AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #21 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 Du kan snakke for alle menn? Jasså. Mannen sier at han aldri har tenkt på det og ikke bryr seg Anonymkode: 1bab6...c43 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 11. november 2024 #22 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 Lurer fælt hva du vet at jeg tenker (er mann). Brukte tilfeldig enn del tid i helgen med enn god kvinnelig venn som passer inn i det du tenker på. Hva tenker jeg om henne? Akkurat om henne tenker jeg at hun kanskje har litt for mye fokus på sex, og kunde ha prioritert annorledes når det gjelder relasjoner. Men det er henne spesifikt, kvinner jeg ikke kjenner har jeg ikke noen spesielle tanker om på grunn av deres sexliv. Vil vel tro at de fleste menn er som meg, bryr seg ikke om ukjente menneskers sexliv, dem vi kjenner så vil det være en total vurdering om hva vi tenker. Tror vel kanskje kvinner ligner på oss menn. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 Jeg tenker ingenting. Hvem andre mennesker har sex med, hvordan, med hvor mange og så videre, så lenge det er frivillig, driter jeg i. Det er deres sexliv, ikke mitt. På samme måte som jeg driter i hva de spiser til middag, om de trives i jobben sin eller om de har tatt plastiske operasjoner. Deres liv, deres valg. Anonymkode: 9afd9...dca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #24 Del Skrevet 11. november 2024 Hvorfor skulle jeg tenke noe om det? Så lenge begge har lyst er det vel fint for dem. Derimot reagerer jeg negativt på kvinner som ligger med yngre menn (evt yngre kvinner, men jeg kjenner ingen lesbiske kvinner som er på barnerov). Reagerer selvsagt på samme måte på menn som går for yngre kvinner (eller menn). Anonymkode: 052aa...ea0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #25 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg misunner dem og heier på dem som bare det!! De som har fordommer mot dem kan flytte til USA og kose seg med Trump! Anonymkode: efe4f...453 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #26 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 At de har tvilsom karakter. Anonymkode: e7273...b66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. november 2024 #27 Del Skrevet 11. november 2024 Hva andre gjør, er deres bord, og ikke mitt tenker jeg.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #28 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 At de sikkert er glad i sex 😊 Anonymkode: 6dc86...d88 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #29 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har like lite sansen for tilfeldig sex, enten det gjelder menn eller kvinner. Det fører bare til spredning av sykdommer og økte aborttall. Dessuten er det mange som angrer i ettertid. Ønsker du sex som singel, så finn deg heller en fast sexpartner. Anonymkode: 5f437...d34 Enig i denne. Anonymkode: 97f8d...01b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #30 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg tenker ikke noe spesielt om det på samme måte som at jeg ikke tenker over at noen driver på med motorcross. Jeg tenker derimot ganske mye dårlig om folk som dømmer andre for å ha samtykkende sex. Anonymkode: 726b9...6b6 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #31 Del Skrevet 11. november 2024 Misunnelig. Anonymkode: 96557...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #32 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du kan snakke for alle menn? Jasså. Mannen sier at han aldri har tenkt på det og ikke bryr seg Anonymkode: 1bab6...c43 Jeg er ikke opptatt av svarene, jeg vil bare se hva slags temaer som engasjerer. Det her er en tulleside hvor folk kan leke big deal. Virksomheten tjener på klikk og engasjement, så det er en fortjeneste for deres del. Anonymkode: 61241...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #33 Del Skrevet 11. november 2024 Så lenge jeg slipper å date de mennene dem har ligget med... Anonymkode: 1a94f...fa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #34 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg håper de har det godt med seg selv og ikke har ons for å føle seg bedre, døyve ensomhet eller glemme vonde følelser. Anonymkode: 946e6...9a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #35 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Misunnelig. Anonymkode: 96557...2cc Så hvorfor gjør du ikke det selv? Anonymkode: e7273...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #36 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg tenker bra for dem. Personlig liker jeg ikke ons så godt for jeg trenger tid til å ha lyst på noen, det må bygge seg opp litt. De ons jeg har hatt før har vært skuffende Anonymkode: f0ae8...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #37 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg har hatt flere venninner som er sånn, mens jeg selv ikke har et behov for å ha sex med mange forskjellige. Det kommer an på hva jeg tenker, fordi det kan være ulike grunner til at noen gjør det. At de er glad i sex og derfor liker å ha mye sex, og synes det er spennende å ha det med mange forskjellige er ikke noe jeg bryr meg noe om. Det er flott for dem at de gjør det de liker. Men en tidligere venninne lå veldig kjapt med menn hun møtte, og trodde ofte at det skulle bli noe mer. Hun likte sex, men hun misforstod nok at det å ha sex med noen med engang vil føre til et forhold. Det er det jo ikke alltid det gjør det. Så hun klagde mye over det og ble ofte såret på grunn av det. En annen venninne hadde sex med mange forskjellige fordi hun slet med diverse og hadde behov for bekreftelse. Det var absolutt ikke sunt for henne eller de forholdene hun var i. I tillegg så tenker jeg at det er fint med gjensidig respekt. Noe jeg ikke alltid har opplevd når jeg forteller om at jeg ikke har samme behov som det de har for tilfeldig sex eller utbrodrering av hvordan partnere har vært i sengen eller størrelse på utstyret deres. Anonymkode: 5195f...9e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #38 Del Skrevet 11. november 2024 Altså de får kjøre på som de vil! Jeg personlig får mer ut av sex med en partner jeg møter over tid/har sex med flere ganger. De ons’ene jeg har hatt har vært dårlig sex. Anonymkode: 8f8e5...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #39 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 Ts, hva mener du er "masse ons" for en kvinne? Svar gjerne ut fra kvinnens alder, seksuelle debut, antall år som singel... Anonymkode: 40e0e...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #40 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg tenker "er det virkelig verdt det?". Og tror dessverre at mange kvinner vil angre på alle one-nights senere, av akkurat første grunn; at det ikke var verdt det. Under "om det virkelig er verdt det" mener jeg at det neppe kan være så god sex. Sexen blir jo bedre når begge vet hva den andre liker. Kvinner får mer valuta fra sex´en når de føler seg trygg på mannen. Leste nylig en studie som sier at få kvinner får orgasme ved one-nights/første gang med ny mann. Pluss alt styret med å finne en mann, møte ham/finne ut av om det skal bli sex, dra hjem til ham eller få en fremmed hjem til seg. At det må være litt kleint neste dag, kleint å møte ham igjen.. Jeg tenker at det må være bedre å finne seg en fast partner hvor begge er enige om at det ikke skal være forhold, bare f-friends. Jeg er kvinne selv og ser litt ned på andre kvinner som gjør seg så billige. Sorry. Anonymkode: 9afb9...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå