AnonymBruker Skrevet 11. november #21 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er bare å kutte han ut. Han vil sannsynligvis ikke ha forhold. Jeg hadde en sånn i kort tid, akkurat slik du beskriver. Det er veldig mange menn som vil ha det sånn, jeg ga det et forsøk og vet nå definitivt jeg ikke vil ha det slik. Vil ha noen å reise og dele opplevelser med, noen som tør å vise meg fram, som jeg kan ha det gøy med i hverdagen, ikke bare noen å pule med. Min unnskyldning er vel at jeg har slitt med noe psykisk, som gjorde at jeg hadde hinsides sex behov og da var han " passe" til oppgaven, men nå som jeg er frisk kan jeg se at det ikke var det beste jeg kunne ha gjort mot meg selv. Jeg er der nå at jeg ikke vil ha noe mann med mindre jeg vet vi er "ment for hverandre". Det må være sånn " one in a million". Heller alene ellers. Tror vi skilte kvinner kunne heller brukt tid sammen, vil gjerne finne andre skilte kvinner som vil gjøre artige ting sammen. Anonymkode: 56def...5d7 Kjente meg litt igjen o det du skriver der ja. Det passet fint for meg da jeg på et sted for en stund siden tenke at alt er bedre enn ingenting. Men bp som jeg ogsp begynner å bli "frisk" igjen sp er jeg usikker op om dette passer for meg. Evighets krangel med meg selv om det er dett jeg vil ta til takke med. Jeg vil jo føle at noen bryr seg mer om meg, behundring og ikke bare begjæring.. Hvor lenge hadde du han forresten? Anonymkode: c78b5...6af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #22 Del Skrevet 11. november Druid skrev (45 minutter siden): Det store problemet er at man ofte går inn i en ny livsfase etter en skillsmisse : det er mindre behov for en partner. Du har ofte fått det antall barn du ønsker, og det er ikke mote for å ta en tredje autoritetsperson inn i barns liv lenger, hvilket skaper støy. Du er blitt såpass trygg på deg selv, og har utviklet dine særegenheter ; det å finne noen som passer inn i det hullet ex'en etterlot seg, er ikke bare vanskelig, men det er ofte deler av det som gjør at det blir brudd. Hvis jeg ble skilt nå, hadde det ikke vært en sjangs i svarte h jeg ville gått inn i ett nytt forhold, uansett hvor forelsket jeg ville være. Ta vare på hva du har: med den møtefrekvensen dere har, vil jeg forutsi at dere ville få problemer veldig fort hvis dere gjør noe mer forpliktende. Takk. Ja jeg vil egentlig ha det slik vi hat det. Men så får jeg aånne innfall innimellom og blir til å gå å gruble. Rart hvor mye trøst, råd man kan få her. Bortsett fra han idioten som var først på å svare. Han fikk meg ikke til å føle meg noe bra🤣 Anonymkode: c78b5...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #23 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjente meg litt igjen o det du skriver der ja. Det passet fint for meg da jeg på et sted for en stund siden tenke at alt er bedre enn ingenting. Men bp som jeg ogsp begynner å bli "frisk" igjen sp er jeg usikker op om dette passer for meg. Evighets krangel med meg selv om det er dett jeg vil ta til takke med. Jeg vil jo føle at noen bryr seg mer om meg, behundring og ikke bare begjæring.. Hvor lenge hadde du han forresten? Anonymkode: c78b5...6af Ikke lenge var vel et par mnd. Hadde sex mellom fem og ti ganger. Aner ikke hvem han "egentlig" er og hva han har i livet som gjør at han vil holde på slik, men er vel noe. Kjekk fyr, fin kropp, sikkert vant til å bli bortskjemt og vertert opp av damer... jeg ble ganske fort lei. Anonymkode: 56def...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #24 Del Skrevet 11. november K48 her. Jeg er ikke interessert i et nytt forhold der vi skal være samboere, felles økonomi, dele julefeiring/ferier osv. Jeg kan ha et typ forhold der vi ikke bor sammen, ikke er forpliktet til å «sjekke inn» hver dag, osv. Jeg trives med min frihet, men jeg ligger ikke rundt - så et litt distansert forhold passer meg fint😄 Anonymkode: fe67e...0cc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #25 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikke lenge var vel et par mnd. Hadde sex mellom fem og ti ganger. Aner ikke hvem han "egentlig" er og hva han har i livet som gjør at han vil holde på slik, men er vel noe. Kjekk fyr, fin kropp, sikkert vant til å bli bortskjemt og vertert opp av damer... jeg ble ganske fort lei. Anonymkode: 56def...5d7 Aha. Virker ikke som helt det samme som jeg driver med. Vi kjenner hvetandre egentlig ganske godt. Anonymkode: c78b5...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #26 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): K48 her. Jeg er ikke interessert i et nytt forhold der vi skal være samboere, felles økonomi, dele julefeiring/ferier osv. Jeg kan ha et typ forhold der vi ikke bor sammen, ikke er forpliktet til å «sjekke inn» hver dag, osv. Jeg trives med min frihet, men jeg ligger ikke rundt - så et litt distansert forhold passer meg fint😄 Anonymkode: fe67e...0cc Det er akkurat det jeg ønsker au. Har hintet til det ved et par anledninger men da tror han at jeg må ha hele pakken. Jeg vil også ha friheten og ikke måtte sjekke inn hele tiden. Han her er nok redd han ikke kan gi meg det ønsker selv om jeg heg egentligbikke ønsker så altfor mye. Bare litt mer enn det vi har nå. Anonymkode: c78b5...6af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy1977 Skrevet 11. november #27 Del Skrevet 11. november Er separert på 7 året, kunne tenkt meg en partner men ikke en samboer igjen. Særbo er en fin ting. De å kunne lage mat sammen og reise litt, ligge i armkroken. Det er vel det jeg savner mest. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #28 Del Skrevet 11. november Er det mange skilte som har som ikke ønsker forhold? Ja AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det mulig at han plutselig vil ha et forhold Hvis du er gammel nok til å ha store barn så vet du utmerket godt at en mann som ønsker et forhold med noen tar initiativ selv. Han går ikke rundt og venter på at elskerinnen skal si fra. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det bien menn der som har vørt super alergisk mot forhold etter skilsmisse som alikevel ga det en sjans? Det er det sikkert, men da er de tydelige på at de vil ha et forhold. Og det skjer sjeldent med en dame de har hatt et uforpliktende forhold med i 5 år uten å ha ytret noe ønske om å bli med seriøse. Hvis du har funnet ut at du vil ha et forhold med noen tror jeg du må lete andre steder. Anonymkode: e6a2a...220 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #29 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det mange skilte som har som ikke ønsker forhold? Ja Hvis du er gammel nok til å ha store barn så vet du utmerket godt at en mann som ønsker et forhold med noen tar initiativ selv. Han går ikke rundt og venter på at elskerinnen skal si fra. Det er det sikkert, men da er de tydelige på at de vil ha et forhold. Og det skjer sjeldent med en dame de har hatt et uforpliktende forhold med i 5 år uten å ha ytret noe ønske om å bli med seriøse. Hvis du har funnet ut at du vil ha et forhold med noen tror jeg du må lete andre steder. Anonymkode: e6a2a...220 Hvorfor skal ikke det kunne gå? Jeg tenker jo selv at vi da faktisk må begynne å date på et vis. Det er jo ikke sikkert vi trives med hverandre enn senga. Men jeg kunne tenkt meg å kanslje begynne med en jeg allerede "har" enn å gå på tinder o.s.v. jeg jeg liker han og jeg vet det er gjensidig. Og for noen så kan det faktisk være det er meg det er no galt med, ikke deg.. spsielt i voksen alder, med en haug av bagasje.. Anonymkode: c78b5...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #30 Del Skrevet 11. november Enni skrev (12 timer siden): Selfølgelig er han ikke interessert i et forhold med deg når du allikevel gir bort melka gratis. For et tragisk utsagn. Sjansen for at han ønsker å endre relasjonen, er nok liten og du risikerer å støte ham bort... Anonymkode: eac89...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #31 Del Skrevet 11. november Jeg mener å huske at ca 20 prosent er single i alderen 40-ish. Gitt at ca halvparten av forhold ryker, så er det en klar overvekt av at både kvinner og menn ønsker et nytt forhold, mens et ganske mange også ikke får eller ønsker et nytt forhold. Noen har også vært single hele livet. TS, ingen her vet hva din elsker ønsker, det er bare en som kan svare på spørsmålet ditt og det er elskeren. Det er faktisk mulig han og grubler på veien videre akkurat som deg, men er redd for å miste det han har. Snakk om det med ham hvis du grubler. Personlig er jeg på vei ut av et forhold og skal finne meg selv først, men jeg håper å finne en kvinne som har lyst til å dele siste halvdel av livet med meg. Anonymkode: 5c466...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #32 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener å huske at ca 20 prosent er single i alderen 40-ish. Gitt at ca halvparten av forhold ryker, så er det en klar overvekt av at både kvinner og menn ønsker et nytt forhold, mens et ganske mange også ikke får eller ønsker et nytt forhold. Noen har også vært single hele livet. TS, ingen her vet hva din elsker ønsker, det er bare en som kan svare på spørsmålet ditt og det er elskeren. Det er faktisk mulig han og grubler på veien videre akkurat som deg, men er redd for å miste det han har. Snakk om det med ham hvis du grubler. Personlig er jeg på vei ut av et forhold og skal finne meg selv først, men jeg håper å finne en kvinne som har lyst til å dele siste halvdel av livet med meg. Anonymkode: 5c466...74b Lurt. Jeg fant ikke meg selv før jeg utga meg på dette. Ikke han heller defor var det veldig greit at han fant meg for det var det som skjedde. Jeg har hele tiden sagt jeg ikke vil noe mer, og sier det er ikke noe med han. Men nå grubler jeg litt. Det er kanskje greit å lufte det litt. Men hinla skummelt🫣 Anonymkode: c78b5...6af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #33 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Aha. Virker ikke som helt det samme som jeg driver med. Vi kjenner hvetandre egentlig ganske godt. Anonymkode: c78b5...6af Jo sånn som beskrev det akkurat samme. Bortsett fra at dere kjenner hverandre bedre. Sånn fwb siuationship. Er bare å si nei takk videre om du ikke vil ha samme format. Han er jo fornøyd med sånn som det er. Hvis gan ikke viser at han vil ha mer, så vil han ikke det mest sannsynlig. Anonymkode: 56def...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #34 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen er bare så kalde. I mine øyne er det rart at noen finner det givende å bare ligge rundt med kreti og pleti, uten mål og mening. Ende opp alene som godt voksen, og tusle rundt for seg selv resten av livet. For meg handler det om kjærlighet. Jeg er også skilt, og vi har barn sammen (nå voksne). Likevel ønsker jeg meg en partner som jeg kan dele alt med, en hånd som finner min når vi er ute på tur sammen, en å dele alt i hverdagen med. Uten dette synes jeg livet blir så tomt. Det er ikke det samme med bare venner og familie, selv om jeg har det helt ålreit med det nettverket jeg har rundt meg. Anonymkode: 0e86e...894 Til opplysning er dette noe som går begge veier. 2 stk er fornøyde, da er det ok. Å tusle rundt alene er helt himmelsk. Anonymkode: 57f17...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #35 Del Skrevet 11. november Lillemy1977 skrev (7 timer siden): Er separert på 7 året, kunne tenkt meg en partner men ikke en samboer igjen. Særbo er en fin ting. De å kunne lage mat sammen og reise litt, ligge i armkroken. Det er vel det jeg savner mest. Er det en grunn til at dere ikke tar ut skilsmisse når det har gått hele 7 år siden separasjonen? Anonymkode: 5c466...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #36 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): K48 her. Jeg er ikke interessert i et nytt forhold der vi skal være samboere, felles økonomi, dele julefeiring/ferier osv. Jeg kan ha et typ forhold der vi ikke bor sammen, ikke er forpliktet til å «sjekke inn» hver dag, osv. Jeg trives med min frihet, men jeg ligger ikke rundt - så et litt distansert forhold passer meg fint😄 Anonymkode: fe67e...0cc Et sånt forhold som du skisserer her hadde passet meg bra. "Ikke sjekke inn hver dag".... Du vet å sette ord på presis hva jeg mener og. Tilbringe en del fritid sammen og reise en del i lag, men også ha mulighet for reiser alene når det passer seg slik. Er uansett for gammel til "rundtknulling", noe som mange damer har "panikk" for ved et slikt forhold. M 50+ Anonymkode: dc02c...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #37 Del Skrevet 11. november Men de fleste menn tror at damer ikke klarer sånt så da stikker de heller av! De fleste menn knuller vel ikke rundt npr de er 50 ish.. Anonymkode: c78b5...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #38 Del Skrevet 11. november Aldri i verden om jeg hadde gått inn i et nytt og forpliktende forhold igjen. Jeg elsker mitt singelliv alt for høyt. Å date litt en gang i blant er mer en nok sosialisering utover alle vennene mine, familie og jobb for min del. Hele den greie med kjæreste, samboer, felles ditt og felles datt er jeg ferdig med. Jeg har møtt mitt livs kjærlighet og fått oppleve hvor flott et forhold kan være med en man elsker. Men jeg kom til et punkt der det å være kun meg selv, helt egoist, kun måtte tenke på meg selv fristet mer. Det er 6 år siden og jeg har aldri sett meg tilbake. Ja. Det var fryktelig vanskelige, grusomt egentlig å gå i fra min eks-samboer. Men det var verdt det. Anonymkode: 19810...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #39 Del Skrevet 11. november Jeg er skilt kvinne med to barn. Det frister ikke med et nytt a4 forhold, fordi jeg føler jeg må ta hensyn til barna mine. Men så klarer jeg heller ikke situationships og sånt. Så nå avstår jeg bare helt fra menn, har mange som viser interesse og jeg synes det er hyggelig å vite at man er ettertraktet og har muligheter men å ta i bruk orker jeg ikke, de fleste vil jo bare ha det hyggelig uten å ta hele pakka, men samtidig så ønsker jeg ikke gå inn i noe med all bagasjen min heller. Veldig tricky for min del, så er mest fredlig å bare være alene for nå. Anonymkode: 934fd...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #40 Del Skrevet 11. november Skilt kvinne med ett barn i småskolealder her. Savner en kjæreste og er ikke interessert i noe slags uforpliktende forhold, men vet ikke hvordan jeg skulle ha balansert det med hensyn til barnet mitt. Og jeg ønsker ikke å dele økonomi med noen. Så da sitter jeg helt i ro inntil videre, så får vi se om noen som passer for meg dukker opp. Anonymkode: c1581...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå