AnonymBruker Skrevet 13. november #321 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (3 minutter siden): Helt alminnelig utseende som dette funker for meg. Helt alminnelig 🤣 Erna Solberg er kanskje litt under alminnelig. Eller Siv Jensen Anonymkode: 4e13d...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #322 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt alminnelig 🤣 Erna Solberg er kanskje litt under alminnelig. Eller Siv Jensen Anonymkode: 4e13d...1dd Nei, Michelle Pfeiffer som ung ser helt alminnelig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #323 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (4 minutter siden): Nei, Michelle Pfeiffer som ung ser helt alminnelig ut. Hun ble sikkert kåret til verdens vakreste kvinne på den tiden. Men igjen, det er din mening. Kun subjektivt Anonymkode: 4e13d...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #324 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun ble sikkert kåret til verdens vakreste kvinne på den tiden. Men igjen, det er din mening. Kun subjektivt Anonymkode: 4e13d...1dd Erna Solberg skårer 0 av 10, mens Siv Jensen er 2 av 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #325 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (Akkurat nå): Erna Solberg skårer 0 av 10, mens Siv Jensen er 2 av 10. igjen, din mening. Jeg har sett styggere damer enn Erna. Anonymkode: 4e13d...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #326 Del Skrevet 13. november Jeg synes Gosling er stygg. Og jeg bryr meg ikke om at dere blir fornærmet av det, særlig med tanke på at gørret dere selv serverer her. Det går fint. Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #327 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (18 minutter siden): Erna Solberg skårer 0 av 10, mens Siv Jensen er 2 av 10. Ja, ser man det ja. Å kalle noen stygg er ikke innafor, men å rangere damer fra 0 til et eller annet er ok? Hæhæhæ, for en tufs du er😆😆 Anonymkode: 36f4d...39f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #328 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes Gosling er stygg. Og jeg bryr meg ikke om at dere blir fornærmet av det, særlig med tanke på at gørret dere selv serverer her. Det går fint. Anonymkode: 36f4d...39f Michelle pfeiffer som ung er gjenomsnittlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #329 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (20 minutter siden): Erna Solberg skårer 0 av 10, mens Siv Jensen er 2 av 10. Du er som dem Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #330 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (1 minutt siden): Michelle pfeiffer som ung er gjenomsnittlig. Ok, det tror jeg ikke at jeg bryr meg så mye om. Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #331 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er som dem Anonymkode: dcb14...3db Jeg tuller, i motsetning til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #332 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (Akkurat nå): Jeg tuller, i motsetning til dem. Sure😆😆 Ro, ro, ro din båt Anonymkode: 36f4d...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #333 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sure😆😆 Ro, ro, ro din båt Anonymkode: 36f4d...39f Michelle Pfeiffer er er 10 av 10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #334 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (1 minutt siden): Michelle Pfeiffer er er 10 av 10. Du er så hyklersk at det er nesten ikke sant😆😆 Ikke prøv deg😆 Anonymkode: 36f4d...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #335 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (På 11.11.2024 den 1.23): Hvorfor ble du sammen med disse mennene i utgangspunktet? Kjemi og likte være måten. Anonymkode: a84ce...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #336 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er så hyklersk at det er nesten ikke sant😆😆 Ikke prøv deg😆 Anonymkode: 36f4d...39f Du skjønner ikke at jeg hermet etter dere, oh well 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #337 Del Skrevet 13. november Michelle Pfeiffer er akkurat samme eksempel som å si at Ryan Gosling er stygg. er på sexist boy sitt lag denne runden. Anonymkode: dcb14...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #338 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (2 minutter siden): Du skjønner ikke at jeg hermet etter dere, oh well 🤷♂️ Du rangerte Erna på 0😆😆 Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #339 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Michelle Pfeiffer er akkurat samme eksempel som å si at Ryan Gosling er stygg. er på sexist boy sitt lag denne runden. Anonymkode: dcb14...3db Men rettferd for Erna og siv. Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #340 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du rangerte Erna på 0😆😆 Anonymkode: 36f4d...39f Jeg rangerer henne som alminnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå