AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:17 #1 Del Skrevet mandag kl 07:17 Fikk vite resultatene skulle være ferdig til november, men jeg har enda ikke hørt noe. Har dere andre i Oslo kommune hørt noe? Og hvor mange lønnstrinn gikk dere opp? Anonymkode: e2558...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:17 #2 Del Skrevet mandag kl 23:17 Ja, fikk mail på torsdag. Gikk opp ett lønnstrinn. Anonymkode: f7df2...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:57 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:57 Vi har fått beskjed om at alle som får ekstra lønnstrinn får en epost i løpet av tirsdagen. Jeg har ennå ikke hørt noe... 😬 Begynner å miste trua da protokollen offentliggjøres kl. 14, og det er jo rart om de som ber om innsyn der får beskjed før meg eventuelt Anonymkode: 5d897...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:22 #4 Del Skrevet tirsdag kl 13:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har fått beskjed om at alle som får ekstra lønnstrinn får en epost i løpet av tirsdagen. Jeg har ennå ikke hørt noe... 😬 Begynner å miste trua da protokollen offentliggjøres kl. 14, og det er jo rart om de som ber om innsyn der får beskjed før meg eventuelt Anonymkode: 5d897...ab0 Hos oss (riktignok staten) er det bare de som får noe som får melding. Anonymkode: 3c045...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:22 #5 Del Skrevet tirsdag kl 13:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos oss (riktignok staten) er det bare de som får noe som får melding. Anonymkode: 3c045...2f4 Sånn er det hos oss også. Men alle som vil kan be om innsyn i protokollen. Derfor tror jeg at jeg ville ha hørt noe innen nå hvis jeg fikk. Anonymkode: 5d897...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:24 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn er det hos oss også. Men alle som vil kan be om innsyn i protokollen. Derfor tror jeg at jeg ville ha hørt noe innen nå hvis jeg fikk. Anonymkode: 5d897...ab0 Ja, det har du nok rett i. For vår del må vi vente til utpå nyåret før vi får forhandle, ganske kjipt med 0 ekstra i lommeboka akkurat i år. Anonymkode: 3c045...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:22 #7 Del Skrevet tirsdag kl 14:22 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, det har du nok rett i. For vår del må vi vente til utpå nyåret før vi får forhandle, ganske kjipt med 0 ekstra i lommeboka akkurat i år. Anonymkode: 3c045...2f4 Skjønner. Den er kjedelig, men får dere da etterbetalt fra i år, eller? Jeg tok forresten feil angående at løpet var kjørt. Fikk mail om at jeg fikk et trinn opp rett over kl. 15. Ser ut som om det var en automatisk utsendt epost, så antar at alle nå har fått beskjed. Anonymkode: 5d897...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:22 #8 Del Skrevet tirsdag kl 17:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner. Den er kjedelig, men får dere da etterbetalt fra i år, eller? Jeg tok forresten feil angående at løpet var kjørt. Fikk mail om at jeg fikk et trinn opp rett over kl. 15. Ser ut som om det var en automatisk utsendt epost, så antar at alle nå har fått beskjed. Anonymkode: 5d897...ab0 Ja, vi får etterbetalt - hvis det blir noe. Det eneste vi vet er at vi får 0,75% sentralt. Anonymkode: 3c045...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:20 #9 Del Skrevet tirsdag kl 18:20 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ja, vi får etterbetalt - hvis det blir noe. Det eneste vi vet er at vi får 0,75% sentralt. Anonymkode: 3c045...2f4 Jeg tenker det skal godt gjøres at det ikke fremforhandles en form for lokalt generelt tillegg, i tillegg til de 0,75% sentralt. Anonymkode: 9a765...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:29 #10 Del Skrevet tirsdag kl 18:29 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker det skal godt gjøres at det ikke fremforhandles en form for lokalt generelt tillegg, i tillegg til de 0,75% sentralt. Anonymkode: 9a765...425 Ja håper det, men vår arbeidsgiver pleier bruke de lokale oppgjørene til å løfte noen få utvalgte. Får håpe det blir annerledes når mesteparten av potten skal fordeles lokalt. Anonymkode: 3c045...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:06 #11 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja håper det, men vår arbeidsgiver pleier bruke de lokale oppgjørene til å løfte noen få utvalgte. Får håpe det blir annerledes når mesteparten av potten skal fordeles lokalt. Anonymkode: 3c045...2f4 Jeg tror nok det vil bli annerledes når det meste av potten fordeles lokalt, og ikke bare litt (regner med det er slik der har vært hos dere før). Anonymkode: 9a765...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå