AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:09 #21 Del Skrevet mandag kl 08:09 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du valgte jo selv en mann med stygge tenner og utrent hengeræv. Og var vel derfor han måtte velge deretter når han skulle finne seg dame. Anonymkode: 21a46...52f Det var vel ikke akkurat snilt sagt? Hvorfor skriver du slikt til folk du ikke kjenner? Anonymkode: 0aa17...e8d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:33 #22 Del Skrevet mandag kl 08:33 Sefanja skrev (1 time siden): Snakker du om venusberget? Eller mellom navelen og venusberget? Nei, langt under navelen. Er under buksekanten, så kanskje venusberg og livmor og tarmer var forklaringen. Aldri vært borti dame med slikt før, men sett det på flere. Født og ufødte. Anonymkode: 4c3bc...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:41 #23 Del Skrevet mandag kl 08:41 Populært kalt «fittemage». Ikke veldig pent da… Anonymkode: e1ae4...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet mandag kl 08:44 #24 Del Skrevet mandag kl 08:44 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, langt under navelen. Er under buksekanten, så kanskje venusberg og livmor og tarmer var forklaringen. Aldri vært borti dame med slikt før, men sett det på flere. Født og ufødte. Anonymkode: 4c3bc...837 Er gravid nå, og da legger jeg jo merke til andre som er det. Men så ei som hadde tigthts og joggebukse som var dratt så hardt og langt opp i skrittet at det så ut som om rumpa var foran. Aner ikke hvordan jeg skal beskrive det annerledes, men det var delt/ stor bollemus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:51 #25 Del Skrevet mandag kl 08:51 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har dårlig korsrygg og sliter mye med smerter, tung trening på kjernemuskler har gjort den bulen litt mindre hos meg, ikke med vilje, men som følge av det, så er vel noe muskler der en kan stramme da tydeligvis. Men jeg sier tung tung tung, hadde ikke gjort det om det ikke var for å holde ryggen smertefri Anonymkode: d5c91...c2e Tips til tung trening? Anonymkode: 507ff...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet mandag kl 17:05 #26 Del Skrevet mandag kl 17:05 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du valgte jo selv en mann med stygge tenner og utrent hengeræv. Og var vel derfor han måtte velge deretter når han skulle finne seg dame. Anonymkode: 21a46...52f Føler du deg bedre nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet mandag kl 17:10 #27 Del Skrevet mandag kl 17:10 Veldig mange kvinner har en ekstra valk/heng etter graviditet og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #28 Del Skrevet i går, 07:22 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 9.41): Populært kalt «fittemage». Ikke veldig pent da… Anonymkode: e1ae4...763 Det er i hodet ditt. Alle mager er pene,dem har alle sine historier å fortelle.... Anonymkode: 8a46d...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:27 #29 Del Skrevet i går, 07:27 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 9.51): Tips til tung trening? Anonymkode: 507ff...91f Se øvelser for kjernemuskulaturen og legg vekt på dem, feks en av mine er å stå mellom 2 sånne gjerder, så heise meg opp på armene sånn at jeg ikke har bena i bakken. Så bøyer jeg knærne og hever de mot mage og bryst. Å gjøre dette tyngre er å ha ankelvekter på føttene feks. Anonymkode: d5c91...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet i går, 07:35 #30 Del Skrevet i går, 07:35 Fordi det er sånn damer er konstruert? Det er ikke en feil eller mangel å ikke se ut om en 18-årig gutt, at flere av oss føler det er i grunnen litt trist. Hadde man kledd seg som i gamle dager hadde ingen brydd seg siden magefasongen ville vært godt skjult under en kjole eller et skjørt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #31 Del Skrevet i går, 07:44 Elle Melle skrev (7 minutter siden): Hadde man kledd seg som i gamle dager hadde ingen brydd seg siden magefasongen ville vært godt skjult under en kjole eller et skjørt. Magen er faktisk grunnen til at jeg ikke liker å gå i bukser, og heller går med skjørt og kjoler hele året. (Jeg var den som fortalte om forstørret livmor som gjorde magen større tidligere i tråden) Anonymkode: 622ab...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet i går, 07:44 #32 Del Skrevet i går, 07:44 Det kalles FUPA om du googler. Vi damer er ofte disponert for å lagre fett der. Mange som har hatt keisersnitt er helt stramme der, men har et heng/ en bulk/brett rett i overkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #33 Del Skrevet 23 timer siden Summeer skrev (2 timer siden): Det kalles FUPA om du googler. Vi damer er ofte disponert for å lagre fett der. Mange som har hatt keisersnitt er helt stramme der, men har et heng/ en bulk/brett rett i overkant. ja, jeg har hatt keisersnitt og er helt flat/stram der, men har en bul/heng på størrelse med en grillpøse rett over arret. over der har jeg godt synlige magemuskler. godt trent kropp med bmi på 19, så har slått meg til ro med at bulen skal jeg bare leve med. Anonymkode: dbec7...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå