Gå til innhold

Folk som sier at utseendet ikke er alt i dating-markedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men dere menn må forstå at kvinner flest ikke ønsker å ha tilfeldig sex. Sex på byen er ikke intimitet, man er ikke INTIM med hverandre, man bare puler uten følelser. Jeg har for øvrig levd i et forhold med en mann som ikke ville ha sex i fire år. Jeg overlevde, for å si det slik. 

Anonymkode: 8d62d...d41

Jeg lever i et forhold med en mann som ikke vil ha sex nå, pga ulike årsaker. Vi har ikke hatt sex på noen år nå. Det er ikke viktig for meg, jeg setter pris på så mye annet ved ham og vi har det veldig fint likevel. Så man klarer seg hvis andre ting er på plass. 

Anonymkode: 36f4d...39f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har for øvrig levd i et forhold med en mann som ikke ville ha sex i fire år. Jeg overlevde, for å si det slik. 

Det må ha vært vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 minutt siden):

Det må ha vært vanskelig.

Ikke egentlig. Enda jeg har stort behov til vanlig, men jeg har ingen lyst til å være intim med en mann som ikke tenner på meg. Da er det mye bedre å leve i sølibat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke på deg. Du elsker jo å prate og prate om hvor fælt du har det. Problemer med det, er at ørene dine ikke fungerer. For du hører kun din egen stemme, og aldri andres. Så du går i en loop, og synes mer og mer synd i deg selv. Det er egentlig trist. 

Anonymkode: 36f4d...39f

Dere tilfører fakta, men det betyr ikke at de annullerer mine. Dette "topp 20% av menn" gjelder på dating sider og er satt på spissen utover det.

Ja da, alminnelige folk dulter borti hverandre og blir sammen til slutt, de finner seg til rette med hverandre.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (15 timer siden):

Er du fremdeles her?

Dessverre er det fler..

Kvinneguidens egen kvinnehater nr èn 🏆

Anonymkode: 432d5...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva er begrunnelsen deres? Alt jeg ser, enten jeg følger med på venners dating-reise på apps (bruker ikke selv) eller hvis vi er ute på fest/byen, er at de med utseendet er de som finners seg en bra fyr. Joda, en del oppmerksomhetsutveksling her og der, men ser man bort ifra det så er det jo de med utseendet som faktisk finner seg en verdig partner?

Anonymkode: e2428...d0e

Hva legger du i «verdig»? Pen nok? 

De fleste jeg ser rundt omkring er ganske stygge, og de fleste har partnere og barn likevel. Men de fleste finner seg en partner i omtrent sin egen liga. Problemet til incels er at de tror de har «rett» på å ha en modellvakker dame, og alle andre kvinner er uverdige som partnere.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er en av de som ikke går etter utseende. Jeg møtte en mann for mange år siden. Overvektig, mindre attraktivt utseende (ansiktet). Vi møttes på arbeidsplassen, så det car naturlig at vi snakket sammen ofte.

Etterhvert så gleder jeg meg til å treffe han ved kaffeautomaten, noe som ikke skjedde hver dag men 2-3 ggr i uken.

Jeg fikk jo nærmest panikk da jeg ikke møtte han på flere uker. Jeg trudde han hadde sluttet uten å gi beskjed til meg. Jeg dristet meg til å sende en mld og høre om han hadde det bra og om han hadde sluttet og fikk ett koselig svar tilbake at han var utplassert via firmaet til en annen plass i landet. Han skulle være borte i 2 mnd og den tiden gikk saaaaaaaaaakte og jeg kjente på savn.

Da han kom tilbake og vi møttes ved kaffeautomaten igjen, så var jeg overvettes begeistret. Jeg tipper han skjønte det.

Vi møttes privat til en middag ute og derfra rullet ballen. Jeg elsket personligheten hans og hele han. Vi var sammen i 7-8 år og årsaken til bruddet var en liten diskusjon som egentlig ikke hadde noen betydning. Vi var vel stolte begge to og ville ikke være sen første til å ta kontakt igjen.

Jeg savner han hver dag og iflg some er han fremdeles singel, akkurat som meg.

Så for min del kommer skjønnheten innenfra og det er jeg veldig glad for. Hadde jeg gått etter utseende hadde jeg aldri lært å kjenne den flotte og snille mannen annet enn smaltalk med kaffekopp i hånda.

Anonymkode: 72dea...383

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er en av de som ikke går etter utseende. Jeg møtte en mann for mange år siden. Overvektig, mindre attraktivt utseende (ansiktet). Vi møttes på arbeidsplassen, så det car naturlig at vi snakket sammen ofte.

Etterhvert så gleder jeg meg til å treffe han ved kaffeautomaten, noe som ikke skjedde hver dag men 2-3 ggr i uken.

Jeg fikk jo nærmest panikk da jeg ikke møtte han på flere uker. Jeg trudde han hadde sluttet uten å gi beskjed til meg. Jeg dristet meg til å sende en mld og høre om han hadde det bra og om han hadde sluttet og fikk ett koselig svar tilbake at han var utplassert via firmaet til en annen plass i landet. Han skulle være borte i 2 mnd og den tiden gikk saaaaaaaaaakte og jeg kjente på savn.

Da han kom tilbake og vi møttes ved kaffeautomaten igjen, så var jeg overvettes begeistret. Jeg tipper han skjønte det.

Vi møttes privat til en middag ute og derfra rullet ballen. Jeg elsket personligheten hans og hele han. Vi var sammen i 7-8 år og årsaken til bruddet var en liten diskusjon som egentlig ikke hadde noen betydning. Vi var vel stolte begge to og ville ikke være sen første til å ta kontakt igjen.

Jeg savner han hver dag og iflg some er han fremdeles singel, akkurat som meg.

Så for min del kommer skjønnheten innenfra og det er jeg veldig glad for. Hadde jeg gått etter utseende hadde jeg aldri lært å kjenne den flotte og snille mannen annet enn smaltalk med kaffekopp i hånda.

Anonymkode: 72dea...383

Er jo dette som er det riktige svaret,og som faktisk stemmer. Det TS er ute etter er denne kortsiktige lykken,der man mates med nye impulser hele veien,og en "verdig" partner er tydeligvis en som de fleste ville definert som pen. Det nærmeste man kommer som en VANLIG mann som ikke dyrker utseendet HELE TIDEN. Altså sånne som bor på treningsstudio,legger av et statsbudsjett i botox,ordner hår i Tyrkia og legger seg under kniven hos plastikk kirurgen (som jo man gjør?) er vel å reise ned til Thailand,eller sør-øst Asia.

Da renner det inn med likes. Der får man vel en følelse av hva de fleste kvinner føler på her i Norge. Da begynner man å se på personene,ikke bare sveipe totalt ukritisk mot høyre. Så for sån kortvarig lykke som mann. REIS!! Men ikke forvent at selv om man finner en dame på 21 som ser ut som en fotomodell,så er det automatisk ditt livs største kjærlighet. Det er sært å tenke i de baner...

Tinder er en sjekke app der man kun får servert det ytre. Hva man skriver på disse appene tror jeg er mindre viktig. Man vet jo at på neste sveip er det en ny person. Så man blir i overkant dømmende på utseendet. På byen er det jo helt likt. Man har jo også fått i seg litt selvtillit-saft,så da går man for det man finner visuelt pent. Er jo sjelden arena der man lærer noen å kjenne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva snakker dere om! Jeg ser stygge menn og damer som par hele tiden, overalt. Bare se på foreldrene i klassen til barna, fleste er støgge som f men har nå funnet hverandre. Bare let i egen nivå så blir det nok noe på deg og! 

Anonymkode: 3a0a9...050

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva snakker dere om! Jeg ser stygge menn og damer som par hele tiden, overalt. Bare se på foreldrene i klassen til barna, fleste er støgge som f men har nå funnet hverandre. Bare let i egen nivå så blir det nok noe på deg og! 

Menn som sutrer om dette har en shitty personlighet... og da er det enklere å skylde på trynet enn at de må si "ingen vil ha meg fordi at jeg er et bedritent menneske". 

Anonymkode: 70743...085

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg så er det viktigste mannens moral. Gode holdninger og er omtenksom. Sier mye mer enn om han er superkjekk og en drittsekk. 

Går aldri for de aller kjekkeste. For har brent meg nok på de. Så velger heller de som en midt på treet og har en sjarm. 

Kjæresten min har 10% syn på ene øyet sitt og ikke noe super modell. Men for meg så ble han bare kjekkere for hver gang jeg møtte han. Han har sjarm og humor. Verdens snilleste og behandler meg mye bedre enn de idiotene jeg har vært sammen med før. 

Anonymkode: 0b6ac...dd0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er det jeg nevnte  "stygge" sammen med "stygge" (liker ikke måten å si det på, men mange snakker sånn), men har også hørt snakk om mindre pene med pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Det er det jeg nevnte  "stygge" sammen med "stygge" (liker ikke måten å si det på, men mange snakker sånn), men har også hørt snakk om mindre pene med pene.

Men du vil jo ikke ha stygg dame. Da får du bare sitte der alene. Alle menn jeg kjenner, som syter over at "ingen damer vil ha dem", vil ha pene, unge, slanke damer. Selv om de selv er både overvektig, skallet og begynner å dra på årene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
velociraptor skrev (17 timer siden):

Problemet til incels er at de tror de har «rett» på å ha en modellvakker dame, og alle andre kvinner er uverdige som partnere.

Jeg synes ikke at det er en rimelig beskrivelse av fenomenet.

Det er vel snarere menn som opplever å ikke få noensomhelst, uansett hvor de legger lista, som så blir marginalisert og finner trøst i hverandres triste skjebner og lager ymse teorier og memes om tingenes tilstand.

Det med å være sint eller hate det annet kjønn når man opplever avvisning eller svin er forresten felles for menn og kvinner. Jeg forstår det godt, men dessverre er det lite produktivt.

Anonymkode: 0120b...9df

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alle menn jeg kjenner, som syter over at "ingen damer vil ha dem", vil ha pene, unge, slanke damer.

De fleste menn ønsker vel i utgangspunktet pene, unge, slanke damer. Også de som ikke syter.

Er det forskjellig fra at de fleste damer vil ha en mann på >180 eller høyere enn seg selv, med fyldig hår, markert kjeve, hvite tenner, tindrende øyne og fast blikk, passe muskuløs kropp, avvæpnende humor, sterk vilje men følsom, velkledd uten å være jålebukk, utadvendt, sporty og aktiv men glad for å binge-watche akkurat din favoritt-serie med deg og en pose smågodt?

Man kan ikke få absolutt alt man ønsker seg. Jeg tror nok at også mange bitre og evig single menn ville ha kompromisset hvis de bare kom seg ut (fysisk og mentalt) og møtte noen helt vanlige kvinner. Heller enn å mobbe og hate disse menneskene så burde vi hjelpe dem ut av selvpåførte bur. Også de som fremstår som usympatiske.

Anonymkode: 0120b...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 21.49):

Fordi det hjelper ikke med et pent ytre, om man er en drittsekk. Eller dum. 
Men om man er snill, morsom, lojal etc, så blir man automatisk penere. 

Men om man har alt. Både utseendet og en fin personlighet, er det jo full jackpot

Anonymkode: 4e13d...1dd

Dette! I tenårene ble jeg forelsket i utseendet til menn, men i voksen alder er det ikke en såkalt pen mann jeg ønsker meg. Jeg liker menn som har glimt i øynene og et sjarmerende smil, men utover det har jeg lite preferanser utseendemessig. Det viktigste er personligheten, og har han en fin personlighet blir han fort den fineste personen for meg, både på innsiden og utsiden. 

En potensiell partner skal man tross alt ønske å leve med resten av livet. Utseendet vil forfalle, så om man egentlig ikke liker så mye med personligheten, vil det fort bli et kjipt forhold. 

Anonymkode: bb1c0...9f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men du vil jo ikke ha stygg dame. Da får du bare sitte der alene. Alle menn jeg kjenner, som syter over at "ingen damer vil ha dem", vil ha pene, unge, slanke damer. Selv om de selv er både overvektig, skallet og begynner å dra på årene.

Slutt å kall disse damene stygge, det er ikke greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette! I tenårene ble jeg forelsket i utseendet til menn, men i voksen alder er det ikke en såkalt pen mann jeg ønsker meg. Jeg liker menn som har glimt i øynene og et sjarmerende smil, men utover det har jeg lite preferanser utseendemessig. Det viktigste er personligheten, og har han en fin personlighet blir han fort den fineste personen for meg, både på innsiden og utsiden. 

En potensiell partner skal man tross alt ønske å leve med resten av livet. Utseendet vil forfalle, så om man egentlig ikke liker så mye med personligheten, vil det fort bli et kjipt forhold. 

Hvorfor var det utseende til menn du forelsket deg i tenårene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (21 timer siden):

Det finnes noen ja, men det er ikke flertallet.

Hvordan vet du det, når du i følge deg selv knapt får nærkontakt med noen?

Jeg var uten i 12 år. Gikk helt greit det, og det falt meg virkelig ikke inn å gi menn kollektiv skyld for det.

Anonymkode: 8079f...0f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette! I tenårene ble jeg forelsket i utseendet til menn, 

Jeg skjønner hvorfor det er mange incels blant tenårings gutter, siden "chad" teorien faktisk stemmer i mange tilfeller i den alderen. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...