Gå til innhold

Folk som sier at utseendet ikke er alt i dating-markedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

LIKED, ja. De sveiper. Så sletter de matchen eller ikke svarer. Da er det ingen "match", sånn egentlig. Jeg har blitt sveipet på av flere menn, men de fleste fjernet matchen med en gang jeg sveipet tilbake. Da har ikke denne sveipen egentlig "skjedd" - statistikken er misvisende. Menn selekterer ETTER sveipingen, kvinner FØR. 

Anonymkode: 8d62d...d41

Temaet var damers interesse for menn på datingapp'er. Du spurte etter bevis for tallene jeg oppgav fra tinder. Det fikk du. Hvorvidt menn fjerner sin match har ikke noe med dette å gjøre. Du fikk bevis for noe du sier du har etterlyst flere ganger og det er at damer sveiper til høyre på under 5% av mennene på tinder. Menn gjør det samme med over 60% av damene. Hva som skjer etterpå vet jeg ikke.

Anonymkode: 30705...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Temaet var damers interesse for menn på datingapp'er. Du spurte etter bevis for tallene jeg oppgav fra tinder. Det fikk du. Hvorvidt menn fjerner sin match har ikke noe med dette å gjøre. Du fikk bevis for noe du sier du har etterlyst flere ganger og det er at damer sveiper til høyre på under 5% av mennene på tinder. Menn gjør det samme med over 60% av damene. Hva som skjer etterpå vet jeg ikke.

Anonymkode: 30705...630

Jo, det har det. Hvis de bare sveiper i blinde, også på profiler uten bilder, så har de egentlig ikke INTERESSE for disse damene. Vi har forskjellige seleksjonsprosesser - kvinner velger FØR sveipingen, menn ETTER.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har prøvd å stå der og gjøre ingenting. Da ble jeg stående, gitt. Hilsen kvinne.

Anonymkode: 8d62 d...d41

Menn gjør 90% av arbeidet i sjekking, damene tar veldig lite initiativ. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du sex er det eneste som betyr noe for oss? 

Anonymkode: 36f4d...39f

La oss ta vekk sex fra kvinnene og se hvordan de vil oppføre seg

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å stå der og gjøre ingenting. Da ble jeg stående, gitt. Hilsen kvinne.

Prøv å smil til en mann, vipps jobben er gjort. Så enkelt. Menn derimot må faktisk gjøre noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis utseendet hadde betydd alt, så hadde jeg slitt. Jeg hadde ikke noen problemer med å få meg dame i slutten av tenårene(var altfor sjenert før det), og har heller ikke noen problemer nå, nesten tredve år senere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
askjiir skrev (15 minutter siden):

Menn gjør 90% av arbeidet i sjekking, damene tar veldig lite initiativ. 

Jeg tok masse initiativ, men ble avvist 9 av 10 ganger.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (8 minutter siden):

Prøv å smil til en mann, vipps jobben er gjort. Så enkelt. Menn derimot må faktisk gjøre noe. 

Jeg smiler. Jeg er hyggelig. Jeg innleder prat. Jeg virker omsorgsfull og interessert i det menn har å fortelle. Men siden jeg er stygg, er det bare irriterende når jeg tar kontakt. Nå er jeg heldigvis gift, og slipper å være på det deprimerende datingmarkedet lenger. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (21 minutter siden):

La oss ta vekk sex fra kvinnene og se hvordan de vil oppføre seg

Vi overlever. Det er stort sett menn som blir helt fra seg hvis de ikke får seg noe.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (På 10.11.2024 den 22.02):

Der motsa du deg selv. Menn vil ofte ha sex med damer selv om de ikke ser så bra ut.

Det er da for faen ikke noe kvalitetsstempel at en fyr vil tømme seg i deg og dra ut døra minuttet etterpå!

DET tror menn! "Buhu, vi er ikke så kresne som dere damer, bare se hvem vi vil ha sex med, det er alle!"

Kvinner er ute etter forhold, menn er ute etter engangsopplegg og sex en periode. Da tar de hva som helst. Jeg vil vel for søren ikke ha en mann som bare vil ha meg for å bruke kroppen min et kvarter og så stikke.

Anonymkode: 6a72e...78a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er da for faen ikke noe kvalitetsstempel at en fyr vil tømme seg i deg og dra ut døra minuttet etterpå!

DET tror menn! "Buhu, vi er ikke så kresne som dere damer, bare se hvem vi vil ha sex med, det er alle!"

Kvinner er ute etter forhold, menn er ute etter engangsopplegg og sex en periode. Da tar de hva som helst. Jeg vil vel for søren ikke ha en mann som bare vil ha meg for å bruke kroppen min et kvarter og så stikke.

Nettopp. La oss sammenligne det med tilbud og etterspørsel ellers:

1. Jeg kommer inn på en restaurant der jeg tror jeg kan få kinesisk mat. Det kommer en servitør til meg og gir meg menyen. Der ser jeg at restauranten kun har hamburgere, pizza og kjøttboller med brun saus. Jeg spør om de har kinesisk mat, for jeg har VIRKELIG lyst på det. De sier at de ikke har det. Jeg reiser meg og går, og finner en restaurant som serverer kinesisk mat.

2. Jeg er på en sportsforretning og ser etter en sykkel. Det kommer en ansatt til meg og spør hva jeg vil ha. Jeg svarer sykkel. Han kommer til meg med et par ski. Jeg takker nei, jeg vil ikke ha ski, jeg vil ha sykkel. Han kommer til meg på nytt, denne gangen med en luftmadrass. Men jeg vil jo fortsatt ha en sykkel? Jeg går og finner en sportsforretning der de selger sykler.

Det er faktisk veldig enkelt. Har man ingenting å tilby en eventuell partner, så får man nei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Begynn å lytt til oss. 

Anonymkode: dcb14...3db

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi overlever. Det er stort sett menn som blir helt fra seg hvis de ikke får seg noe.

I dette scenarioet er menn aseksuelle, fy søren det hadde blitt mange sutre tråder på kg. Damene ville hørtes akkurat ut som incels

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, alle kvinner er slettes ikke ute etter forhold, nå generaliser du igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (2 minutter siden):

Du generaliserer så mye, at du har faktisk ikke lov til å kreve noe annet fra andre.

Anonymkode: dcb14...3db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (2 minutter siden):

Ok.
De aller fleste kvinner ønsker en emosjonelt tilgjengelig partner over tid.

Det er svært få kvinner som ønsker å ha ons med menn som samtidig ikke vurderer dem attraktive, men en nødløsning for ejakulasjon. 

Anonymkode: 96156...6ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok.
De aller fleste kvinner ønsker en emosjonelt tilgjengelig partner over tid.

Det er svært få kvinner som ønsker å ha ons med menn som samtidig ikke vurderer dem attraktive, men en nødløsning for ejakulasjon. 

Hvem sier at mennene ikke finner de attraktive? Du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (26 minutter siden):

Hvem sier at mennene ikke finner de attraktive? Du.

Javell.
De aller fleste kvinner ønsker en emosjonelt tilgjengelig partner over tid.

Det er svært få kvinner som ønsker å ha ons med menn som samtidig ikke ønsker å skape en relasjon, men en nødløsning for ejakulasjon. Potensielt fordi de har høyere krav til partner enn for bare sex. 

og med attraktive tenkte jeg på alt som gjør en partner attraktiv, ikke bare utseendet som jeg mistenker du tolket det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er svært få kvinner som ønsker å ha ons med menn som samtidig ikke ønsker å skape en relasjon, men en nødløsning for ejakulasjon. Potensielt fordi de har høyere krav til partner enn for bare sex. 

Nødløsning? Det blir og sette det på spissen og stemmer ofte ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (57 minutter siden):

I dette scenarioet er menn aseksuelle, fy søren det hadde blitt mange sutre tråder på kg. Damene ville hørtes akkurat ut som incels

Akkurat ut som deg, mener du? Icelkongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...