AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Del Skrevet 10. november Dame, skilt med en gutt på 12. Jeg twnker jeg aldri skal stole pp en mann igjen, brent meg så mange ganger. Akkurat nå har jeg det fint for har et barn som trenger meg, jobb so. Tar mye tid og venner. .men hva om 5-10år. Kjenner jeg begynner å bli redd for å bli HELT alene... (er 37 år) Noen der som turte å begynne på nytt og det gikk fint? Anonymkode: 41843...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #2 Del Skrevet 11. november Hm.. Tenk deg om så vil jeg tro du kjenner en god del mennesker som er i forhold nr 2 selv med barn fra før. Så svaret er naturligvis ja. Men det er ikke nødvendigvis enkelt alltid å finne ny kjærlighet. For noen går det fort, for andre går det kanskje ikke i det heletatt. Uansett må du vente til du er klar for det. Fokuser på deg selv og barnet fram til du føler at livet smiler igjen!❤️ Anonymkode: d0fe9...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå