Gå til innhold

Folk som sier at utseendet ikke er alt i dating-markedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Akkurat ut som deg, mener du? Icelkongen.

Anonymkode: 36f4d...39f

Kvinner hadde hørtes ut som incels i et slikt scenario: "Jeg tåler ikke å bli avvist mer" "Hva søren er det som feiler menn?" "Det er ikke riktig det de gjør mot oss" "Dette er rett og slett inhumant" "Føler jeg blir mer or mer sint" "Menn er noe herk!" "Vi kvinner må gå vår egen vei, menn kan dra til .." osv osv

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Temaet var damers interesse for menn på datingapp'er. Du spurte etter bevis for tallene jeg oppgav fra tinder. Det fikk du. Hvorvidt menn fjerner sin match har ikke noe med dette å gjøre. Du fikk bevis for noe du sier du har etterlyst flere ganger og det er at damer sveiper til høyre på under 5% av mennene på tinder. Menn gjør det samme med over 60% av damene. Hva som skjer etterpå vet jeg ikke.

Anonymkode: 30705...630

Det er jo kjent at menn sviper konsekvent i en retning, og da faller det premisset bort.

Bevisene ligger jo i hva man foretar seg etterpå. Der er tallene meget tydelige..

Anonymkode: 432d5...876

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (27 minutter siden):

Kvinner hadde hørtes ut som incels i et slikt scenario: "Jeg tåler ikke å bli avvist mer" "Hva søren er det som feiler menn?" "Det er ikke riktig det de gjør mot oss" "Dette er rett og slett inhumant" "Føler jeg blir mer or mer sint" "Menn er noe herk!" "Vi kvinner må gå vår egen vei, menn kan dra til .." osv osv

Som jeg spurte; akkurat som deg? Dette er jo dine tanker om kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som jeg spurte; akkurat som deg? Dette er jo dine tanker om kvinner. 

Nei de er litt mer nyansert, mange kvinner hadde lignet på incels hvis de ble avvist hele tiden og ikke fikk noen oppmerksomhet. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (11 minutter siden):

Nei de er litt mer nyansert, mange kvinner hadde lignet på incels hvis de ble avvist hele tiden og ikke fikk noen oppmerksomhet. 

Og som vanlig snakker du på vegne av kvinner om noe du ikke har peiling på. Store mannen vet bedre enn alle kvinner selv om de sier meg imot. *slår seg på brystet* 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og som vanlig snakker du på vegne av kvinner om noe du ikke har peiling på. Store mannen vet bedre enn alle kvinner selv om de sier meg imot. *slår seg på brystet* 🙄

Ikke alle kvinner, men mange. Jeg lurer på hva enkelte hadde funnet på... har hørt om fulle damer som har ridd mannen mens han sover, noe som kategoriseres som voldtekt. Slike episoder ville blitt vanligere.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
askjiir skrev (10 minutter siden):

Ikke alle kvinner, men mange. Jeg lurer på hva enkelte hadde funnet på... har hørt om fulle damer som har ridd mannen mens han sover, noe som kategoriseres som voldtekt. Slike episoder ville blitt vanligere.

Jada, bla bla bla 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Jeg svarte deg på dette i innlegg #180. Jeg må ha oversett ditt svar.

Anonymkode: 8079f...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (33 minutter siden):

Det hadde vært helt forferdelig.

Men hvorfor skal vi snakke om en hypotetisk tid?

Si heller hva du føler, og hva som er grunnen til at du diskuterer så mye rundt dette. La oss bare gå rett på kjernen av alt.

Anonymkode: dcb14...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil ikke si at det er alt, for jeg kjenner en del kjekkaser som egentlig ikke er spesielt pene. De har bare masse selvtillit og sjarm. En av dem er en veldig lav og litt småtykk fyr, kanskje rundt 165 cm høy, mens en annen har et litt stygt ansikt, inntil han smiler og snakker. Da skjønner man at fyren er utrolig sjarmerende.

Alt dette ser man selvfølgelig ikke på Tinder, derfor er heller ikke disse gutta der. De sjekker damer ute i det virkelige livet og der funker det knallbra. Han lille har ligget med hundrevis av damer.

Men - dette hjelper ikke engstelige menn med dårlig selvtillit. Jeg tror nok at de sliter mer enn veldig sjenerte damer. Det er liksom litt søtt at en kvinne er sjenert, mens en mann forventes å være trygg og mandig.

Så jeg vet ikke, jeg. Personlig tror jeg at det handler mer om selvtillit og sjarm enn såkalt penhet. Særlig når det kommer til kvinners syn på menn.

Anonymkode: 91a67...30a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En annen har et litt stygt ansikt, inntil han smiler og snakker. Da skjønner man at fyren er utrolig sjarmerende.

Alt dette ser man selvfølgelig ikke på Tinder, derfor er heller ikke disse gutta der. De sjekker damer ute i det virkelige livet og der funker det knallbra. Han lille har ligget med hundrevis av damer.

Og han med det "litt stygge" ansiktet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det hadde vært helt forferdelig.

Men hvorfor skal vi snakke om en hypotetisk tid?

Sånn at dere kan jekke dere litt ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (7 minutter siden):

Sånn at dere kan jekke dere litt ned. 

Vi har ingen grunn til å jekke oss ned. Vi snakker om realiteten her, som du ikke gidder å ta innover deg. Istedet lager du opp hypotetiske scenarier i hodet ditt for et "got ya"-moment. Det er innlysende at du er bitter fordi du ikke får deg noe, og drømmer om den dagen kvinner er i din båt. Det kommer ikke til å skje, kvinner kommer som regel alltid til å ha tilgang på sex hvis de vil ha det, fordi menn har null standard, knuller det som vil knulle dem. Og de knuller tilogmed det som ikke vil ha dem. De voldtar, de kjøper horer, de doper ned kvinner, de forgriper seg på døde kropper. Hvorfor tror du menn i USA går rundt å roper "Your body, my choice" om dagen? Fordi de tror at kvinner bare er der for å please' dem, at de har rett på kroppene våre, rett til å bestemme at de bare skal kunne ta det de vil, rett til å nekte oss abort hvis vi trenger det. Menn er alt-i-alt veldig skumle for veldig mange av oss, og derfor er kvinner kresne på mannfolk. Mannfolk med gode verdier, er automatisk de som kvinner vil ha. Mannfolk som ser snille ut, er de som kvinner automatisk vil ha. Vi vil ikke ha noen som spyr ut det du spyr ut her, vi vil ikke assosieres med menn som konstant trykker oss ned, som ikke vil høre på oss, som mener de har rett til å snakke over oss, som mener de har krav på oss. Nei. Glem det. Ditt hypotetiske scenario kommer aldri til å skje, så bare legg det fra deg. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
askjiir skrev (13 minutter siden):

Og han med det "litt stygge" ansiktet da?

Han har også  hatt masse damer. Jeg vet om mange sånne menn. Det er bare å se på mannlige skuespillere også, noen av dem er egentlig ikke særlig pene. Alan Rickman, Michael Douglas og Jim Carrey feks. Eller hva med Ryan Gosling? Han finnes jo ikke pen?  Tipper at ingen av disse har hatt problemer på damefronten.

Hvor mange kvinnelige skuespillere finnes det som er populære uten å være modellpene? Ikke særlig mange akkurat. Sigourney Weaver er en av de få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har ingen grunn til å jekke oss ned. Vi snakker om realiteten her, som du ikke gidder å ta innover deg. Istedet lager du opp hypotetiske scenarier i hodet ditt for et "got ya"-moment. Det er innlysende at du er bitter fordi du ikke får deg noe, og drømmer om den dagen kvinner er i din båt. Det kommer ikke til å skje, kvinner kommer som regel alltid til å ha tilgang på sex hvis de vil ha det, fordi menn har null standard, knuller det som vil knulle dem. Og de knuller tilogmed det som ikke vil ha dem. De voldtar, de kjøper horer, de doper ned kvinner, de forgriper seg på døde kropper. Hvorfor tror du menn i USA går rundt å roper "Your body, my choice" om dagen? Fordi de tror at kvinner bare er der for å please' dem, at de har rett på kroppene våre, rett til å bestemme at de bare skal kunne ta det de vil, rett til å nekte oss abort hvis vi trenger det. Menn er alt-i-alt veldig skumle for veldig mange av oss, og derfor er kvinner kresne på mannfolk. Mannfolk med gode verdier, er automatisk de som kvinner vil ha. Mannfolk som ser snille ut, er de som kvinner automatisk vil ha. Vi vil ikke ha noen som spyr ut det du spyr ut her, vi vil ikke assosieres med menn som konstant trykker oss ned, som ikke vil høre på oss, som mener de har rett til å snakke over oss, som mener de har krav på oss. Nei. Glem det. Ditt hypotetiske scenario kommer aldri til å skje, så bare legg det fra deg. 

Der gikk du av skinnene. "Mannfolk som ser snille ut er de kvinner automatisk vil ha?" Det er ikke nok å bare være snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har også  hatt masse damer. Jeg vet om mange sånne menn. Det er bare å se på mannlige skuespillere også, noen av dem er egentlig ikke særlig pene. Alan Rickman, Michael Douglas og Jim Carrey feks. Eller hva med Ryan Gosling? Han finnes jo ikke pen?  Tipper at ingen av disse har hatt problemer på damefronten.

Hvor mange kvinnelige skuespillere finnes det som er populære uten å være modellpene? Ikke særlig mange akkurat. Sigourney Weaver er en av de få.

De finnes ikke pen? Der er du ute å kjøre gitt.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
askjiir skrev (2 minutter siden):

Der gikk du av skinnene. "Mannfolk som ser snille ut er de kvinner automatisk vil ha?" Det er ikke nok å bare være snill. 

Menn ser veldig ulike ut for oss.

Å vi har ulik mengde og preferanse for type stillhet. Men å føle seg sett som en person er nok minstekravet for godt grunnlag i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (På 12.11.2024 den 13.17):

Men så vrir jentene om og mener utseende ikke er like viktig lenger. Hvordan skjer dette? Hvilken erfaringer har de hatt som gjør at de ombestemmer seg? Forklar.

Man blir voksen og skjønner at det indre teller mer. Gode verdier, hvordan man behandler de nærmeste, lojalitet osv. Utseendet endrer seg for alle, vi blir alle gamle.

Men at du fortsatt er den samme som da du var tenåring, tviler jeg ikke (oppførselen din altså)

Anonymkode: 4e13d...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (2 minutter siden):

Drit i hersketenikken, du har dummet deg ut nok igjennom tråden. Jo, det er mer enn nok å være snill. Men utseende er førsteinntrykket. Det må du bare akseptere. Er du mindre pen, må du spe på med andre ting som sjarm. Og det har du jo tydeligvis ikke, så der er jo problemet ditt. At du ikke vil ta ansvar for ditt eget liv, er jo kun ditt eget problem, og ikke noe du skal laste kvinner for. Du kan til og med være modellpen, men er du en idiot i topplokket, kommer du aldri til å finne deg noen som gidder å hanskes med deg mer enn et par måneder i gangen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man blir voksen og skjønner at det indre teller mer. Gode verdier, hvordan man behandler de nærmeste, lojalitet osv. Utseendet endrer seg for alle, vi blir alle gamle.

Anonymkode: 4e13d...1dd

Hva konkret skjedde som fikk deg til å vri om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...