AnonymBruker Skrevet 13. november #361 Del Skrevet 13. november Å ja, er enig, han vil non ikke lære. Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #362 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Måtte ikke jobbe hardt for å holde dem, men hardt for å få oppmenrismhetnen. Ble behandlet bra i forhold, så er ikke den verste sorgen i verden selv om jeg melder meg frivillig om noen vil utføre mirakler på kroppen min. Verden har blitt enda litt mer kynisk etter nettet. Føler det er så mye mer bevisst forhold til alle små feil. Må liksom dokumentere kroppen cm for cm, før var det litt mer, tynn = bra, tykk= dumt. Som var en dårlig tid det også. Men nå er det ingen grenser på hva som kan være feil. Noen opererer navlen sin. Navlen 😅 Var ikke engang klar over at man kunne ha feil navnle også. Anonymkode: dcb14...3db Det er jeg enig i. Man kan få komplekser for ting man før aldri tenkte over at var et problem. Anonymkode: 36f4d...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 14. november #363 Del Skrevet 14. november (endret) Bimbo skrev (9 timer siden): Et par. Ikke kjæreste med noen av de tidlige ungdomsforelskelsene mine. Ble sammen med han jeg møtte som nesten 17 åring. Lå litt overflatiske kriterier til grunn for både meg og han når vi startet forholdet, men det viste seg at vi modnet ganske godt i lag og var gift i 20 år. Oi så du ble faktisk sammen med en av de kjekkasene? To langt over gjenomsnittet pene folk som ble sammen med hverandre pga utseende. Hvorfor har du det brukernavnet forresten? Endret 14. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #364 Del Skrevet 14. november askjiir skrev (14 timer siden): Kvinner hadde hørtes ut som incels i et slikt scenario: "Jeg tåler ikke å bli avvist mer" "Hva søren er det som feiler menn?" "Det er ikke riktig det de gjør mot oss" "Dette er rett og slett inhumant" "Føler jeg blir mer or mer sint" "Menn er noe herk!" "Vi kvinner må gå vår egen vei, menn kan dra til .." osv osv Ikke ei eneste kvinne hadde kalt det å leve i sølibat for inhumant. En del hadde nok hatt kjærlighetssorg eller lurt på hva de selv gjorde feil. Det hadde neppe vært et kollektivt sinne. Anonymkode: dea3e...f51 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 14. november #365 Del Skrevet 14. november askjiir skrev (34 minutter siden): Oi så du ble faktisk sammen med en av de kjekkasene? To langt over gjenomsnittet pene folk som ble sammen med hverandre pga utseende. Hvorfor har du det brukernavnet forresten? Nei, tror ingen ville kalt ham en kjekkas. Det fins andre overflatiske kriterier enn utseende. Han hadde bra kropp, dro damer og var litt badguy. Kul og sånt. Han falt for meg pga utseende ja, men jeg er/var ikke noen populær langt over gjennomsnitt dame. Vi vokste opp sammen og det var helt andre kvaliteter enn det overflatiske som gjorde at vi holdt sammen så lenge, selvsagt. Poenget mitt i denne tråden var at hva man vektlegger endrer seg gjennom livet, og at jeg etter ungdomstiden ikke har brydd meg om et klassisk flott utseende. Alle jeg har crushet litt på etter den tid var normale menn som jeg klikket litt ekstra med. Brukernavnet mitt er fra en tid jeg hadde litt bimbo stil og husker det var noen som uttrykte overraskelse over at jeg var smart. Jeg var vant med å bli kalt nerd og syntes det var litt kult å være en bimbo som sa smarte ting. Ganske teit, men Bimbo-brukeren er over 20 år gammel og jeg syntes det var litt gøy å ta den frem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #366 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ryan gosling er i mine øyne kjekkere enn Alan Rickman. Og ingen av dem er uatrakrove, men ingen av dem mine typer heller uten at jeg har notert dem som uatraktive menn. De eksisterer og jeg liker dem, det er det. Vi har ULIK smak. Anonymkode: dcb14...3db I mine øyne hadde Alan Rickman et interessant, men ikke attraktivt utseende. Han lever jo ikke lenger. Veldig distinkt mørk stemme. Kona/enka er lik; ikke pen men definitivt et interessant og behagelig utseende. Mange er litt anonyme, men de to er sånne man husker. Ryan Gosling var et veldig pent barn (han var kjendis da også) og har blitt en pen mann med et litt feminint utseende. Jeg synes han er kjekk, for jeg liker litt feminine menn. Tror noen uttaler seg litt sleivete når de kaller ham stygg, han har åpenbart symmetriske trekk. Men han er ikke så macho, og noen damer går mer for det som han ikke har. Det sies jo at ved litt pene folk er nesten alle enige i at de er pene, mens for virkelige skjønnheter vil faktisk noen oppfatte dem som lite attraktive fordi de er mer typete. Anonymkode: dea3e...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 14. november #367 Del Skrevet 14. november Bimbo skrev (28 minutter siden): Nei, tror ingen ville kalt ham en kjekkas. Det fins andre overflatiske kriterier enn utseende. Han hadde bra kropp, dro damer og var litt badguy. Kul og sånt. Han falt for meg pga utseende ja, men jeg er/var ikke noen populær langt over gjennomsnitt dame. Vi vokste opp sammen og det var helt andre kvaliteter enn det overflatiske som gjorde at vi holdt sammen så lenge, selvsagt. Poenget mitt i denne tråden var at hva man vektlegger endrer seg gjennom livet, og at jeg etter ungdomstiden ikke har brydd meg om et klassisk flott utseende. Alle jeg har crushet litt på etter den tid var normale menn som jeg klikket litt ekstra med. Brukernavnet mitt er fra en tid jeg hadde litt bimbo stil og husker det var noen som uttrykte overraskelse over at jeg var smart. Jeg var vant med å bli kalt nerd og syntes det var litt kult å være en bimbo som sa smarte ting. Ganske teit, men Bimbo-brukeren er over 20 år gammel og jeg syntes det var litt gøy å ta den frem igjen. Mye selvmotsigende her, jeg må gå igjennom det senere i pausen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 14. november #368 Del Skrevet 14. november Folk som påstår at "utseende er ikke alt" i datingmarkedet anno 2024 gjør typisk minst en av to fundamentale feil. Det ene er å uttale seg ut fra gamle dager. I 2024 har dating-appene tatt fullstendig over, og jo: På disse appene er utseende "porten" du må komme deg gjennom. Har du ikke et utseende som vekker interesse blir du bare sveipet forbi, og får ingen sjanse til å vise hva annet du måtte ha å by på. Det andre er at de snakker idealistisk ut fra hva som "betyr noe" i et langvarig forhold. Hvilket betyr at de hopper over alt som går forut, herunder initial seksuell interesse, og fantaserer i stedet om hvordan de synes at ting "burde være" i et ekteskap. Utseende er ikke alt, neida, men bare på samme måte som en bilnøkkel heller ikke er det: Du kommer deg ikke fra A til B hvis alt du har er en bilnøkkel, men uten nøkkel spiller det faktisk ingen rolle om du har bil eller ikke. Utseende er i stor grad blitt en forutsetning. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #369 Del Skrevet 14. november askjiir skrev (14 minutter siden): Mye selvmotsigende her, jeg må gå igjennom det senere i pausen. Herregud så desperat du er, det er rent komisk. Koser meg av å lese delegasjonen din gang på gang i alle trådene😆 Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #370 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud så desperat du er, det er rent komisk. Koser meg av å lese delegasjonen din gang på gang i alle trådene😆 Anonymkode: 36f4d...39f Desperasjonen* Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 14. november #371 Del Skrevet 14. november KallePils skrev (9 timer siden): Folk som påstår at "utseende er ikke alt" i datingmarkedet anno 2024 gjør typisk minst en av to fundamentale feil. Det ene er å uttale seg ut fra gamle dager. I 2024 har dating-appene tatt fullstendig over, og jo: På disse appene er utseende "porten" du må komme deg gjennom. Har du ikke et utseende som vekker interesse blir du bare sveipet forbi, og får ingen sjanse til å vise hva annet du måtte ha å by på. Det andre er at de snakker idealistisk ut fra hva som "betyr noe" i et langvarig forhold. Hvilket betyr at de hopper over alt som går forut, herunder initial seksuell interesse, og fantaserer i stedet om hvordan de synes at ting "burde være" i et ekteskap. Utseende er ikke alt, neida, men bare på samme måte som en bilnøkkel heller ikke er det: Du kommer deg ikke fra A til B hvis alt du har er en bilnøkkel, men uten nøkkel spiller det faktisk ingen rolle om du har bil eller ikke. Utseende er i stor grad blitt en forutsetning. Nettopp, de hopper ofte over ti trinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #372 Del Skrevet 14. november KallePils skrev (11 timer siden): Folk som påstår at "utseende er ikke alt" i datingmarkedet anno 2024 gjør typisk minst en av to fundamentale feil. Det ene er å uttale seg ut fra gamle dager. I 2024 har dating-appene tatt fullstendig over, og jo: På disse appene er utseende "porten" du må komme deg gjennom. Har du ikke et utseende som vekker interesse blir du bare sveipet forbi, og får ingen sjanse til å vise hva annet du måtte ha å by på. Det andre er at de snakker idealistisk ut fra hva som "betyr noe" i et langvarig forhold. Hvilket betyr at de hopper over alt som går forut, herunder initial seksuell interesse, og fantaserer i stedet om hvordan de synes at ting "burde være" i et ekteskap. Utseende er ikke alt, neida, men bare på samme måte som en bilnøkkel heller ikke er det: Du kommer deg ikke fra A til B hvis alt du har er en bilnøkkel, men uten nøkkel spiller det faktisk ingen rolle om du har bil eller ikke. Utseende er i stor grad blitt en forutsetning. Det er veldig mange i tråden som har sagt at på tinder må man ha bra bilder som en presentasjon av seg selv, for bildene blir hovedinntrykket. Bildene må ikke være av en veldig attraktiv person, men gode bilder som gir ett inntrykk av hvem personen er. Videre så er tinder en av veldig mange arenaer å møte noen. Uten for tinder betyr bilder lite, og personlighet mer. om man ikke føler at man lykkes på tinder må man jo endre strategi, og ikke fortsette å gjøre det samme og forvente ett annet resultat. Anonymkode: 96156...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå