AnonymBruker Skrevet 11. november #21 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er jo meningen med low waist😊 Anonymkode: f3613...c51 Ja og det blir ikke fint. Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #22 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja og det blir ikke fint. Anonymkode: aea67...b63 Ok, jeg synes det er fint (har selv hatt keisersnitt) Anonymkode: f3613...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #23 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ok, jeg synes det er fint (har selv hatt keisersnitt) Anonymkode: f3613...c51 Hadde magen vært flat så hadde det vært fint men ikke når den fortsatt er hoven dessverre . Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #24 Del Skrevet 11. november Har du fremdeles hevelse rundt operasjonssåret 6 mnd etterpå? Har flere keisersnitt selv, og har aldri slitt med hevelse rundt operasjonssåret i hele 6 måneder.. Høres ikke helt bra ut. Eller er det fett som buler over arret? Anonymkode: 3b1bf...f82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #25 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du fremdeles hevelse rundt operasjonssåret 6 mnd etterpå? Har flere keisersnitt selv, og har aldri slitt med hevelse rundt operasjonssåret i hele 6 måneder.. Høres ikke helt bra ut. Eller er det fett som buler over arret? Anonymkode: 3b1bf...f82 Litt hoven +fett. Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #26 Del Skrevet 11. november Denne er superfin og komfortabel: https://www.gudrunsjoden.com/nb-no/klaer/bukser/141567-velurbukse-i-okologisk-bomull-resirkulert-polyester-svart-s Anonymkode: 18caa...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #27 Del Skrevet 11. november Sikker på at du ikke har fått delte magemuskler? Prøvd hypopressiv trening? Anonymkode: e1b1c...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #28 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikker på at du ikke har fått delte magemuskler? Prøvd hypopressiv trening? Anonymkode: e1b1c...ea4 Har ikke det vært hos legen og sjekket . Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #29 Del Skrevet 12. november Synes ts her er veldig vanskelig og negativ til alt og alle. Umulig å hjelpe slike mennesker. Anonymkode: 36a3f...f61 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #30 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes ts her er veldig vanskelig og negativ til alt og alle. Umulig å hjelpe slike mennesker. Anonymkode: 36a3f...f61 Folk her svarer jo ikke på det jeg spør om., Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #31 Del Skrevet 13. november Du har nok ikke hevelse. Hevelse kommer av enten infeksjoner eller fysiske skader hvor kroppen holder på å reparere. 6 mnd etter et keisersnitt er det ikke lenger en fysisk skade som repareres men arrvev. Dersom du tror du har en infeksjon må du sjekkes hos legen. det kan selvsagt være at du har vann i kroppen, eller at magemusklene ikke har trukket seg sammen enda. Du kan prøve riktig trening for å stramme opp kjernemuskulaturen og spise sunt. Jeg har likt å bruke high waist dongeribukser når jeg har hatt sånn mammakul. Ellers har det gått mye i hverdagskjoler. Anonymkode: 3526e...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #32 Del Skrevet 13. november På floyd har de to bukse modeller i div stoff, Angelina og Jenny i jeansstoff hjalp meg å skjule pølsemage. De to modellene har knapper som unngikk at det ble sånn ball under livet liksom. På meg satt de fint over rompa også! De finnes i stretch også, men kan ha tendens til å gli ned litt. Nå er det masse salg også, så sjekk de ut. Anonymkode: acec2...437 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #33 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har nok ikke hevelse. Hevelse kommer av enten infeksjoner eller fysiske skader hvor kroppen holder på å reparere. 6 mnd etter et keisersnitt er det ikke lenger en fysisk skade som repareres men arrvev. Dersom du tror du har en infeksjon må du sjekkes hos legen. det kan selvsagt være at du har vann i kroppen, eller at magemusklene ikke har trukket seg sammen enda. Du kan prøve riktig trening for å stramme opp kjernemuskulaturen og spise sunt. Jeg har likt å bruke high waist dongeribukser når jeg har hatt sånn mammakul. Ellers har det gått mye i hverdagskjoler. Anonymkode: 3526e...5f8 Ikke infeksjon eller slikt men hoven i den forstand at jeg ikke har følelse enda. Er nok normalt. Har sjekket magemusklene hos legen og alt er fint der . Spiser sunt ,går turer , trener styrke og spinning . Har prøvd high waist da jeg bestandig har likt de best men magen blir en bul gjennom buksa om du skjønner . Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #34 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På floyd har de to bukse modeller i div stoff, Angelina og Jenny i jeansstoff hjalp meg å skjule pølsemage. De to modellene har knapper som unngikk at det ble sånn ball under livet liksom. På meg satt de fint over rompa også! De finnes i stretch også, men kan ha tendens til å gli ned litt. Nå er det masse salg også, så sjekk de ut. Anonymkode: acec2...437 Takk for tips har prøvd noen bukser fra Floyd med mange knapper og de likte jeg ikke men de har kanskje andre Har ikke pølsenage da Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #35 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips har prøvd noen bukser fra Floyd med mange knapper og de likte jeg ikke men de har kanskje andre Har ikke pølsenage da Anonymkode: aea67...b63 Jeg skal hverfall ha et par av disse etter mitt neste ks. Men smaken er jo som baken. Jeg synes klær generelt er vanskelig, alt er så fint på andre, men ikke på meg. Så forstår frustrasjonen over å ikke finne noe. Anonymkode: acec2...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #36 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke infeksjon eller slikt men hoven i den forstand at jeg ikke har følelse enda. Er nok normalt. Har sjekket magemusklene hos legen og alt er fint der . Spiser sunt ,går turer , trener styrke og spinning . Har prøvd high waist da jeg bestandig har likt de best men magen blir en bul gjennom buksa om du skjønner . Anonymkode: aea67...b63 Manglende følelse er fordi nervene ble kuttet og det tar tid før de finner veien tilbake. Det har ingenting med hevelse å gjøre. Magekulen må slankes og trenes bort. Det tar lengre tid etter keisersnitt fordi man ikke får bruke magemusklene de første 3 mnd. kanskje du heller skal snu fokuset ditt? Jobb med kroppens styrke, aksepter at kroppen ikke er på topp akkurat nå og sett deg et mål for når kroppen skal være tilbake til slik den var før. Bulen på magen kan ikke kles bort, der er det kosthold og trening som gjelder. Anonymkode: 3526e...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #37 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Manglende følelse er fordi nervene ble kuttet og det tar tid før de finner veien tilbake. Det har ingenting med hevelse å gjøre. Magekulen må slankes og trenes bort. Det tar lengre tid etter keisersnitt fordi man ikke får bruke magemusklene de første 3 mnd. kanskje du heller skal snu fokuset ditt? Jobb med kroppens styrke, aksepter at kroppen ikke er på topp akkurat nå og sett deg et mål for når kroppen skal være tilbake til slik den var før. Bulen på magen kan ikke kles bort, der er det kosthold og trening som gjelder. Anonymkode: 3526e...5f8 Ja er sant det ,spiser sunt og trener , men har bare litt lyst å føle meg fin i noe annet enn kjole og om.du skjønner . Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 13. november #38 Del Skrevet 13. november Hva slags bukser liker du da? Har ikke tatt keisersnitt, men har vært gravid flere ganger, med tvillinger også. Har samme problemet som deg. Bukser er kjempevanskelig. Kan tipse om buksene fra Ninepine. Masse modeller, laget i resirkulert polyester. God kvalitet, holder seg fine i bruk og vask. Uten den typiske «plast» -følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #39 Del Skrevet 13. november Bacteria skrev (2 minutter siden): Hva slags bukser liker du da? Har ikke tatt keisersnitt, men har vært gravid flere ganger, med tvillinger også. Har samme problemet som deg. Bukser er kjempevanskelig. Kan tipse om buksene fra Ninepine. Masse modeller, laget i resirkulert polyester. God kvalitet, holder seg fine i bruk og vask. Uten den typiske «plast» -følelsen. Liker highwaist ,culottebukser med strikk .tør ikke bestille fra nett dessverre Anonymkode: aea67...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #40 Del Skrevet 13. november Tror du forveksler hevelse med noe annet her. Eller hvordan skiller du mellom hva som fremdeles er post-operasjons «hevelse» og hva som er fett hele 6 mnd etter keisersnittet? Magen din har nok forandret seg etter keisersnittet, og om man har litt for mye på magen etter keisersnitt kan mange få en bul/pølse på magen over arret. Har ingen tips til hvordan kle vekk dette, men jeg ser for meg at det er vanskelig? Anonymkode: 3b1bf...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå