle kvinner som ligger mye for dette 

Anonymkode: 37420...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg ser rundt meg, så er det flest kvinner som kaller kvinner for hore og løs om de ligger mye. Kvinner er kvinner verst. Så sliter med å tro alle svarene her er genuine, når så mange kvinner i den virkelige verden ikke har problem med å kalle kvinner som ligger mye for dette 

Synes det er her inne jeg leser slike kommentarer. Som i denne tråden.

I det virkelige liv kan venninnene være ganske direkte (og grove), selv om vi er i 40-årene, og i stabile forhold/gift hele gjengen. 

Anonymkode: cf39b...541

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å si kvinner er kvinners verst. Kvinner har aldri begått alt det menn har begått mot oss. Du trenger ikke tenke kvinner er glade i hverandre, men om du retter synet til verden og ut av dette middelmådige dramaet, så ser du at det finns langt verre ting i verden enn at folk er uenige om sexualitet, å kaller noen hore. Det kan være flere grunner til at de gjør det forbi at de missliker at noen ligger rundt. Kan være sjalusi eller fordømmelse om ei flørter med mannen deres, eller de har en kjæreste som er utro. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slutt å si kvinner er kvinners verst. Kvinner har aldri begått alt det menn har begått mot oss. Du trenger ikke tenke kvinner er glade i hverandre, men om du retter synet til verden og ut av dette middelmådige dramaet, så ser du at det finns langt verre ting i verden enn at folk er uenige om sexualitet, å kaller noen hore. Det kan være flere grunner til at de gjør det forbi at de missliker at noen ligger rundt. Kan være sjalusi eller fordømmelse om ei flørter med mannen deres, eller de har en kjæreste som er utro. 

Sier bare at jeg ser langt flere kvinner som kaller andre kvinner for hore enn menn. Som er litt i kontrast til hva man leser her.

Liker å dømme etter handlinger, ikke ord

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sier bare at jeg ser langt flere kvinner som kaller andre kvinner for hore enn menn. Som er litt i kontrast til hva man leser her.

Liker å dømme etter handlinger, ikke ord

Jeg vet det, sa bare ifra fordi utrykket kvinner er kvinner verst, i dagens tid når folk er dummere når det kommer til menneskelige relalasjoner, så blir det som å grønnvaske alt menn  gjør, å si at kvinner er verst her også. Å at alt som skjer oss, er vår egen feil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mulig jeg henger feil steder på nettet og har engasjert meg i feil algoritmer og det ikke er så ille som det virker, men f.eks facebooken min er fyllt av shaming av kvinner som har sex. Et vanlig bilde er hvordan kvinner er løse horer frem til de vil etablere seg og da er vi utvidet og ødelagt. Enormt mange menn som ikke skjønner bæret av hvordan kvinnelig anatomi fungerer også, ganske rart så opptatt som de er av kropp. Ser slike diskusjoner hver gang jeg er på sosiale medier nærmest, og felles for dem alle er at det kun er menn som vitser om og shamer kvinners lyst og seksualitet. 

Jeg for min del mener absolutt ingenting om kvinner som «ligger rundt», det mener jeg helhjertet. Så lenge hun ikke lurer noen, og gjør det av lyst fremfor et jag etter bekreftelse eller lignende så er det vel bra for henne.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I seg selv er det jo ikke noe problem, men det kan bli det om du har vært innom "alle". Kjenner ei som alltid blir med en ny for hjem fra byen, men sliter med å få seg kjæreste. Det er ikke fordi menn bryr seg om "body count", men fordi omtrent alle hun møter kjenner flere av hennes tidligere ligg.

Anonymkode: 8f3c2...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...