Gå til innhold

Har dere andre i Oslo kommune fått svar på lokal lønnsforhandling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk vite resultatene skulle være ferdig til november, men jeg har enda ikke hørt noe.

Har dere andre i Oslo kommune hørt noe? Og hvor mange lønnstrinn gikk dere opp?

Anonymkode: e2558...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fikk mail på torsdag. Gikk opp ett lønnstrinn.

Anonymkode: f7df2...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått beskjed om at alle som får ekstra lønnstrinn får en epost i løpet av tirsdagen. Jeg har ennå ikke hørt noe... 😬 Begynner å miste trua da protokollen offentliggjøres kl. 14, og det er jo rart om de som ber om innsyn der får beskjed før meg eventuelt :P 

Anonymkode: 5d897...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har fått beskjed om at alle som får ekstra lønnstrinn får en epost i løpet av tirsdagen. Jeg har ennå ikke hørt noe... 😬 Begynner å miste trua da protokollen offentliggjøres kl. 14, og det er jo rart om de som ber om innsyn der får beskjed før meg eventuelt :P 

Hos oss (riktignok staten) er det bare de som får noe som får melding. 

Anonymkode: 3c045...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hos oss (riktignok staten) er det bare de som får noe som får melding. 

Sånn er det hos oss også. Men alle som vil kan be om innsyn i protokollen. Derfor tror jeg at jeg ville ha hørt noe innen nå hvis jeg fikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn er det hos oss også. Men alle som vil kan be om innsyn i protokollen. Derfor tror jeg at jeg ville ha hørt noe innen nå hvis jeg fikk. 

Ja, det har du nok rett i. For vår del må vi vente til utpå nyåret før vi får forhandle, ganske kjipt med 0 ekstra i lommeboka akkurat i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ja, det har du nok rett i. For vår del må vi vente til utpå nyåret før vi får forhandle, ganske kjipt med 0 ekstra i lommeboka akkurat i år. 

Skjønner. Den er kjedelig, men får dere da etterbetalt fra i år, eller? 

Jeg tok forresten feil angående at løpet var kjørt. Fikk mail om at jeg fikk et trinn opp rett over kl. 15. :) Ser ut som om det var en automatisk utsendt epost, så antar at alle nå har fått beskjed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner. Den er kjedelig, men får dere da etterbetalt fra i år, eller? 

Jeg tok forresten feil angående at løpet var kjørt. Fikk mail om at jeg fikk et trinn opp rett over kl. 15. :) Ser ut som om det var en automatisk utsendt epost, så antar at alle nå har fått beskjed. 

Ja, vi får etterbetalt - hvis det blir noe. Det eneste vi vet er at vi får 0,75% sentralt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja, vi får etterbetalt - hvis det blir noe. Det eneste vi vet er at vi får 0,75% sentralt. 

Jeg tenker det skal godt gjøres at det ikke fremforhandles en form for lokalt generelt tillegg, i tillegg til de 0,75% sentralt. 

Anonymkode: 9a765...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker det skal godt gjøres at det ikke fremforhandles en form for lokalt generelt tillegg, i tillegg til de 0,75% sentralt. 

Ja håper det, men vår arbeidsgiver pleier bruke de lokale oppgjørene til å løfte noen få utvalgte. Får håpe det blir annerledes når mesteparten av potten skal fordeles lokalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja håper det, men vår arbeidsgiver pleier bruke de lokale oppgjørene til å løfte noen få utvalgte. Får håpe det blir annerledes når mesteparten av potten skal fordeles lokalt.

Jeg tror nok det vil bli annerledes når det meste av potten fordeles lokalt, og ikke bare litt (regner med det er slik der har vært hos dere før). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...