askjiir Skrevet 12. november 2024 #201 Del Skrevet 12. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er sånn tenåringer er, uansett kjønn. Guttene drømmer om den mest populære jenta i klassen, evt om læreren. Anonymkode: dea3e...f51 Men så vrir jentene om og mener utseende ikke er like viktig lenger. Hvordan skjer dette? Hvilken erfaringer har de hatt som gjør at de ombestemmer seg? Forklar. Endret 12. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #202 Del Skrevet 12. november 2024 Det er kanskje ikke så vanlig å dele verden inn i to kategorier? De pene og ikke-pene? Blir det ikke litt fjernt? Det ytre er bare det ytre? Det indre betyr mye med tanke på hvordan en er? Anonymkode: 1c21a...e54 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #203 Del Skrevet 12. november 2024 askjiir skrev (13 minutter siden): Men så vrir jentene om og mener ikke utseende er like viktig lenger. Hvordan skjer dette? Hvilken erfaringer har de hatt som gjør at de ombestemmer seg? Forklar. Haha, good one. Du vil ikke ha forklaring, og får du den, driter du i den uansett. Anonymkode: 36f4d...39f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. november 2024 #204 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha, good one. Du vil ikke ha forklaring, og får du den, driter du i den uansett. Anonymkode: 36f4d...39f Jeg vil gjerne ha en forklaring. Nøyaktig hvilken erfaringer har disse jentene hatt som får dem til å ikke lenger bry seg like mye om utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #205 Del Skrevet 12. november 2024 askjiir skrev (44 minutter siden): Jeg vil gjerne ha en forklaring. Nøyaktig hvilken erfaringer har disse jentene hatt som får dem til å ikke lenger bry seg like mye om utseende? For min del handlet det om at jeg fort fant ut at "typisk kjekke gutter" var overfladiske og ikke brydde seg om ting som er viktig i et forhold. Og så var de løse, de horet rundt på alt de kunne. Da jeg nådde en viss alder, og en viss modenhet, fant jeg fort ut at sånne tomskaller, orket jeg ikke. Noen er selvsagt heldig med både utseende og personlighet. Sånn er det bare. Anonymkode: 36f4d...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. november 2024 #206 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For min del handlet det om at jeg fort fant ut at "typisk kjekke gutter" var overfladiske og ikke brydde seg om ting som er viktig i et forhold. Anonymkode: 36f4d...39f Så det var disse kjekke guttene du prøvde deg på først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #207 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sånn tenåringer er, uansett kjønn. Guttene drømmer om den mest populære jenta i klassen, evt om læreren. Anonymkode: dea3e...f51 Nettopp. Jeg hadde lange, slanke bein og fin kropp da jeg var tenåring, men stygt ansikt. Gutta enså meg ikke, uansett hvordan de selv så ut. Hadde mitt første kyss som 19-åring. Anonymkode: 8d62d...d41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #208 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bevis det. Jeg ser det gjentas gang på gang, men hver gang det kommer noen ord med bevis det så stopper alltid diskusjonen. Jeg opplever dette som et argument som menn rett og slett har diktet opp for å finne på en unnskyldning om hvordan man ikke lykkes. Selvfølgelig, så skal det fremstilles av menn som om det er kvinner sin feil at det ikke går. Jeg mener, hvorfor skal menn noen gang måtte ta ansvar for noe selv? Hvorfor skal menn måtte jobbe for noen? Hvorfor skal menn måtte gjøre noe? Kvinner burde da komme flyvende oppi fanget på alle sammen... Anonymkode: 70743...085 "Indeed, male subjects (super)liked 61.9% of the female evaluated profiles, while female subjects (super)liked only 4.5% of the male evaluated profiles." https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0272775719301104 Anonymkode: 30705...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #209 Del Skrevet 12. november 2024 askjiir skrev (9 minutter siden): Så det var disse kjekke guttene du prøvde deg på først? Nei, de prøvde seg på meg. Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #210 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, de prøvde seg på meg. Anonymkode: 36f4d...39f Okei, men det var de du først hadde interesse i? Anonymkode: f24d6...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #211 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, men det var de du først hadde interesse i? Anonymkode: f24d6...a3d Nei. Anonymkode: 36f4d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. november 2024 #212 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: 36f4d...39f What? Det gjelder ihvertfall en god andel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #213 Del Skrevet 12. november 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): What? Det gjelder ihvertfall en god andel. Han jeg nå er gift med, er han jeg var interessert i. En helt anminnelig, stille, sjenert gutt. Ikke de overfladiske "kjekke" sosseguttene. Anonymkode: 36f4d...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #214 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): "Indeed, male subjects (super)liked 61.9% of the female evaluated profiles, while female subjects (super)liked only 4.5% of the male evaluated profiles." https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0272775719301104 Anonymkode: 30705...630 LIKED, ja. De sveiper. Så sletter de matchen eller ikke svarer. Da er det ingen "match", sånn egentlig. Jeg har blitt sveipet på av flere menn, men de fleste fjernet matchen med en gang jeg sveipet tilbake. Da har ikke denne sveipen egentlig "skjedd" - statistikken er misvisende. Menn selekterer ETTER sveipingen, kvinner FØR. Anonymkode: 8d62d...d41 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #215 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): LIKED, ja. De sveiper. Så sletter de matchen eller ikke svarer. Da er det ingen "match", sånn egentlig. Jeg har blitt sveipet på av flere menn, men de fleste fjernet matchen med en gang jeg sveipet tilbake. Da har ikke denne sveipen egentlig "skjedd" - statistikken er misvisende. Menn selekterer ETTER sveipingen, kvinner FØR. Anonymkode: 8d62d...d41 Det er vel ikke alle som gjør det, men det kan Vel være at ved første øyekast virker dama bea men at en blir i tvil når en ser nærmere på matchen, kanskje en oppdager hløydeprefeeanse ikke stemner eller at bilde 4-5 gjør deg i tvil om dette er drømmedama. Da sletter jeg (synes litt frekt så gjør sjelden det) oftest unnlater å svare. Anonymkode: 68446...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #216 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er vel ikke alle som gjør det, men det kan Vel være at ved første øyekast virker dama bea men at en blir i tvil når en ser nærmere på matchen, kanskje en oppdager hløydeprefeeanse ikke stemner eller at bilde 4-5 gjør deg i tvil om dette er drømmedama. Da sletter jeg (synes litt frekt så gjør sjelden det) oftest unnlater å svare. Anonymkode: 68446...03a Nettopp. Så det var ikke en reell "like". Kvinner sveiper oftest når de er sikre på at det kan bli noe. Anonymkode: 8d62d...d41 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #217 Del Skrevet 12. november 2024 askjiir skrev (3 timer siden): Men så vrir jentene om og mener utseende ikke er like viktig lenger. Hvordan skjer dette? Man blir voksen kanskje? Forhåpentligvis skjer dette med mange, uansett kjønn. Anonymkode: dea3e...f51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #218 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nettopp. Så det var ikke en reell "like". Kvinner sveiper oftest når de er sikre på at det kan bli noe. Anonymkode: 8d62d...d41 Mulig vi er forskjellige der men det finnes masse damer som ikke svarer, har beholdt ca 30-50 som ikke kommuniserer noe videre av toralt 100 matche jeg gar vagt å beholde . plutselig er det god kommunikasjon med en matchene som ikke har svart,ikke alltid jeg heller har fokus eller tid (kanskje en annen date kanskje tinderpause men klart de damene som jeg har beholdt som ikke kommuniserer fremstår som ekstraordinært fine damer ) Anonymkode: 68446...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. november 2024 #219 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man blir voksen kanskje? Forhåpentligvis skjer dette med mange, uansett kjønn. Anonymkode: dea3e...f51 Hvilken erfaringer hadde du som fikk deg til å endre prefereransene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #220 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig vi er forskjellige der men det finnes masse damer som ikke svarer, har beholdt ca 30-50 som ikke kommuniserer noe videre av toralt 100 matche jeg gar vagt å beholde . plutselig er det god kommunikasjon med en matchene som ikke har svart,ikke alltid jeg heller har fokus eller tid (kanskje en annen date kanskje tinderpause men klart de damene som jeg har beholdt som ikke kommuniserer fremstår som ekstraordinært fine damer ) Anonymkode: 68446...03a De matcher jo med mange. Anonymkode: dcb14...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå