Gå til innhold

Folk som sier at utseendet ikke er alt i dating-markedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan man være snill i en slem verden? Det er å spise eller bli spist der ute. 

Du skal ikke forandre verden. Du må bare være med strømmen og leve ditt liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan kan man være snill i en slem verden? Det er enten å spise eller bli spist der ute. 

Det er mange snille, og vi må jo bry oss om hverandre? Verden er ikke bare slem, men trist at du opplever den som kun det. 

La oss si at du fra nå av gjør et ekspriment hvor du prøver å være det du tenker er snillt, kanskje det endrer noe? 

Anonymkode: dcb14...3db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er nok ikke den beste å spørre da jeg har resignert. 

Men ser for meg treningssenter, klubber av en eller annen form, et sted hvor man deler interesse for noe. Ute i det virkelig liv da. 

Anonymkode: 375d5...e44

Treningsenter? Det er ikke plassen nei.

Igjen: Du sier det ikke er noe i feil at kvinner kun velger kun de kjekkeste mennene på Tinder, det er feil når majoriteten av menn blir utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfon skrev (2 minutter siden):

Du skal ikke forandre verden. Du må bare være med strømmen og leve ditt liv.

Vi lever i verden, vi omgås folk hele tiden og mange av dem er ondsinnet, det påvirker oss fordi mennesker er sosiale vesener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La oss si at du fra nå av gjør et ekspriment hvor du prøver å være det du tenker er snillt, kanskje det endrer noe? 

Det er ikke sånn det fungerer skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (34 minutter siden):

Det blir flere incels for hver dag som går 🤷‍♂️

Da må de kanskje begynne å ta etter noen positive mannlige rollemodeller, som faktisk klarte å få seg kone og barn, istedet for å være sutrete på nett og lage seg et ekkokammer med andre incels. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er begrunnelsen deres? Alt jeg ser, enten jeg følger med på venners dating-reise på apps (bruker ikke selv) eller hvis vi er ute på fest/byen, er at de med utseendet er de som finners seg en bra fyr. Joda, en del oppmerksomhetsutveksling her og der, men ser man bort ifra det så er det jo de med utseendet som faktisk finner seg en verdig partner?

Anonymkode: e2428...d0e

Eksmannen til venninnen min har funnet seg ei dritstygg dame så det finnes unntak. Ser mindre attraktive i par hele tiden

Anonymkode: 8dade...93f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (7 minutter siden):

Hvordan kan man være snill i en slem verden? Det er enten å spise eller bli spist der ute. 

Nei det er det ikke, hvis du tror det er sånn så anbefaler jeg deg å oppsøke psykolog.

Anonymkode: 74f57...19a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (1 minutt siden):

Da må de kanskje begynne å ta etter noen positive mannlige rollemodeller, som faktisk klarte å få seg kone og barn, istedet for å være sutrete på nett og lage seg et ekkokammer med andre incels. 

Kone og barn? Langt ifra alle menn vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke sånn det fungerer skjønner du.

For meg er det det. Hvordan vi opptrer, avgjør hvordan folk forholder seg til oss en hel del. 

Prøv bare fordi det er gøy. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Les enhver tråd som handler om menn som klager på at damer hovedsaklig går etter de kjekkeste, så vil du se en haug som benekter det i kommentarene. De vil gjerne bruke sin tykke mann som anekdotisk "bevis" 

Det er jo bare å ta seg en tur på IKEA selv, hvis man faktisk tror at bare kjekke menn får seg kjæreste og stifter familie. 

Anonymkode: dea3e...f51

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (10 minutter siden):

Treningsenter? Det er ikke plassen nei.

Igjen: Du sier det ikke er noe i feil at kvinner kun velger kun de kjekkeste mennene på Tinder, det er feil når majoriteten av menn blir utelukket.

Nei kvinner velger hvem de vil. Kan de gå for top 20% så gjør de selvsagt det.

Hvis det var reversert og vi menn hadde den makten på kjøttmarkedene så hadde vi brukt det for alt det er verdt. 

De fleste menn får ikke barn når man ser på det i historisk kontekst. Dette er ikke noe nytt, det er bare at det blir så veldig tydelig nå når vi har tinder. 

Så kan du bli en incel og klage over det, eller gjøre som meg å finne deg andre ting i livet som gir mening, ELLER jobbe med deg selv og gjøre deg attraktiv for kvinner. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste menn får ikke barn når man ser på det i historisk kontekst. 

Dette stemmer ikke. Det som stemmer er at vi har flere formødre enn forfedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For dating der man ikke kjenner personen fra før betyr det så å si alt. En mann skal være veldig kjekk for å få til nettdating og den slags. Er man ikke det må man lete blant bekjente som allerede liker personligheten. Har man lite nettverk og ikke er veldig kjekk er sjansen for å finne noen ned mot null.

Anonymkode: ebc9d...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (45 minutter siden):

Ja "Dårlig profil" liksom. Jeg brukte en modell som profil bilde, that's it og jeg fikk plutselig en haug av oppmerksomhet.

Ah, ja? Hvordan tror du det hadde gått om du hadde brukt en profil med bilder av en kvinnelig modell? Hun hadde fått mer oppmerksomhet enn en gjennomsnittlig jente. 

Anonymkode: da332...c90

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kvinner velger fra øverste hylle på tinder. Det er ikke noe feil i det.

Hvis du ikke får napp så finnes det andre arenaer som er mye bedre. Der kan du by på deg selv og vise frem personligheten din.

Kjøttmarkedet gjør oss ikke noe godt. Det burde vært forbudt.

Tror du ikke at menn også prøver å velge fra øverste hylle, uansett om det er tinder eller ute på byen? 

Anonymkode: da332...c90

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei det er det ikke, hvis du tror det er sånn så anbefaler jeg deg å oppsøke psykolog.

Her er matematikken: Ett sårende utsagn fra noen gjør mye mer skade enn ett høflig utsagn gjør godt. Selv om majoriteten av folk ikke er onde til roten har ikke dette noe å si, de har ofte mer enn nok ondt ved seg til å sette en fast. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (Akkurat nå):

Her er matematikken: Ett sårende utsagn fra noen gjør mye mer skade enn ett høflig utsagn gjør godt. Selv om majoriteten av folk ikke er onde til roten har de ofte mer enn nok ondt ved seg til å sette en fast. 

Jeg repeterer, det høres ut som du burde ta en prat med en psykolog, det må være vondt å gå å bære på så mye hat som du gjør. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg repeterer, det høres ut som du burde ta en prat med en psykolog, det må være vondt å gå å bære på så mye hat som du gjør. 

What a cop-out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette stemmer ikke. Det som stemmer er at vi har flere formødre enn forfedre. 

Kan du utdype? Hvis jeg har feiltolket det trenger jeg en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...