Lillemy1977 Skrevet søndag kl 09:36 #41 Del Skrevet søndag kl 09:36 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 19.01): Er det en grunn til at dere ikke tar ut skilsmisse når det har gått hele 7 år siden separasjonen? Anonymkode: 5c466...74b Han vil ikke. Og han har fått ny dame. Vet det er snodig, lurer litt på om han er redd pga fasaden. Men jeg vet faktisk ikke. Har spurt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:04 #42 Del Skrevet søndag kl 19:04 @Lillemy1977 du kan søke alene. Sitat Etter ett år, kan én eller begge søke om skilsmisse. Sitat Anonymkode: 5c466...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:58 #43 Del Skrevet søndag kl 19:58 Har en tenåring som sannsynligvis er ute av redet om et par år. Kunne godt tenkt meg et forhold, i første omgang en kjæreste og særbo. Men som tråden også viser, menn flest er bare interessert i å ligge uten noe forhold eller forpliktelser. Synes det er ubehagelig å tenke på at jeg skal innlede noe med noen som sannsynligvis bare er ute etter å ligge. Så jeg oppsøker ingen arenaer hvor det kan skje. Anonymkode: 0c5e1...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy1977 Skrevet mandag kl 08:34 #44 Del Skrevet mandag kl 08:34 AnonymBruker skrev (13 timer siden): @Lillemy1977 du kan søke alene. Anonymkode: 5c466...74b Jeg vet, men er singel aå jeg bryr meg lite. Har ikke tenkt å gifte meg igjen. Tenker litt om det er noe økonomisk ved det å ikke skille seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:11 #45 Del Skrevet mandag kl 16:11 Vært alene med barn noen få år, ikke skillt men enke. Kunne ikke tenke meg noe nytt forhold, absolutt ikke. Hadde flott forhold med min mann over flere år. Har 2 barn, hvor en bor hjemme fortsatt mens den andre er student og bor på hybel. Savner ikke noe med å ha en mann. Har god økonomi, flott jobb jeg trives med og mange fine venner og familie. Gjør som jeg vil når jeg vil Anonymkode: e4f60...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet mandag kl 16:29 #46 Del Skrevet mandag kl 16:29 (endret) Lillemy1977 skrev (På 1.12.2024 den 10.36): Han vil ikke. Og han har fått ny dame. Vet det er snodig, lurer litt på om han er redd pga fasaden. Men jeg vet faktisk ikke. Har spurt flere ganger. Du trenger da ikke vente på hans godkjennelse for å skille deg? Trodde du det? Når dere har registrert separate bostedsadresser i minst to år, kan du skille deg uten motpartens samtykke. Bare send inn skilsmissesøknaden om du vil. Etter sju år som separert og med ulike adresser, går den gjennom med en gang. For du vil vel ikke gå rundt og fortsatt være gift etter sju år? Husk at dere arver hverandre om en av dere plutselig dør nå, siden dere på papiret er gift ennå. https://www.statsforvalteren.no/nb/portal/Folk-og-samfunn/separasjon-og-skilsmisse/skilsmisse-etter-samlivsbrudd/ Hva skjer om man ikke signerer skilsmisse? Om en ektefelle ikke signerer søknaden, vil Fylkesmannen forkynne vedtaket til vedkommende ektefelle. Forkynning betyr at Fylkesmannen sender et brev til ektefellen og orienterer om separasjonen eller skilsmissen. Når klagefristen er ute får dere separasjonsbevilling eller skilsmissebevilling. Skilsmisse: Hvilke konsekvenser har det? Familierettsadvokater https://www.familierettsadvokater.no › skilsmisse Endret mandag kl 16:34 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå