Gå til innhold

Gikk på 2 dater med en fyr, og på tredje så lå vi sammen. Han dro på morningen uten å si noe. Greit/Ugreit?

anon_ww_ww

Dra på morgenen uten å si noe?  

85 stemmer

1. 1. Greit/Ikke greit?

• Innafor
      16
    • Ikke innafor
      69

Anbefalte innlegg

Jeg så denne på jodel, så dette er ikke min opplevelse, men er nyskjerrig på hva folk synes.

A og B hadd vært på 2 dater. På tredje daten lå de sammen, og så på morningen så skulle han til å dra uten å si noe til A, men hun stoppet han akkurat før og sa "Hvorfor drar du uten å si noe?", og han sa "Jeg ville ikke vekke deg."

Er dette innafor eller ikke?

De datet videre i 2 mnd, og det var han som ville forplikte seg, og ikke henne. Det var derfor jeg synes hele situasjonen var rar, og det nevnte hun i posten sin også. Hvis det hadde vært meg, så ville jeg jo antatt at hvis en fyr stikker etter sex, spesielt når man har vært på 2 dater, at han ikke vil ha mer, og har brukt meg. Det spørs på situasjonen though, fordi som i denne situasjonen, så er det jo sannsynlig at det ikke var intensjonen hans. I tillegg til at på jodel så mente de det var innafor, og at 2 dates betydde ingenting, så det var derfor jeg lurte på om det kanskje var innafor likevel, siden det viste seg at han var interessert? Fordi det er jo en ting at du møter noen på nattklubb, og så forsvinner de på morningen uten å si noe. Men er det ikke litt drøyt å dra uten å si noe hvis dere har vært på 2 dates? Eller hva tenker dere? 

Endret av anon_ww_ww
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er normal folkeskikk å si farvel når man har ligget med noen. Uavhengig om det er første kvelden eller etter 3. date. 

Anonymkode: 64713...a0c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun hører neppe fra han igjen...

Anonymkode: f155f...b03

De datet videre i 2 mnd, og det var han som ville forplikte seg, og ikke henne. Det var derfor jeg synes hele situasjonen var rar, og det nevnte hun i posten sin også. Fordi man antar jo at hvis en fyr stikker etter sex, spesielt når man har vært på 2 dater, at han ikke vil ha mer. Det var derfor jeg lurte på om det kanskje var innafor likevel, siden det viste seg at han var interessert?

Endret av anon_ww_ww
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var greit at han ikke ville vekke henne. Hvem vet om han merket han holdt på å bli dårlig i magen, eller var skikkelig fyllesyk og ønsket å komme hjem før formen ble verre. 

Forstår ikke helt hvorfor dette er en sak når de fortsatte å date, og avsluttet to måneder etter? 

Anonymkode: 2a157...3ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tolket det som en avisning, men intresangt å høre at det ikke var ment slik fra hans side. Skader aldri å bli minet på at folk ikke altid tenker slik som man tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Syns det var greit at han ikke ville vekke henne. Hvem vet om han merket han holdt på å bli dårlig i magen, eller var skikkelig fyllesyk og ønsket å komme hjem før formen ble verre. 

Forstår ikke helt hvorfor dette er en sak når de fortsatte å date, og avsluttet to måneder etter? 

Anonymkode: 2a157...3ba

Fordi jeg lurer på om det generelt er greit å gjøre? Ja, det gikk greit for dem. Men det gjør meg bare mer forrvirret om det er greit, siden han likte hennes tydeligvis, men oppførte seg sånn. Men hvis en fyr hadde gjort det det mot meg, så ville jeg muligens følt han bare var ute etter sex. Det spørs på situasjonen though, fordi som i denne situasjonen, så er det jo sannsynlig at det ikke var intensjonen hans. Så lurte på hva andre syntes: om det er greit eller ikke. 

Endret av anon_ww_ww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit at han ikke ville vekke henne, det er ikke som om han ghosta henne.

Anonymkode: d150a...8d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må være litt sosialt tilbakestående om en gjør slikt på 3. date. Du går ikke glipp av noe ihvertfall 

Anonymkode: 160bd...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv stukket etter sex uten å si hade.

Fyren sovnet 3 sekunder etter at han fikk orgasme. Jeg var lysvåken og lite gira på å sove over. Jeg kledde på meg og gikk.... Ikke noe dramatisk eller dramatikk over det.

Han tok det fint.

Anonymkode: cefab...69f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han hadde dratt den morgenen og deretter aldri tatt kontakt igjen; ikke innafor.

Å ikke ville vekke partner før man drar, er jo derimot veldig hensynsfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligge med noen etter date nr 2 🤡 helt innfor at han drå.

Anonymkode: 29e13...e36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner hvis dere vil at mannen skal si hade, er det greit at han vekker dere for å si det? Eller forventer dere at han sitter og venter til dere våkner for å så si hade?

Anonymkode: 2bc21...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud. Hva er poenget i å forvente noe mer, om man ligger sammen så tidlig? Det er null poeng i å ha forventninger så fort.

Anonymkode: d3df5...b47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor ligge med noen etter date nr 2 🤡 helt innfor at han drå.

Anonymkode: 29e13...e36

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud. Hva er poenget i å forvente noe mer, om man ligger sammen så tidlig? Det er null poeng i å ha forventninger så fort.

Anonymkode: d3df5...b47

Er det så rart å ligge med noen på tredje date? Trodde det var normalt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_ww_ww skrev (7 minutter siden):

Er det så rart å ligge med noen på tredje date? Trodde det var normalt?

Det er tidlig for meg, vil gjerne kjenne noen en del før det blir intimt, det kan ta noen uker. 

Anonymkode: 2ad14...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sexen var helt ræva og fyren hadde sloknet så kan jeg forstå at en bare går uten å si noe

Anonymkode: 1391a...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...