Gå til innhold

Folk som sier at utseendet ikke er alt i dating-markedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alan Rickman er den eneste av dem som er kjekk, men pen er han ikke. De andre jeg nevnte er direkte uattraktive. De aller fleste menn jeg møter gjennom dagen er kjekkere enn dem, så jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Anonymkode: 91a67...30a

Ryan gosling er i mine øyne kjekkere enn Alan Rickman. Og ingen av dem er uatrakrove, men ingen av dem mine typer heller uten at jeg har notert dem som uatraktive menn. De eksisterer og jeg liker dem, det er det.

Vi har ULIK smak. 

Anonymkode: dcb14...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bimbo skrev (5 minutter siden):

Godtar du noen andre svar enn «kjekkasene behandlet meg som dritt så jeg senket kravene»?

Det har alltid vært vanlig at det er noen få som er veldig populære i tenårene. Akkurat som at vi alle likte den samme kjendisen selv om det finnes utrolig mange kjendiser med bra utseende. Man er litt mer overfladisk og mer opptatt av å være lik de andre enn å ha en personlig smak. Det gjelder ikke bare de man syns er attraktive, men hvilken musikk man liker, klær osv.

Når man begynner å bli kjent med folk rundt seg på et litt dypere nivå og har opplevd et par ordentlige forelskelser så blir man mer kjent med seg selv og hva man egentlig foretrekker.

For meg er det med utseende litt sånn: 90% ser normale ut, så når man omgås og finner ut at man liker personlighet og væremåte på mannen så begynner man å legge merke til alle de små tingene som gjør ham attraktiv. Kanskje det er smilet, hårmanken og skuldepartiet til Arild. Overarmene, rumpa og skjegget til Fredrik. Så hvis kjemien oss i mellom er på plass så Vipps var en av dem en av de flotteste mennene jeg har sett.

Og begge to vil iallfall være langt over Jonny med bolleklippen som var mitt og iallfall to av venninnene mine sitt største crush da jeg var 15.

Hva slags type menn gikk du etter først?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ryan gosling er i mine øyne kjekkere enn Alan Rickman. Og ingen av dem er uatrakrove, men ingen av dem mine typer heller uten at jeg har notert dem som uatraktive menn. De eksisterer og jeg liker dem, det er det.

Vi har ULIK smak. 

Å igjen, Eva Mendes er mye finere enn meg, og mulig oss andre. Så han overlever åpenbart godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig. Ryan Gosling er direkte stygg. Men dette beviser jo bare igjen, at hva som er pent, er subjektivt. Så det er viktigere å være snill ;) 

Anonymkode: 4e13d...1dd

Frekt sagt. Hvem synes du er pen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er enig. Ryan Gosling er direkte stygg. Men dette beviser jo bare igjen, at hva som er pent, er subjektivt. Så det er viktigere å være snill ;) 

Er helt enig. Han finnes ikke pen, og jeg har aldri skjønt hypen. Han ser ut som en dork.

Anonymkode: 36f4d...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 minutt siden):

Det er ikke frekt. Noen er ikke pene, og det må man få lov å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lurer også på hvem du syns er pen? Hva er et eksempel på ei dame med utsendet du kunne ha tenkt deg om du bare fikk bestemme ut av løse luften?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (2 minutter siden):

Mannen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle folk stygge er frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sier sitt om dine sosiale evner.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer også på hvem du syns er pen? Hva er et eksempel på ei dame med utsendet du kunne ha tenkt deg om du bare fikk bestemme ut av løse luften?

Jeg kunne godt sett ut som Eva Mendez, som er kona hans, så tviler på at han lider av at jeg ikke synes han er kjekk eller pen…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (Akkurat nå):

Å kalle folk stygge er frekt.

Nei. Det er det ikke. Det er selvsagt frekt hvis man sier det direkte til noen for å såre noen, eller for å trykke noen ned. Men Gosling leser ikke inne på KG, så han klarer seg. At noen kaller ham stygg, er kun en beskrivelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det sier sitt om dine sosiale evner.

Haha, tror ikke vi skal snakke om mine sosiale evner i denne tråden, akkurat 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags type menn gikk du først etter?

Det var ikke menn i den tiden, men gutter. Og de var vel ikke en «type» en gang, enda. Faktisk vet jeg fint lite om personligheten deres, da man stakk seg lite ut på den tiden. Men de var populære, litt care i forhold til skole og sånt. Man likte søt heller en kjekk på den tiden, at de hadde kule klær og mange venner og sånt. Som sagt, lite personlig smak og mye overflatisk tull.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo. 

Det er skikkelig stygt av dere å rakke med på noen på den måten uavhengig om ts på sin side også begår feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kunne godt sett ut som Eva Mendez, som er kona hans, så tviler på at han lider av at jeg ikke synes han er kjekk eller pen…

Nei han lider ikke. Han vil få mer oppmerksomhet enn noen av oss dødelige vil i vår livstid. 

Men det er uansett en dårligere personlighet å sitte å kalle folk stygge, for du setter også en standard for alle dem som ikke er som ham, de aller fleste. Har hørt menn som er kjekke si de føler seg stygge, når de hørte Ryan gosling fikk høre han ikke er kjekk. Så det er allerede en realitet at folk sammenligner seg.

Jeg har høyere forventninger til folk, enn deres oppførsel, for at jeg skal tenke noen er snille.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (6 minutter siden):

Det var ikke menn i den tiden, men gutter. Og de var vel ikke en «type» en gang, enda. Faktisk vet jeg fint lite om personligheten deres, da man stakk seg lite ut på den tiden. Men de var populære, litt care i forhold til skole og sånt. Man likte søt heller en kjekk på den tiden, at de hadde kule klær og mange venner og sånt. Som sagt, lite personlig smak og mye overflatisk tull.

Hvor mange av dem rotet du med?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei han lider ikke. Han vil få mer oppmerksomhet enn noen av oss dødelige vil i vår livstid. 

Men det er uansett en dårligere personlighet å sitte å kalle folk stygge, for du setter også en standard for alle dem som ikke er som ham, de aller fleste. Har hørt menn som er kjekke si de føler seg stygge, når de hørte Ryan gosling fikk høre han ikke er kjekk. Så det er allerede en realitet at folk sammenligner seg.

Jeg har høyere forventninger til folk, enn deres oppførsel, for at jeg skal tenke noen er snille.

Tenk Margo Robbie. Menn rakker med på henne, hva skal vi andre føle da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt alminnelig utseende som dette funker for meg. 

mp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...