AnonymBruker Skrevet 12. november #181 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (37 minutter siden): Slutt å kall disse damene stygge, det er ikke greit. Noen er jo stygge. Det er bare en beskrivelse. At du tar deg nær av det, er kun ditt eget problem. Anonymkode: 36f4d...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #182 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 21.49): Fordi det hjelper ikke med et pent ytre, om man er en drittsekk. Eller dum. Men om man er snill, morsom, lojal etc, så blir man automatisk penere. Men om man har alt. Både utseendet og en fin personlighet, er det jo full jackpot Anonymkode: 4e13d...1dd Det er helt riktig, det gjelder både kvinner og menn, ikke bare i ytterpunktene drittsekk dum men små avvik i personlighet vi alle har. Problemet til de mindre pene er at de ofte ikke får en sjanse selv om de mindre attraktive ofte strekker seg lengre for å finne den rette partner i stedet. Både menn og kvinner har sine red flag ønsker og krav, mange ønsker å gå ned på krav men de klarer ikke da det ikke sitrer i kroppen slik det gjør med topp 10-20 % utseende bare ved å se på et bilde møte på en kaffedate etc.. Derfor vil jeg tro nettdating fungerer best for de med best utseende mens de mindre utseendemessig attraktive scorer bedre med å møte noen gjennom jobb, hobbyer venner etc.. Mann Anonymkode: 68446...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #183 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt riktig, det gjelder både kvinner og menn, ikke bare i ytterpunktene drittsekk dum men små avvik i personlighet vi alle har. Problemet til de mindre pene er at de ofte ikke får en sjanse selv om de mindre attraktive ofte strekker seg lengre for å finne den rette partner i stedet. Både menn og kvinner har sine red flag ønsker og krav, mange ønsker å gå ned på krav men de klarer ikke da det ikke sitrer i kroppen slik det gjør med topp 10-20 % utseende bare ved å se på et bilde møte på en kaffedate etc.. Derfor vil jeg tro nettdating fungerer best for de med best utseende mens de mindre utseendemessig attraktive scorer bedre med å møte noen gjennom jobb, hobbyer venner etc.. Mann Anonymkode: 68446...03a Joda, de mindre pene får en sjanse, men de trenger gjerne mer tid fordi man må bli kjent med dem. Men klart, en stygg person med dårlig personlighet sliter jo. En pen drittsekk får dumme damer, en hyggelig fyr får bra damer uavhengig av utseendet, og en stygg drittsekk har det litt vanskelig, særlig siden den kategorien stort sett har latterlig høye krav til utseende på kvinner. Jeg har ofte opplevd at en person jeg ikke anså som pen har vokst på meg når jeg blir kjent med dem og oppdager hvor kule, smarte, morsomme og hyggelige de er - og da blir de gradvis penere og penere i mine øyne. Gjelder både menn og kvinner. Plutselig legger jeg merke til at den personen har så nydelig latter, den personen har det lureste smilet som alltid får meg også til å smile, den personen har så snille øyne, eller den herlige måten personens øyne glitrer i bestemte situasjoner, den personen har fine definerte muskler i underarmene eller flott hårfarge, har verdens beste klemmer etc etc. Mens pene mennesker med stygg personlighet, da ser jeg mer og mer stygt med dem jo mer jeg blir kjent med dem, legger merke til alle skavanker - alle alle har skavanker. Jeg er litt enig med siste avsnittet ditt, samtidig ser jeg fryktelig mange mindre pene mennesker som driver med masse nettdating - kanskje er svarer at smaken er som baken. Har flere ganger opplevd at en venninne har vist meg bilde av den råkjekke fyren de dater og jeg tenker bare at jeg hadde ikke tatt i ham med en ildtang (men, hadde jeg blitt kjent med ham kan det hende det hadde endret seg!) Anonymkode: 7c483...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. november #184 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen er jo stygge. Det er bare en beskrivelse. At du tar deg nær av det, er kun ditt eget problem. Anonymkode: 36f4d...39f Tipper på at du kaller damer med nokså alminnelig utseende for stygge. Misigonystisk holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #185 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (Akkurat nå): Tipper på at du kaller damer med nokså alminnelig utseende for stygge. Misigonystisk holdning. Du tipper mye i dine utsagn, så det tar jeg ikke så tungt. Anonymkode: 36f4d...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #186 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (8 minutter siden): Tipper på at du kaller damer med nokså alminnelig utseende for stygge. Misigonystisk holdning. Det er heller at damer ikke er tiltrukket alle sammen uavhengig av utsendet. Anonymkode: dcb14...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. november #187 Del Skrevet 12. november (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette! I tenårene ble jeg forelsket i utseendet til menn, men i voksen alder er det ikke en såkalt pen mann jeg ønsker meg. Anonymkode: bb1c0...9f8 Nøyaktig hva var det som skjedde som gjorde at det endret seg? Endret 12. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #188 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (2 timer siden): Slutt å kall disse damene stygge, det er ikke greit. Jeg er selv dame, og jeg er stygg. Stygge damer vet at de er stygge. Vi blir behandlet annerledes, av ALLE menn. Også mindre attraktive menn. Anonymkode: 8d62d...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #189 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er selv dame, og jeg er stygg. Stygge damer vet at de er stygge. Vi blir behandlet annerledes, av ALLE menn. Også mindre attraktive menn. Anonymkode: 8d62d...d41 Og det er ikke greit. Anonymkode: f24d6...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #190 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og det er ikke greit. Anonymkode: f24d6...a3d Nei, det er ikke greit, men dette er virkeligheten. Anonymkode: 8d62d...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #191 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (På 10.11.2024 den 21.49): Bra du innrømmer det. Topp 20% av menn, det samme som mange prøver å benekte. Det er topp 5%, faktisk. Tinder har offentliggjort tall som bekrefter det. Anonymkode: 30705...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #192 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er topp 5%, faktisk. Tinder har offentliggjort tall som bekrefter det. Anonymkode: 30705...630 Bevis det. Jeg ser det gjentas gang på gang, men hver gang det kommer noen ord med bevis det så stopper alltid diskusjonen. Jeg opplever dette som et argument som menn rett og slett har diktet opp for å finne på en unnskyldning om hvordan man ikke lykkes. Selvfølgelig, så skal det fremstilles av menn som om det er kvinner sin feil at det ikke går. Jeg mener, hvorfor skal menn noen gang måtte ta ansvar for noe selv? Hvorfor skal menn måtte jobbe for noen? Hvorfor skal menn måtte gjøre noe? Kvinner burde da komme flyvende oppi fanget på alle sammen... Anonymkode: 70743...085 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #193 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bevis det. Jeg ser det gjentas gang på gang, men hver gang det kommer noen ord med bevis det så stopper alltid diskusjonen. Jeg opplever dette som et argument som menn rett og slett har diktet opp for å finne på en unnskyldning om hvordan man ikke lykkes. Selvfølgelig, så skal det fremstilles av menn som om det er kvinner sin feil at det ikke går. Jeg mener, hvorfor skal menn noen gang måtte ta ansvar for noe selv? Hvorfor skal menn måtte jobbe for noen? Hvorfor skal menn måtte gjøre noe? Kvinner burde da komme flyvende oppi fanget på alle sammen... Anonymkode: 70743...085 «Women on Tinder have a higher match rate at 10%, while men have a match rate of 0.6%.» Selv om vi normaliserer med at det er 3x flere menn enn kvinner på Tinder så betyr det at kvinner har langt større sannsynlighet for å bli matchet enn menn. https://www.crossrivertherapy.com/research/tinder-statistics »It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. The Gini coefficient for the Tinder economy based on “like” percentages was calculated to be 0.58. This means that the Tinder economy has more inequality than 95.1% of all the world’s national economies. In addition, it was determined that a man of average attractiveness would be “liked” by approximately 0.87% (1 in 115) of women on Tinder.» https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Anonymkode: 0120b...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #194 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bevis det. Jeg ser det gjentas gang på gang, men hver gang det kommer noen ord med bevis det så stopper alltid diskusjonen. Jeg opplever dette som et argument som menn rett og slett har diktet opp for å finne på en unnskyldning om hvordan man ikke lykkes. Selvfølgelig, så skal det fremstilles av menn som om det er kvinner sin feil at det ikke går. Jeg mener, hvorfor skal menn noen gang måtte ta ansvar for noe selv? Hvorfor skal menn måtte jobbe for noen? Hvorfor skal menn måtte gjøre noe? Kvinner burde da komme flyvende oppi fanget på alle sammen... Anonymkode: 70743...085 Jeg har litt erfaring med slike menn og det virker ikke som at de skjønner hvor mye arbeid det ligger bak å være et noenlunde attraktivt menneske, samt at de er utrolig dårlige på å takle ubehagelige situasjoner. Anonymkode: 6fd9c...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #195 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): «Women on Tinder have a higher match rate at 10%, while men have a match rate of 0.6%.» Selv om vi normaliserer med at det er 3x flere menn enn kvinner på Tinder så betyr det at kvinner har langt større sannsynlighet for å bli matchet enn menn. https://www.crossrivertherapy.com/research/tinder-statistics »It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. The Gini coefficient for the Tinder economy based on “like” percentages was calculated to be 0.58. This means that the Tinder economy has more inequality than 95.1% of all the world’s national economies. In addition, it was determined that a man of average attractiveness would be “liked” by approximately 0.87% (1 in 115) of women on Tinder.» https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Anonymkode: 0120b...9df Poenget er at menn flest sveiper på absolutt alt, så sletter de matcher/ghoster etterpå, hvis dama ikke er fin. Kvinner foretar seleksjonen FØR sveiping. Anonymkode: 8d62d...d41 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 12. november #196 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (På 10.11.2024 den 21.49): Bra du innrømmer det. Topp 20% av menn, det samme som mange prøver å benekte. På Tinder, kanskje. Men ikke i den virkelige verden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #197 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (3 timer siden): Hvorfor var det utseende til menn du forelsket deg i tenårene? Fordi en tenåringshjerne, som de fleste tenåringer har, kan fungere på den måten, går jeg ut i fra. Anonymkode: bb1c0...9f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #198 Del Skrevet 12. november askjiir skrev (3 timer siden): Jeg skjønner hvorfor det er mange incels blant tenårings gutter, siden "chad" teorien faktisk stemmer i mange tilfeller i den alderen. Det er sånn tenåringer er, uansett kjønn. Guttene drømmer om den mest populære jenta i klassen, evt om læreren. Anonymkode: dea3e...f51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #199 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): «Women on Tinder have a higher match rate at 10%, while men have a match rate of 0.6%.» Selv om vi normaliserer med at det er 3x flere menn enn kvinner på Tinder så betyr det at kvinner har langt større sannsynlighet for å bli matchet enn menn. https://www.crossrivertherapy.com/research/tinder-statistics »It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. The Gini coefficient for the Tinder economy based on “like” percentages was calculated to be 0.58. This means that the Tinder economy has more inequality than 95.1% of all the world’s national economies. In addition, it was determined that a man of average attractiveness would be “liked” by approximately 0.87% (1 in 115) of women on Tinder.» https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Anonymkode: 0120b...9df Tja, jeg leste gjennom det og for meg så fremstår hele diskusjonen som veldig overfladisk. Jeg har matchet med menn som har slettet med konkret etter match, har prøvd å si hei til menn som ikke har respondert. Min oppfattelse av det som du argumenterer for er at det ikke ønsker å gi et helhetlig bilde av situasjonen, men stakkarsliggjøre menn og responsen din bekreftet egentlig mitt inntrykk av situasjonen.. nemlig at menn liker å klage, men nekter å ta noe som helst ansvar fordi at alt er bare kvinners feil. Anonymkode: 70743...085 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. november #200 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fordi en tenåringshjerne, som de fleste tenåringer har, kan fungere på den måten, går jeg ut i fra. Anonymkode: bb1c0...9f8 Nøyaktig hva var det som skjedde som gjorde at preferansene dine endret seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå