askjiir Skrevet 11. november #141 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror du alt her i verden handler om å ligge med noe med puls? Hva med tillit, kjærlighet, respekt, omsorg? Hva med det? Tror det man hopper i taket over at en mann vil ligge med en? Halleljua, han der.. som ikke har lyst på meg i det hele tatt egentlig, han har lyst til å ligge med meg, ta på meg, for kvelden, så kommer han til å blokkere meg dagen etterpå eller ghoste meg fordi at han fordrar personligheten min - han fikk bare det han ønsket. Vet du hva? Du har en fucked up syn på verden.. Og i tillegg, som en annen sa, at når du tror alt bare handler om utseendet så viser det bare hvor umoden og dum du er. Anonymkode: 70743...085 Sex er intimitet og det er viktig. Har du ikke intimitet blir du gradvis... noe. Det er lett for kvinnet å bagatellisere sex når det er så lett tilgjengelig for dem. Det hadde det vært interessant å se hvordan kvinner ville reagere hvis menn sluttet å ha sex med dem, tror pipen ville få en annen lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #142 Del Skrevet 11. november askjiir skrev (19 minutter siden): Sex er intimitet og det er viktig. Har du ikke intimitet blir du gradvis... noe. Det er lett for kvinnet å bagatellisere sex når det er så lett tilgjengelig for dem. Det hadde det vært interessant å se hvordan kvinner ville reagere hvis menn sluttet å ha sex med dem, tror pipen ville få en annen lyd. Javisst tror du det. Du tror alt er verre for menn uansett og at alt er lett for kvinner. Du bader i offermentalitet og tror det kun er deg det er synd på. Selvsentrerte og umodne folk oppfatter ofte verden sånn, så det er jo ikke så rart, da. Jeg er egentlig glad du ikke får deg noe, for stakkars kvinnfolk som må hanskes med den bitre, surmaga personligheten din. Flaks at du ikke tiltrekker deg noen. Anonymkode: 36f4d...39f 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #143 Del Skrevet 11. november Hva med å droppe datingapper og heller møte folk? Min oppfatning er at den greia der ikke fungerer for noen. Gjennomsnittskvinnen ender opp med høy "bodycount" og lav markedsverdi, og gjennomsnittsmannen ender opp bitter og kvinnefiendtlig. Eneste som tjener på disse appene er de som liker å ligge rundt, og de igjen er jo ikke interessert i forhold. Anonymkode: 8403c...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #144 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva er begrunnelsen deres? Alt jeg ser, enten jeg følger med på venners dating-reise på apps (bruker ikke selv) eller hvis vi er ute på fest/byen, er at de med utseendet er de som finners seg en bra fyr. Joda, en del oppmerksomhetsutveksling her og der, men ser man bort ifra det så er det jo de med utseendet som faktisk finner seg en verdig partner? Anonymkode: e2428...d0e Tror du må se andre steder. Jeg har vært tykk hele livet og har aldri manglet tilbud fra gode mennesker med fine verdier. Eksen holdt på med toppidrett, og var meget populær. Nåværende er også populær og har disse ytre "kvalitetene" som det snakkes så mye om. Men nå vekket du kvinneguidens største incel. Lykke til med denne tråden 😂 Anonymkode: 432d5...876 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. november #145 Del Skrevet 11. november (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Javisst tror du det. Du tror alt er verre for menn uansett og at alt er lett for kvinner. Du bader i offermentalitet og tror det kun er deg det er synd på. Selvsentrerte og umodne folk oppfatter ofte verden sånn, så det er jo ikke så rart, da. Jeg er egentlig glad du ikke får deg noe, for stakkars kvinnfolk som må hanskes med den bitre, surmaga personligheten din. Flaks at du ikke tiltrekker deg noen. Anonymkode: 36f4d...39f Oi oi, der ble det fyr og flamme gitt. Endret 11. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #146 Del Skrevet 11. november askjiir skrev (3 minutter siden): Oi oi, der ble det fyr og flamme gitt. Ja, du koser deg nå, gjør du ikke? Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. november #147 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men nå vekket du kvinneguidens største incel. Lykke til med denne tråden 😂 Anonymkode: 432d5...876 Det finnes langt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #148 Del Skrevet 11. november askjiir skrev (48 minutter siden): Sex er intimitet og det er viktig. Har du ikke intimitet blir du gradvis... noe. Det er lett for kvinnet å bagatellisere sex når det er så lett tilgjengelig for dem. Det hadde det vært interessant å se hvordan kvinner ville reagere hvis menn sluttet å ha sex med dem, tror pipen ville få en annen lyd. Siste jeg hadde sex var i 2014, men for all del - at noen skulle mene, føle eller tenke noe annet enn deg eksisterer ikke i hodet ditt... Anonymkode: 70743...085 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. november #149 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, du koser deg nå, gjør du ikke? Anonymkode: 36f4d...39f Øm.. nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #150 Del Skrevet 11. november askjiir skrev (Akkurat nå): Øm.. nei. Tror ikke på deg. Du elsker jo å prate og prate om hvor fælt du har det. Problemer med det, er at ørene dine ikke fungerer. For du hører kun din egen stemme, og aldri andres. Så du går i en loop, og synes mer og mer synd i deg selv. Det er egentlig trist. Anonymkode: 36f4d...39f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. november #151 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siste jeg hadde sex var i 2014, men for all del - at noen skulle mene, føle eller tenke noe annet enn deg eksisterer ikke i hodet ditt... Anonymkode: 70743...085 Det finnes noen ja, men det er ikke flertallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #152 Del Skrevet 11. november askjiir skrev (Akkurat nå): Det finnes noen ja, men det er ikke flertallet. Hvordan vet du det? Du ser for deg at noen menn får mange damer, hvordan vet man at ikke mange damer faktisk ikke møter noen som helst? Å gi en match er ikke garantert møte, et møte er ikke garantert ligg. De tar bare å ser på match, melding. De vet ingenting om folk faktisk møtes. Anonymkode: dcb14...3db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #153 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du det? Du ser for deg at noen menn får mange damer, hvordan vet man at ikke mange damer faktisk ikke møter noen som helst? Å gi en match er ikke garantert møte, et møte er ikke garantert ligg. De tar bare å ser på match, melding. De vet ingenting om folk faktisk møtes. Anonymkode: dcb14...3db Det er sakt at folk har mindre sex nå enn før. Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #154 Del Skrevet 11. november askjiir skrev (1 minutt siden): Det finnes noen ja, men det er ikke flertallet. Har du snakket med alle mennesker? Kan du vært i hodet på alle mennesker? Har du fått deres synspunkter, tanker og forståelse for ting? Nei. Du bare tror at du vet, tror at alle andre er som deg, men du har ikke den forståelse til å ta hensyn til andre mennesker og se på dem som individer. Du bader i offermentaliteten og tror at du eier sannheten for hvordan verden er - dine meninger er det som er verdifullt og andre er bare shit. Anonymkode: 70743...085 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #155 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror ikke på deg. Du elsker jo å prate og prate om hvor fælt du har det. Problemer med det, er at ørene dine ikke fungerer. For du hører kun din egen stemme, og aldri andres. Så du går i en loop, og synes mer og mer synd i deg selv. Det er egentlig trist. Anonymkode: 36f4d...39f Dette. Jeg vil derimot ikke si at det er trist, men at det er rimelig patetisk. Anonymkode: 70743...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #156 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette. Jeg vil derimot ikke si at det er trist, men at det er rimelig patetisk. Anonymkode: 70743...085 Enig. Er virkelig ikke rart man ikke tiltrekker noen med den ubehagelige energien der. Folk merker det, og da skyr de unna. Er mye man kan gjøre for å kompensere for et uheldig utseende, men hvis man kun er sur og bitter fordi man ikke ser ut som Chris Hemsworth, er det ikke mange som gidder å deale med en. Det blir for mye sutring. Anonymkode: 36f4d...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #157 Del Skrevet 11. november Det må være vondt å få kritikk som dette. Husker jeg var veldig upopulær på ungdomskolen, men selv da slapp jeg å høre andre missliker måten jeg er på. Men den tiden satt sine spor uansett. Husk at, folk responderer på deg fordi du ikke responderer på dem. Men det kan fikses og trenger ikke å bety at alle er dumme i dine øyne(antar du kan få den beskyttelsesmekanismen) eller at du ikke kan lære å kommunisere bedre med andre. Bare prøv å se folk mer, det vil endre noe. Å plis, ikke tro du vet alt om verden delt inn i bare 5 ulike muligheter eller mindre. Den antagelsen gjør at du blir ignorant til hva som finnes og også sårer deg selv på kjøpet. Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #158 Del Skrevet 11. november Møte en mann på Fb. datings app faktisk. Han hadde en redigert profilbilde av seg slev. Ikke stygg men heller ikke for kjekk! Vi begynte å snakke sammen Han virket som en kjempe snill, grei seriøst omtenksom mann. Men da vi møtes følge jeg at jeg ble Catfishet. Liten mann med en kjempe stor øl mange vet det er frekt! men han såg virkelig ut som en Shrke Hobitt. Brukte kunn! Filter på snapp og på appene. Følgte meg lurt. Jeg sa at jeg ikke var interessert, han mente at vi har hatt det så fint sammen og har god kjemi. .. Men jeg kunne bare ikke være sammen med det der 🫣 Tenkte jeg ikke skal bli så kravstore men akkurat dette var litt mye. Jeg er ikke super pen. Men jeg hadde ikke lyst til å bli fiona 😅🤣 Anonymkode: c222b...692 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. november #159 Del Skrevet 11. november (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan vet du det? Du ser for deg at noen menn får mange damer, hvordan vet man at ikke mange damer faktisk ikke møter noen som helst? Å gi en match er ikke garantert møte, et møte er ikke garantert ligg. De tar bare å ser på match, melding. De vet ingenting om folk faktisk møtes. Anonymkode: dcb14...3db Gjelder dette deg eller noen du kjenner? Endret 11. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #160 Del Skrevet 11. november askjiir skrev (1 time siden): Sex er intimitet og det er viktig. Har du ikke intimitet blir du gradvis... noe. Det er lett for kvinnet å bagatellisere sex når det er så lett tilgjengelig for dem. Det hadde det vært interessant å se hvordan kvinner ville reagere hvis menn sluttet å ha sex med dem, tror pipen ville få en annen lyd. Men dere menn må forstå at kvinner flest ikke ønsker å ha tilfeldig sex. Sex på byen er ikke intimitet, man er ikke INTIM med hverandre, man bare puler uten følelser. Jeg har for øvrig levd i et forhold med en mann som ikke ville ha sex i fire år. Jeg overlevde, for å si det slik. Anonymkode: 8d62d...d41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå