AnonymBruker Skrevet 10. november #101 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (1 time siden): Menn er laangt mindre kravstore. Absolutt ikke. Jeg tror misforståelsen her er at de fleste menn rett og slett grovsorterer fisken først, for så å finsile etterpå. Så fremstår de da som lite kravstore, "sveiper jo på alt", mens sannheten er en helt annen. Mindre kravstore er de ihvertfall ikke. Anonymkode: 3f7ed...b87 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #102 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For dating der man ikke kjenner personen fra før betyr det så å si alt. En mann skal være veldig kjekk for å få til nettdating og den slags. Er man ikke det må man lete blant bekjente som allerede liker personligheten. Har man lite nettverk og ikke er veldig kjekk er sjansen for å finne noen ned mot null. Anonymkode: ebc9d...740 Er du mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #103 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Jeg tror misforståelsen her er at de fleste menn rett og slett grovsorterer fisken først, for så å finsile etterpå. Så fremstår de da som lite kravstore, "sveiper jo på alt", mens sannheten er en helt annen. Mindre kravstore er de ihvertfall ikke. Anonymkode: 3f7ed...b87 De er jo mindre kravstore når de er villig til å ligge med kvinner flest. Endret 10. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #104 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du utdype? Hvis jeg har feiltolket det trenger jeg en forklaring. Anonymkode: 375d5...e44 Kort forklart, en minoritet av menn i fortida har blir far til mange, med flere kvinner. Mange andre menn har også blitt far. Men en del menn har ikke blitt far. Nesten alle kvinner i fortida ble mødre. Anonymkode: dea3e...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #105 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): det må være vondt å gå å bære på så mye hat som du gjør. Anonymkode: 74f57...19a Hat fordamper ikke av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #106 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (12 minutter siden): Hat fordamper ikke av seg selv. Nei det er nettopp derfor du burde oppsøke psykolog. Anonymkode: 74f57...19a 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #107 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er nettopp derfor du burde oppsøke psykolog. Anonymkode: 74f57...19a Du har tydeligvis ikke mer å tilføye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #108 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er begrunnelsen deres? Alt jeg ser, enten jeg følger med på venners dating-reise på apps (bruker ikke selv) eller hvis vi er ute på fest/byen, er at de med utseendet er de som finners seg en bra fyr. Joda, en del oppmerksomhetsutveksling her og der, men ser man bort ifra det så er det jo de med utseendet som faktisk finner seg en verdig partner? Anonymkode: e2428...d0e Bare tull. Alle kan finne seg en partner, men spørs hva man tar til takke med? Vi får alle hundrevis av tilbud om vi setter oss i posisjon til det, via apper, speed-date eller annet. Selv er jeg mest opptatt av personlighet og den du er, så lenge utseendet ikke er helt utenfor min smak selvfølgelig. De jeg har vært mest forelsket i, var ikke folk jeg så på første gang jeg snakket med dem. Vil si jeg er gjennomsnittlig eller litt over gjennomsnittet, og da kommer man langt med å gjøre det beste ut av seg selv og i tillegg vise personligheten sin. Opplever at jeg har draget, selv om jeg har hengemage etter fødsel. For å si det sånn! Grunnen til at jeg ikke har funnet meg en ny partner etter barnefar, er fordi jeg vet akkurat hva slags person jeg vil ha. Jeg venter på han som får meg til å le, liker å være mye sammen med meg og får det til å kile i magen når han tar på meg. Det har jeg funnet helt uventede plasser før! Tro det eller ei. Anonymkode: c6cea...b1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #109 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi får alle hundrevis av tilbud Anonymkode: c6cea...b1e Nei det gjør vi ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #110 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (5 minutter siden): Du har tydeligvis ikke mer å tilføye. Nei, jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal bruke mer tid på å diskutere med deg. Anonymkode: 74f57...19a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #111 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (26 minutter siden): De er jo mindre kravstore når de er villig til å ligge med kvinner flest. Men kvinner er ikke bare på tinder for å ligge, så de som bare vil ligge er til mentalt bry. Anonymkode: dcb14...3db 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #112 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal bruke mer tid på å diskutere med deg. Anonymkode: 74f57...19a Nei siden du ikke har mer å tilføye skjønner jeg vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #113 Del Skrevet 10. november Den gang jeg var på tinder og så etter et forhold så var det tre forskjellige kategorier høyreswipe kunne deles inn i. Det ene var en passende tekst. Det var mest spennende da den kunne gi tanker om mulig kompatibel match. Det andre var bilder fra enten rett type aktiviteter eller landskaper, som igjen, også kunne tyde på en viss kompatibel mulighet. Den siste var et ok utseende. For å swipe disse rett vei måtte evt tekst og evt bilder av annet enn personen selv ikke inneholde noe som for min del ville være en dealbreaker. En kompatibel mann var med andre ord mest viktig for min del. Fant etterhvert denne mannen, men ikke på tinder. Anonymkode: a21b6...b32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #114 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men kvinner er ikke bare på tinder for å ligge, så de som bare vil ligge er til mentalt bry. Anonymkode: dcb14...3db Nå tenker jeg også generelt. Menn kan ligge med kvinner flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 10. november #115 Del Skrevet 10. november Utseende teller selvfølgelig; en skal jo føle fysisk tiltrekning av en partner. For meg blir personer automatisk mer pene av at de er snille og genuine som personer. Jeg liker godt mørkt hår, mørke øyne og solfarget hud, men jeg er gift med en som er mørkeblond, har knallblå øyne og blek som snøen men som har en fantastisk personlighet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 10. november #116 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (10 minutter siden): Nå tenker jeg også generelt. Menn kan ligge med kvinner flest. Men det er jo ikke noe positivt. Sex uten kjærlighet er bare rart 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #117 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (11 minutter siden): Nå tenker jeg også generelt. Menn kan ligge med kvinner flest. Men for oss bryr vi oss ikke om det, om vi ønsker mer enn ligging? Jeg er ikke glad for at noen har lyst til å kaste bort tiden min og såre følelsene mine for å lure til seg et ligg. Om jeg ville bare ligge har det vært greit, men jeg ønsker ikke det. Anonymkode: dcb14...3db 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #118 Del Skrevet 10. november Sefanja skrev (4 minutter siden): Men det er jo ikke noe positivt. Sex uten kjærlighet er bare rart Ingen sex og ingen kjærlighet er verre 🤷♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #119 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men for oss bryr vi oss ikke om det, om vi ønsker mer enn ligging? Jeg er ikke glad for at noen har lyst til å kaste bort tiden min og såre følelsene mine for å lure til seg et ligg. Om jeg ville bare ligge har det vært greit, men jeg ønsker ikke det. Anonymkode: dcb14...3db Jeg har sagt dette før, men det hadde vært interessant å se hvordan damer ville oppføre seg hvis menn sluttet å ville ha sex med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #120 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (Akkurat nå): Jeg har sagt dette før, men det hadde vært interessant å se hvordan damer ville oppføre seg hvis menn sluttet å ville ha sex med dem. Å jeg sier det igjen, jeg vil ikke ha bare sex og har vært uten i årevis. Virker som at du føler deg avslått av at jeg og andre ikke har lyst på uforpliktet sex. Anonymkode: dcb14...3db 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå