AnonymBruker Skrevet 11. november #41 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er jo samme menn uansett kommunikasjonsmiddel og måte. Man finner vel ut fort hvem personen er da via snapchat, hvis de mener det betyr noe annet enn " la oss prate på plattform som ikke er så tregt". På sukker fikk jeg nakenbilde også. Klaget over brukerens oppførsel til sukker, men han er fortsatt der, det fikk ingen konsekvens. Jeg er vel bare overrasket over mengden elke menn 😳😭 så skuffende. Anonymkode: 3b5fe...587 Det er spesielt, da ville jeg sett litt på egen profil, på bilder og hva du har skrevet. Jeg har ikke hatt noen sånne opplevelser på sukker, og kun noen få på Tinder, da stort sett at de starter sex-prat, noe som gjør at jeg kutter samtalen tvert. Men i starten ble jeg med på å flytte noen samtaler litt tidlig over på Snapchat, og da kom det fort uønskede bilder eller uønsket fokus (mas på bilder) Viktig med bilder som ikke gir fokus på kropp/sex og tekst som tydelig viser at du kun er ute etter seirøse forhold. Anonymkode: 82855...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #42 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er spesielt, da ville jeg sett litt på egen profil, på bilder og hva du har skrevet. Jeg har ikke hatt noen sånne opplevelser på sukker, og kun noen få på Tinder, da stort sett at de starter sex-prat, noe som gjør at jeg kutter samtalen tvert. Men i starten ble jeg med på å flytte noen samtaler litt tidlig over på Snapchat, og da kom det fort uønskede bilder eller uønsket fokus (mas på bilder) Viktig med bilder som ikke gir fokus på kropp/sex og tekst som tydelig viser at du kun er ute etter seirøse forhold. Anonymkode: 82855...586 Vel, jeg tok matchetesten på sukker. Var ærlig. Det var ikke god idé. Jeg har null ganger vist noe hud på noen bilder. De har alle vært 100% nøytrale med klær på. Ingen tekst om noe som hinter til sex. Noen trodde " vi får se" betyr "kanskje sex", for meg betyr det "hvis jeg blir kjent med deg og vi liker hverandre kan det jo bli noe videre.." Det har ikke kun vært eklinger med sex interesse, men også dates som har alkoholproblemer, tunge psykiske problemer, som lukter skikkelig ille, og mye annet rart... Anonymkode: 3b5fe...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #43 Del Skrevet 11. november bare gi opp apper og sånt ts, det oppegående som var på de er langt vekk. Anonymkode: a1f9d...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #44 Del Skrevet 11. november Og for å ikke glemme de som vil være utro eller er i åpent forhold. Anonymkode: 3b5fe...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #45 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vet det er noen som følger litt med meg og har gjort over lenger tid, den som gjør trenger ikke kommentere. KG er min alternativ til venner og syns det skal være ok at jeg også har noen å skravle med. Det jeg egentlig skulle si er at jeg kjenner meg ekstremt naiv nå etter ett år der jeg har prøvd ulike former med kommunikasjon med det motsatte kjønn på nett. Apper og snapchat. Nå har jeg ærlig talt kommet til et punkt hvor jeg først var sjokkskadet, så tok litt del i det, og nå orker jeg ikke tanken på dates. Jeg har fått veldig mange ubehagelige opplevelser og singel livet syns jeg er helt 🤢. Nå er jeg heldigvis ferdig. Har ikke lyst på det styret, det er kjedelig og lite givende. Ærlig talt jeg kom på en måte rett fra 90 tallet til dette kaoset. Vokste opp strengt kristen med strenge dydighetskrav, så tidlig i forhold med min første kjæreste ever tenkte aldri på hva som var der ute. Så i annet forhold, tenkte aldri på hva som var der ute. Fikk meg snapchat etter at ex mannen fikk det først, brukte det egentlig bare til face swap og tulle bilder. Var begravet i studier, jobb , barn, familieliv. Jeg har visst overhode ikke fått med meg noe av dette crazy virkelighet det er der ute, og mine barn har vokst opp med dette rundt seg og jeg har ikke hatt peiling på hva som finnes der ute, det er helt ekstremt. Helt vilt, føles ikke trygt eller godt. Har heller ikke hatt peiling på hvor lett menn kan være utro og sexchatte via alle mulige plattformer til og med worfeud er forsøplet med menn som vil ha en stiv en, spørre deg om du vil ha kuk. Ja det var nå nok en hjertesukk fra ei gamling. Håper verden snart blir healet og at kjærligheten og nestekjærligheten igjen blir viktig. Anonymkode: 3b5fe...587 Jeg kjenner meg godt igjen i din beskrivelse. Er mann da, men deler din opplevelse av å oppdage at man har vært naiv i møte med virkeligheten og motsatte kjønn. Også jeg har en kristen oppdragelse i bagasjen, men selv er jeg ikke kristen. Er ikke veldig mye eldre enn deg, men savner også den kjærligheten du etterspør her. Heldigvis har jeg mange gode mennesker rundt meg, venner og familie, hvor jeg fritt kan både gi og motta kjærlighet. Men samfunnet ellers hverken gir eller er mottakelig, så da er det kjærligheten til meg selv som betyr noe. Og med det blir det å handle slik som er riktig for meg, og faller naturlig. Behandle andre med respekt og vennlighet, være empatisk og vise hensyn. Og ikke minst stå opp for meg selv når dette er nødvendig. Håper på det samme som deg ts. Anonymkode: adfa2...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå