Gå til innhold

Folk som sier at utseendet ikke er alt i dating-markedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Michelle Pfeiffer er akkurat samme eksempel som å si at Ryan Gosling er stygg.

er på sexist boy sitt lag denne runden.

Anonymkode: dcb14...3db

Jeg kan jo dra den der "jeg sa bare ar Gosling var stygg for å provosere dere". Det blir det samme som å dra den "jeg tuller bare, hermer bare etter dere" 🙄

Anonymkode: 36f4d...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
askjiir skrev (5 minutter siden):

Jeg rangerer henne som alminnelig

0 er ikke alminnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg kan jo dra den der "jeg sa bare ar Gosling var stygg for å provosere dere". Det blir det samme som å dra den "jeg tuller bare, hermer bare etter dere" 🙄

Du gjorde ikke det, han gjorde. For meg er det åpenbart hvordan han tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du gjorde ikke det, han gjorde. For meg er det åpenbart hvordan han tenker.

Det er åpenbart at han går inn for å provosere, da vil jeg også provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er åpenbart at han går inn for å provosere, da vil jeg også provosere.

Ryan Gosling er ikke skyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (1 time siden):

Det var ikke menn i den tiden, men gutter. Og de var vel ikke en «type» en gang, enda. Faktisk vet jeg fint lite om personligheten deres, da man stakk seg lite ut på den tiden. Men de var populære, litt care i forhold til skole og sånt. Man likte søt heller en kjekk på den tiden, at de hadde kule klær og mange venner og sånt. Som sagt, lite personlig smak og mye overflatisk tull.

Så hvor mange av dem rotet du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er enig. Ryan Gosling er direkte stygg. Men dette beviser jo bare igjen, at hva som er pent, er subjektivt. Så det er viktigere å være snill ;) 

Anonymkode: 4e13d...1dd

Det er litt uheldig å blande stygg/pen med lite tiltrekkende for akkurat meg/deg. I ørene til den eller de som er opphengt i at kvinner er altfor opptatt av utseende så blir det til at til og med en som er delvis kjent for å være kjekkas ikke er god nok, hvordan kan vanlige folk nå opp da?

I virkeligheten, og dette er egentlig en ganske fin ting med kvinner: så har vi svært individuelle preferanser. Ryan Gosling er et godt eksempel her: jeg er ikke tiltrukket av ham overhodet. Det fins imidlertid plenty av menn som er laaaangt mindre billedskjønne som jeg ER tiltrukket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ryan Gosling er ikke skyldig. 

Man må jo få lov å synes at noen er mindre attraktive enn andre. Men man kan ikke rate noen på 0 og så kjefte på at andre ikke synes at favorittkjekkasen ikke er pen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Så hvor mange av dem rotet du med?

Et par. Ikke kjæreste med noen av de tidlige ungdomsforelskelsene mine. Ble sammen med han jeg møtte som nesten 17 åring. Lå litt overflatiske kriterier til grunn for både meg og han når vi startet forholdet, men det viste seg at vi modnet ganske godt i lag og var gift i 20 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man må jo få lov å synes at noen er mindre attraktive enn andre. Men man kan ikke rate noen på 0 og så kjefte på at andre ikke synes at favorittkjekkasen er pen. 

Fikset feilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man må jo få lov å synes at noen er mindre attraktive enn andre. Men man kan ikke rate noen på 0 og så kjefte på at andre ikke synes at favorittkjekkasen ikke er pen. 

Selvsagt, men det er ingen rett å si det høyt å bli likt etterpå. Du sier det du vil, å jeg sier det jeg vil.

Du liker da neppe meg heller 

Han er ikke min favoritt eller min type. Jeg bare syns han ser bra ut, og annerkjenner hans skjønnhet for fornuftens skyld. For jeg bryr meg også om alle som leser denne teite han er stygg opplegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt, men det er ingen rett å si det høyt å bli likt etterpå. Du sier det du vil, å jeg sier det jeg vil.

Du liker da neppe meg heller 

Han er ikke min favoritt eller min type. Jeg bare syns han ser bra ut, og annerkjenner hans skjønnhet for fornuftens skyld. For jeg bryr meg også om alle som leser denne teite han er stygg opplegget. 

Jeg har ingen formening om deg overhode. 

Jeg synes ikke han ser bra ut. Og i diskusjoner der det er naturlig å snakke om pene/ikke pene mennesker, synes jeg ikke det gjør noe å si at jeg ikke synes han er pen, når folk trekker inn alskens mennesker for å statuere eksempler. Det er ikke noe jeg gidder å drive med helt på random, men i denne diskusjonen må man jo få diskutere de som nevnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ingen formening om deg overhode. 

Jeg synes ikke han ser bra ut. Og i diskusjoner der det er naturlig å snakke om pene/ikke pene mennesker, synes jeg ikke det gjør noe å si at jeg ikke synes han er pen, når folk trekker inn alskens mennesker for å statuere eksempler. Det er ikke noe jeg gidder å drive med helt på random, men i denne diskusjonen må man jo få diskutere de som nevnes. 

Jeg syns ikke du forstår hvordan folk kan se ut, å blir til å med såret for mitt utsendet at du sier dette.

Jeg er langt mindre pen dame, enn det han er som mann. Så håper ikke vi møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns ikke du forstår hvordan folk kan se ut, å blir til å med såret for mitt utsendet at du sier dette.

Jeg er langt mindre pen dame, enn det han er som mann. Så håper ikke vi møtes.

Synd at du blir såret. Sitter i utgangspunktet og diskuterer med en mann som mener alle kvinner har en default setting på hvem de synes er attraktive og ikke. Det er ikke sånn det er, og selv om man i utallige tråder har prøvd å printe det inn i hue hans, tror han ikke på det. At noen ikke synes Gosling er pen eller kjekk, er bare sånn det er. Jeg kommer aldri til å sitte å late som at jeg synes han er kjekk i fare for at andre skal ta seg nær av det, når det ikke er dem jeg snakker om engang. Som nevnt i tråden av flere, så er skjønnhet individuelt. Selv om jeg ikke synes Gosling er kjekk, betyr ikke det at jeg automatisk kommer til å synes at du er mindre pen. At du selv føler det, er ditt problem og noe du selv må jobbe med. Men ikke legg det på meg, for jeg har ikke engang sett deg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synd at du blir såret. Sitter i utgangspunktet og diskuterer med en mann som mener alle kvinner har en default setting på hvem de synes er attraktive og ikke. Det er ikke sånn det er, og selv om man i utallige tråder har prøvd å printe det inn i hue hans, tror han ikke på det. At noen ikke synes Gosling er pen eller kjekk, er bare sånn det er. Jeg kommer aldri til å sitte å late som at jeg synes han er kjekk i fare for at andre skal ta seg nær av det, når det ikke er dem jeg snakker om engang. Som nevnt i tråden av flere, så er skjønnhet individuelt. Selv om jeg ikke synes Gosling er kjekk, betyr ikke det at jeg automatisk kommer til å synes at du er mindre pen. At du selv føler det, er ditt problem og noe du selv må jobbe med. Men ikke legg det på meg, for jeg har ikke engang sett deg. 

Det blir raskt at folk sammenligner seg. For skjønnhet er objektivt på et punkt. 

Men noen ting gjør det mindre sannsynlig å bli oppfattet pen.Ryan Gosling har svært overlevere trekk alt i alt. Å om det er ikke bare, ikke min smak(helt greit) men stygg som i ekkel å se på.. det er i min mening å sette standarden for å bli akseptert svært høyt.

Nesen min er foreksempel stor og skjev, det er objektivt stygt pg gjør meg automatisk mindre harmonisk å se på. Ryan gosling ser i det minste harmonisk ut, om du skjønner? Det er et greit utgangspunkt, personlighet og smak og behag får bestemme om han er super kjekk eller helt ok. Men at han er stygg, det er han ikke.

Jeg er ubehagelig å se på, det er det man kan faktisk kalle stygt. Det må være litt ekkelt å eksistere i en kropp for at den skal være stygg, gå utover livet, gå utover om du blir likt som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det blir raskt at folk sammenligner seg. For skjønnhet er objektivt på et punkt. 

Men noen ting gjør det mindre sannsynlig å bli oppfattet pen.Ryan Gosling har svært overlevere trekk alt i alt. Å om det er ikke bare, ikke min smak(helt greit) men stygg som i ekkel å se på.. det er i min mening å sette standarden for å bli akseptert svært høyt.

Nesen min er foreksempel stor og skjev, det er objektivt stygt pg gjør meg automatisk mindre harmonisk å se på. Ryan gosling ser i det minste harmonisk ut, om du skjønner? Det er et greit utgangspunkt, personlighet og smak og behag får bestemme om han er super kjekk eller helt ok. Men at han er stygg, det er han ikke.

Jeg er ubehagelig å se på, det er det man kan faktisk kalle stygt. Det må være litt ekkelt å eksistere i en kropp for at den skal være stygg, gå utover livet, gå utover om du blir likt som person.

Så lenge en person er en god person, snill og grei, så har jeg aldri brydd meg om utseende. Og liker jeg en person, blir de automatisk penere i mine øyne. Verdens vakreste menneske kommer til å være stygg i mine øyne hvis vedkommende er en drittsekk. 
Denne diskusjonen og tråden handler kun om det overfladiske. Jeg kjenner ikke Ryan Gosling, eller Chris Hemsworth som vedkommende også har hengt seg oppi tidligere. Jeg synes ikke Hemsworth er noe spesiell heller, han er i mine øyne helt alminnelig. Selv om man sier dette, tror ikke han jeg diskuterer med, på det. Hadde jeg derimot kjent både Gosling og Hemsworth, kunne inntrykket ha høynet seg. Eller så kunne det slått ut helt motsatt. Alt kommer an på personlighet, men førsteinntrykket går på utseende. Sånn er det dessverre. Og Gosling er ikke en jeg ville prøvd meg på (basert kun på utseende), fordi jeg ikke synes han er tiltrekkende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lenge en person er en god person, snill og grei, så har jeg aldri brydd meg om utseende. Og liker jeg en person, blir de automatisk penere i mine øyne. Verdens vakreste menneske kommer til å være stygg i mine øyne hvis vedkommende er en drittsekk. 
Denne diskusjonen og tråden handler kun om det overfladiske. Jeg kjenner ikke Ryan Gosling, eller Chris Hemsworth som vedkommende også har hengt seg oppi tidligere. Jeg synes ikke Hemsworth er noe spesiell heller, han er i mine øyne helt alminnelig. Selv om man sier dette, tror ikke han jeg diskuterer med, på det. Hadde jeg derimot kjent både Gosling og Hemsworth, kunne inntrykket ha høynet seg. Eller så kunne det slått ut helt motsatt. Alt kommer an på personlighet, men førsteinntrykket går på utseende. Sånn er det dessverre. Og Gosling er ikke en jeg ville prøvd meg på (basert kun på utseende), fordi jeg ikke synes han er tiltrekkende. 

Dette er super incel skrevet av meg, men noen har et utsendet hvor de ikke får mulighet til å bli annerkjennt personlig.

Jeg har hatt kjærester, men måtte jo virkelig prøve hardt og det med typisk sjenerte menn som ikke prøvde seh på andre jenter.

Håper ts lærer at kvinner også kan slite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er super incel skrevet av meg, men noen har et utsendet hvor de ikke får mulighet til å bli annerkjennt personlig.

Jeg har hatt kjærester, men måtte jo virkelig prøve hardt og det med typisk sjenerte menn som ikke prøvde seh på andre jenter.

Håper ts lærer at kvinner også kan slite.

Det tviler jeg på at han lærer, fordi han tror at bare menn sliter. Selv dette prøver vi jo si til han, men han mener at alle kvinner kan få sex uansett. Sex, fordi det er det eneste han bryr seg om, tydeligvis. Jeg har full forståelse for at alle ikke er like heldige og har det like lettvint. At de du har vært sammen med har fått deg til å føle at du må jobbe hardt for å holde på dem, er ikke verdt tiden din uansett, for sånn skal man ikke ha det i et forhold. Jeg tror oppriktig at det finnes noen for alle, da. Ser jo at alle mulige mennesker har kjærester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig det er sånn hos enkelte kvinner også, at en sykt pen mann får slippe unna med mye (jeg syns ikke fuck boys med muskler er så spennende, så inkluderer ikke meg selv). Men det er SÅ sant for menn at utseendet betyr masse. Siden dette er et kvinneforum vil de sikkert si at "å nei, personlighet er viktigst! blablabla". Men det stemmer ikke. Har sett den ene kompisen etter den andre falle for pene jenter og legge bort alt av andre kriterier fordi de har kapret en som gir dem status å vise seg med. Ja, noen pene mennesker kan også ha fine kvaliteter, men mange ganger så ser jeg at de slipper unna med å være skikkelig bitch fordi de har utseende-currency. 

Anonymkode: af4bd...3d8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det tviler jeg på at han lærer, fordi han tror at bare menn sliter. Selv dette prøver vi jo si til han, men han mener at alle kvinner kan få sex uansett. Sex, fordi det er det eneste han bryr seg om, tydeligvis. Jeg har full forståelse for at alle ikke er like heldige og har det like lettvint. At de du har vært sammen med har fått deg til å føle at du må jobbe hardt for å holde på dem, er ikke verdt tiden din uansett, for sånn skal man ikke ha det i et forhold. Jeg tror oppriktig at det finnes noen for alle, da. Ser jo at alle mulige mennesker har kjærester. 

Måtte ikke jobbe hardt for å holde dem, men hardt for å få oppmenrismhetnen.

Ble behandlet bra i forhold, så er ikke den verste sorgen i verden selv om jeg melder meg frivillig om noen vil utføre mirakler på kroppen min.

Verden har blitt enda litt mer kynisk etter nettet. Føler det er så mye mer bevisst forhold til alle små feil. Må liksom dokumentere kroppen cm for cm, før var det litt mer, tynn = bra, tykk= dumt. Som var en dårlig tid det også.

Men nå er det ingen grenser på hva som kan være feil. Noen opererer navlen sin. Navlen 😅 Var ikke engang klar over at man kunne ha feil navnle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...