Lychees Skrevet søndag kl 22:28 #21 Del Skrevet søndag kl 22:28 Odasol skrev (1 minutt siden): Tusen takk. Jeg er enig. Men hva svarer jeg??? Først og fremst høres det ut dom om dere må avklare dette barneønske dere i mellom, inkludert evt horisont. Utover det, noe så banalt som at han får kose seg med feiring av farsdag med sin egne pappa. Hvis det er selve farsdagen som som er så sår. Heller ikke det er alle forunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:29 #22 Del Skrevet søndag kl 22:29 Vi kvinner har lov å sørge å ikke ha blitt mor, men det har ikke menn? Han er i 30 årene og foreldrene hans blir eldre, livet går fortere og fortere, selvsagt er han stresset. Men vil du ha barn? Om ikke, så må dere jo ta denne praten for fremtiden. Ser noen si at han har vært stygg med deg? Responderer du fordi han er en manipulerende person som kun responderer fordi han er trassig? Ikke av ønske om barn? Bør du være med han her? Anonymkode: 7da5a...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:35 #23 Del Skrevet søndag kl 22:35 Odasol skrev (8 minutter siden): Tusen takk. Jeg er enig. Men hva svarer jeg??? Dere må snakke sammen, finne ut om dere har en fremtid sammen. Etter to år så burde man ha en viss peil på det. Så må dere ta barnepraten. Vil dere begge ha barn, hvis ikke så ikke kast bort tiden til hverandre men gå hver deres vei. Anonymkode: b1f4b...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:45 #24 Del Skrevet søndag kl 22:45 Det er faktisk mange ufrivillig barnløse kvinner som også synes morsdagen er vanskelig, og noen blir deprimerte av dagen, fordi det er gått enda et år uten at de har oppnådd å bli mor. Så at en mann som virkelig ønsker seg barn kan føle det på samme måte, det kan jeg forstå. Jeg forstår imidlertid overhodet ikke hvorfor dere to er sammen, Ts. Er det ikke du som har hatt div. andre tråder om forhold tidligere? Måten du snakker om kjæresten din gir inntrykk av at du ikke har noen respekt for eller empati eller omsorg for ham. Du snakker direkte stygt om ham, snakker ham ned og fremstiller deg selv som bedre enn ham fordi han viser deg sine følelser. Da er ingen av dere i riktig forhold! Dere er ikke bra for hverandre. Ta ansvar for eget liv og egen relasjon, ikke bli i et forhold med noen du respekterer så lite! Anonymkode: 9af82...510 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:13 #25 Del Skrevet søndag kl 23:13 Hvorfor er du fortsatt sammen med han? Anonymkode: b6abe...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:37 #26 Del Skrevet søndag kl 23:37 Ts har endret på trådtittelen, så jeg mistenker at hun vil at tråden slettes siden hun ikke fikk det medholdet hun håpet på her. Anonymkode: b1f4b...1e3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:42 #27 Del Skrevet søndag kl 23:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts har endret på trådtittelen, så jeg mistenker at hun vil at tråden slettes siden hun ikke fikk det medholdet hun håpet på her. Anonymkode: b1f4b...1e3 Om jeg ikke husker helt feil har det samme blitt gjort med flere andre tråder også... Anonymkode: 9af82...510 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:51 #28 Del Skrevet søndag kl 23:51 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om jeg ikke husker helt feil har det samme blitt gjort med flere andre tråder også... Anonymkode: 9af82...510 Ja hun gjør dette hver gang. Anonymkode: b6abe...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:57 #29 Del Skrevet mandag kl 00:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja hun gjør dette hver gang. Anonymkode: b6abe...66b Så sleip. Ser at det samme er gjort flere ganger, både med trådtittel og innlegg. Anonymkode: b1f4b...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet mandag kl 14:52 #30 Del Skrevet mandag kl 14:52 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja hun gjør dette hver gang. Anonymkode: b6abe...66b Derfor så er det fint at noen siterer innleggene hennes,så vi andre kan få lest hva dette her dreier seg om. Skal man stadig vekk slette innlegg man legger ut,så bør man tenke seg godt om,før man legger ut noe neste gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:47 #31 Del Skrevet mandag kl 15:47 Timeglass skrev (53 minutter siden): Derfor så er det fint at noen siterer innleggene hennes,så vi andre kan få lest hva dette her dreier seg om. Skal man stadig vekk slette innlegg man legger ut,så bør man tenke seg godt om,før man legger ut noe neste gang. Rart at hun kan holde på sånn. Finnes det ikke regler for sånt? Anonymkode: b1f4b...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet mandag kl 17:09 #32 Del Skrevet mandag kl 17:09 Tråden stenges da TS har fjernet tittel og HI. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg