AnonymBruker Skrevet 13. november #281 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (Akkurat nå): Hva konkret skjedde som fikk deg til å vri om? Jeg sa jo det. Jeg ble voksen. Jeg lar meg ikke plukke på nesen lenger. Men misforstå meg rett, jeg går fortsatt for kjekke menn (for meg) De er bare snille i tillegg. Anonymkode: 4e13d...1dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #282 Del Skrevet 13. november (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Drit i hersketenikken, du har dummet deg ut nok igjennom tråden. Jo, det er mer enn nok å være snill. Men utseende er førsteinntrykket. Det må du bare akseptere. Er du mindre pen, må du spe på med andre ting som sjarm. Og det har du jo tydeligvis ikke, så der er jo problemet ditt. At du ikke vil ta ansvar for ditt eget liv, er jo kun ditt eget problem, og ikke noe du skal laste kvinner for. Du kan til og med være modellpen, men er du en idiot i topplokket, kommer du aldri til å finne deg noen som gidder å hanskes med deg mer enn et par måneder i gangen. Anonymkode: 36f4d...39f Nei det er ikke mer enn nok å bare være snill, det er altfor forenklet. Kanskje for deg er det sånn. Endret 13. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #283 Del Skrevet 13. november (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg sa jo det. Jeg ble voksen. Jeg lar meg ikke plukke på nesen lenger. Men misforstå meg rett, jeg går fortsatt for kjekke menn (for meg) De er bare snille i tillegg. Anonymkode: 4e13d...1dd Hvilken spesifike hendelser fikk deg til å omprioritere? Endret 13. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #284 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke mer enn nok å bare være snill, det er altfor forenklet. Kanskje for noen damer er det sånn. Og igjen skal du korrigere meg på hva jeg mener er viktig. Hvem tror du at du er egentlig? 😆 Om du ikke får deg noe, så burde du jo kanskje revurdere hvordan du fremstår. Jeg tror ikke et sekund på at du virker snill og hyggelig for kvinner, har sett alt for mye oppgulp fra deg her inne i x antall tråder. Offermentaliteten lenge leve. Kos deg, du kommer til å være singel for evig hvis du fortsetter sånn. Det er kun din egen feil. Anonymkode: 36f4d...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motstrømmen Skrevet 13. november #285 Del Skrevet 13. november Jeg tok en test en gang, la ut litt mer sexy bilder og i teksten som fulgte stod jeg har barn og ser etter fast stødig partner. Den andre profilen med daglige ikke så flaterende bilder med teksten som inviterte til tilfeldig møte. Gjett om at menn ikke leser teksten. 😂 Vi er visuelle i vår tiltrekking i første omgang på dating forum. Men fikk mange seriøse treff der jeg var naturlig på bildene. Som var koselig. Henvendelser var mye mer spørrende og kompliment gikk på at jeg så snill, hyggelig og morsom ut. I motsetning til den første profilen som ble nedrent av, hei sexy og direkte invitasjon til høyet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #286 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (4 minutter siden): Nei det er ikke mer enn nok å bare være snill, det er altfor forenklet. Kanskje for deg er det sånn. Selvfølgelig er det ikke nok å BARE være snill. De fleste er snille. Men man må være snill for å beholde en kjæreste, for at noen skal ville ha deg. Men at det er viktigere enn utseendet er helt sikkert. Det er mye som må klaffe. Kjemi for eksempel. Ingen av eksene mine er blitt sett på som kjekke av andre enn meg. Men JEG syntes jo at de var kjekke. Men du er jo ikke snill. Det lyser av hele deg at du er vanskelig, kranglete og en incel (med alt det innebærer) Anonymkode: 4e13d...1dd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #287 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke mer enn nok å bare være snill, det er altfor forenklet. Kanskje for deg er det sånn. Om du endret deg til å plutserlig lytte og se oss i denne tråden garanterer jeg at du hadde blitt likt. Dette er litt dumt, men se på Bombasi. Se hvor godt likt han er blandt damene her inne, han er koslig mot oss. Han er singel og forsiktig, men han har personligheten til å være en virkelig god partner. God person å dele hverdagen med. Hva trenger du fra noen? Trenger du støtte? At noen blir kjennt med den du faktisk er? At dere ler sammen? Å være enig? Å kommunisere godt gjennom uenighet? Å legge til side uenighet fordi dere elsker hverandre? (Kanakje ikke om noen er utro foreksempel) Jeg har ofte vært på nippet til å sende han en melding som ei desperat dame, ta meg inn i varmen kg's prins 🤧🥺 Men gjør ikke det da, stakkars mann 😅 (Hadde sendt han en normal melding, sikkert bare kjedelig nok sagt en versjon av hei) Anonymkode: dcb14...3db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. november #288 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 21.43): Hva er begrunnelsen deres? Alt jeg ser, enten jeg følger med på venners dating-reise på apps (bruker ikke selv) eller hvis vi er ute på fest/byen, er at de med utseendet er de som finners seg en bra fyr. Joda, en del oppmerksomhetsutveksling her og der, men ser man bort ifra det så er det jo de med utseendet som faktisk finner seg en verdig partner? Anonymkode: e2428...d0e Utseende er egentlig bare en veldig bra kølapp, og et bra utseende kan i seg selv føre til ivrig prat. Men etter hvert så kan bakenforliggende problemer overskygge et fint utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #289 Del Skrevet 13. november Motstrømmen skrev (4 minutter siden): Jeg tok en test en gang, la ut litt mer sexy bilder og i teksten som fulgte stod jeg har barn og ser etter fast stødig partner. Den andre profilen med daglige ikke så flaterende bilder med teksten som inviterte til tilfeldig møte. Gjett om at menn ikke leser teksten. 😂 Vi er visuelle i vår tiltrekking i første omgang på dating forum. Men fikk mange seriøse treff der jeg var naturlig på bildene. Som var koselig. Henvendelser var mye mer spørrende og kompliment gikk på at jeg så snill, hyggelig og morsom ut. I motsetning til den første profilen som ble nedrent av, hei sexy og direkte invitasjon til høyet. Det er jo egentlig kjempe flott, men dumt de ikke leser tekst. Sikkert mange som trenger dette ekspirimentet i sin profil for å finne de mer seriøse henvendelsene. Eller motsatt 😅 Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #290 Del Skrevet 13. november Det er utrolig mange fjerne menn i tights på treningssenter, eller sånne som fyker rundt blandt styrkeapparatene, som er totalt fjerne. Utseendet betyr ikke så mye i det lange løp, det er hva en har å komme med, modenhet og sjarm. Ikke ytre status heller, det kan faktisk virke mot sin hensikt, fordi det er litt kjedelig. Åndsnobber er også helt fjerne, de som påpeker både utseende og snakker rundt seg selv om noe som nesten ingen andre er opptatt av, sånn at det blir litt arrogant. Men nå er snarvisitten på KG over her! Nok tull! Anonymkode: 1c21a...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #291 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er utrolig mange fjerne menn i tights på treningssenter, eller sånne som fyker rundt blandt styrkeapparatene, som er totalt fjerne. Utseendet betyr ikke så mye i det lange løp, det er hva en har å komme med, modenhet og sjarm. Ikke ytre status heller, det kan faktisk virke mot sin hensikt, fordi det er litt kjedelig. Åndsnobber er også helt fjerne, de som påpeker både utseende og snakker rundt seg selv om noe som nesten ingen andre er opptatt av, sånn at det blir litt arrogant. Men nå er snarvisitten på KG over her! Nok tull! Anonymkode: 1c21a...e54 Blant, skulle det stå, hopper inn bokstaver! Ut! Anonymkode: 1c21a...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #292 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo egentlig kjempe flott, men dumt de ikke leser tekst. Sikkert mange som trenger dette ekspirimentet i sin profil for å finne de mer seriøse henvendelsene. Eller motsatt 😅 Anonymkode: dcb14...3db Enig. Veldig irriterende egentlig. Har matchet med SÅÅ mange som ikke gidder å lese. Jeg vil ikke ha barn for eksempel, det er litt viktig at de får det med seg. Men det er et godt tips å ikke ha de mest flatterende bildene. Jeg vil ikke ha noen som vil ha en trofékone. Jeg vil ha noen som elsker meg for meg. Utseendet mitt vil jo endres gjennom årene Anonymkode: 4e13d...1dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #293 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig. Veldig irriterende egentlig. Har matchet med SÅÅ mange som ikke gidder å lese. Jeg vil ikke ha barn for eksempel, det er litt viktig at de får det med seg. Men det er et godt tips å ikke ha de mest flatterende bildene. Jeg vil ikke ha noen som vil ha en trofékone. Jeg vil ha noen som elsker meg for meg. Utseendet mitt vil jo endres gjennom årene Anonymkode: 4e13d...1dd Slitsomt, lurer på om du billedlig må formidle dette 😅 Så fremt du ikke hat ig ikke vil ha fler, eller om du er åpen for stebarn. Ser det er ei bok som heter, evig barnefri. Må man sitte å lese den på et bilde som hint? Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #294 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slitsomt, lurer på om du billedlig må formidle dette 😅 Så fremt du ikke hat ig ikke vil ha fler, eller om du er åpen for stebarn. Ser det er ei bok som heter, evig barnefri. Må man sitte å lese den på et bilde som hint? Anonymkode: dcb14...3db Jeg er ikke interessert i noens barn «dessverre» så må nok kjøpe meg den boken, haha! Anonymkode: 4e13d...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #295 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke interessert i noens barn «dessverre» så må nok kjøpe meg den boken, haha! Anonymkode: 4e13d...1dd 😂 Snedig om det gikk. 150 kr investering + frakt for en lettere tinder hverdag. (Eller en verre en 😅) Anonymkode: dcb14...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #296 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (58 minutter siden): De finnes ikke pen? Der er du ute å kjøre gitt. Alan Rickman er den eneste av dem som er kjekk, men pen er han ikke. De andre jeg nevnte er direkte uattraktive. De aller fleste menn jeg møter gjennom dagen er kjekkere enn dem, så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Anonymkode: 91a67...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. november #297 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De andre jeg nevnte er direkte uattraktive. De aller fleste menn jeg møter gjennom dagen er kjekkere enn dem, så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Anonymkode: 91a67...30a Det er din mening, slutt å si det som om det er objektivt fakta. Millioner av kvinner er uenig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motstrømmen Skrevet 13. november #298 Del Skrevet 13. november Den korte stunden jeg var på dating siden fulgte jeg min egen test. Jeg sveipet fort forbi lekkerbisken og leste profilen til mindre fotogene menn. Gikk og ut for å treffe de, for å bryte normen av det jeg normalt ville ha falt for. Ente på tredje date å treffe en som ble min samboer, vi klaffet på prat, humor,like liv så falt for mannen, ikke utseende. Desverre varte ikke forholdet da det intime ikke funket,sammen med at han var sjalu ut av en annen verden. Men aldri sluttet å se bak glasur fasaden de gangene jeg dypper tåen ut i dating livet. Bare at jeg regel rett ikke orker å være fulltid mamma i full tid jobb og bruke energi på å treffe noen som vil kreve siste rest av de få timene igjen av døgnet. Nyter singel livet og savner ikke jaget av å bli kjent,for så å kjenne dårlig samvittighet for å ikke strekke til i noen retninger. Utseende lokker dessverre menn med fantasien om at jeg sikkert er vått og villig. Stor skuffelse når jeg faktisk har hjerne, humor og meninger med masse ansvar, som synnes den mest sexy delen av en mann er hjernen ,ikke den som vill så gjerne. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 13. november #299 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (På 12.11.2024 den 17.00): Hvilken erfaringer hadde du som fikk deg til å endre prefereransene? Godtar du noen andre svar enn «kjekkasene behandlet meg som dritt så jeg senket kravene»? Det har alltid vært vanlig at det er noen få som er veldig populære i tenårene. Akkurat som at vi alle likte den samme kjendisen selv om det finnes utrolig mange kjendiser med bra utseende. Man er litt mer overfladisk og mer opptatt av å være lik de andre enn å ha en personlig smak. Det gjelder ikke bare de man syns er attraktive, men hvilken musikk man liker, klær osv. Når man begynner å bli kjent med folk rundt seg på et litt dypere nivå og har opplevd et par ordentlige forelskelser så blir man mer kjent med seg selv og hva man egentlig foretrekker. For meg er det med utseende litt sånn: 90% ser normale ut, så når man omgås og finner ut at man liker personlighet og væremåte på mannen så begynner man å legge merke til alle de små tingene som gjør ham attraktiv. Kanskje det er smilet, hårmanken og skuldepartiet til Arild. Overarmene, rumpa og skjegget til Fredrik. Så hvis kjemien oss i mellom er på plass så Vipps var en av dem en av de flotteste mennene jeg har sett. Og begge to vil iallfall være langt over Jonny med bolleklippen som var mitt og iallfall to av venninnene mine sitt største crush da jeg var 15. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #300 Del Skrevet 13. november askjiir skrev (5 minutter siden): Det er din mening, slutt å si det som om det er objektivt fakta. Millioner av kvinner er uenig med deg. Jeg er enig. Ryan Gosling er direkte stygg. Men dette beviser jo bare igjen, at hva som er pent, er subjektivt. Så det er viktigere å være snill Anonymkode: 4e13d...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå