AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:58 #1 Del Skrevet søndag kl 23:58 Er det noen som opplevde på dette {jeg fikk positive graviditetstest 11:00 og senere på kveld mellom 19:00-21:00 negative graviditetstest! Er noen som har erfaring? Spoiler Anonymkode: 786f7...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:03 #2 Del Skrevet mandag kl 00:03 Kanskje urinen klokka 11 var mer konsentrert enn på kvelden. Men om du er forbi forventet dato for mens skal den også bli positiv på kveldsurin. Anonymkode: df461...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayb Skrevet mandag kl 00:14 #3 Del Skrevet mandag kl 00:14 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje urinen klokka 11 var mer konsentrert enn på kvelden. Men om du er forbi forventet dato for mens skal den også bli positiv på kveldsurin. Anonymkode: df461...edc Hei! Nei, det det har ikke passet ,jeg forvent på mensen 15.november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:41 #4 Del Skrevet mandag kl 01:41 Kayb skrev (1 time siden): Hei! Nei, det det har ikke passet ,jeg forvent på mensen 15.november Da er det nok såpass lite hvg i urinen på kveldstid at det ikke slår ut på en test Anonymkode: 8772c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå