AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #61 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg er en dame som for å si det mildt ikke er verdens peneste. Jeg er opptatt av å ta vare på utseendet mitt, men dårlig hud(har heldigvis blitt bra nå) og lite attraktive ansiktstrekk ødelegger alt. Hadde nok sett "verre" ut om jeg ikke var opptatt av sminke, hår(som forøvrig er veldig tynt og stygt- dårlige gener) og klær. Aldri fått oppmerksomhet på byen, lite respons på tinder og jeg var heller ikke den jenta som bekjente menn ønsket å bli bedre kjent med. Nå er jeg litt over 30 og ingenting har endret seg med årene. Jeg har slått meg til ro at jeg aldri vil finne noen, og det er kanskje best om jeg ikke får barn(med tanke på dårlige gener) Utseende har dessverre veldig, veldig mye å si! Men det skjønner jeg forsåvidt. Hvis jeg var en mann og sett meg selv ute, så hadde jeg heller ikke tenkt at hun vil jeg bli bedre kjent med. Anonymkode: da332...c90 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #62 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en dame som for å si det mildt ikke er verdens peneste. Jeg er opptatt av å ta vare på utseendet mitt, men dårlig hud(har heldigvis blitt bra nå) og lite attraktive ansiktstrekk ødelegger alt. Hadde nok sett "verre" ut om jeg ikke var opptatt av sminke, hår(som forøvrig er veldig tynt og stygt- dårlige gener) og klær. Aldri fått oppmerksomhet på byen, lite respons på tinder og jeg var heller ikke den jenta som bekjente menn ønsket å bli bedre kjent med. Nå er jeg litt over 30 og ingenting har endret seg med årene. Jeg har slått meg til ro at jeg aldri vil finne noen, og det er kanskje best om jeg ikke får barn(med tanke på dårlige gener) Utseende har dessverre veldig, veldig mye å si! Men det skjønner jeg forsåvidt. Hvis jeg var en mann og sett meg selv ute, så hadde jeg heller ikke tenkt at hun vil jeg bli bedre kjent med. Anonymkode: da332...c90 Haha sykt at vi lever et parallelt bare at jeg er mann. Har tenkt nøyaktig de samme tankene og funnet roen med det. Lurer på hvor mange av oss det er. Anonymkode: 375d5...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #63 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes mange kvinner som går årevis uten sex. Ikke fordi menn ikke vil ha sex med de, men fordi de ikke finner noen som elsker de. Og da avstår de fra sex Anonymkode: 4e13d...1dd Ja, jeg gjør. Har ikke forelsket meg i, eller hatt en flørt på flere år. Å da har det, som du sier og i min sex preferanse, blitt 0 menn i året 😅 Skulle helst hatt han imorgen, men overlever å avstå fra sex selv om det er trist uten kjæreste. Anonymkode: dcb14...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #64 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (3 minutter siden): Igjen: Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da. Jeg vil helst ikke gjenta dette igjen, det kan bli merket som spam. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg gjør. Har ikke forelsket meg i, eller hatt en flørt på flere år. Å da har det, som du sier og i min sex preferanse, blitt 0 menn i året 😅 Skulle helst hatt han imorgen, men overlever å avstå fra sex selv om det er trist uten kjæreste. Anonymkode: dcb14...3db Du snakker med ei som klarer å vente 😅 Anonymkode: dcb14...3db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #65 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha sykt at vi lever et parallelt bare at jeg er mann. Har tenkt nøyaktig de samme tankene og funnet roen med det. Lurer på hvor mange av oss det er. Anonymkode: 375d5...e44 Det er nok mange som sitter med disse tankene. Men når det gjelder diskusjonen som har utviklet seg her, så er jeg helt uenig i at dette bare gjelder menn. Samfunnet stiller mye, mye strengere og høyere krav til kvinners utseende. Anonymkode: da332...c90 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #66 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du snakker med ei som klarer å vente 😅 Anonymkode: dcb14...3db Men så er det selvfølgelig mange damer som ikke klarer det. Hadde vært interessant å se hvordan en kvinnelig incel bevegelse hadde sett ut. Hvilken argumenter villde de brukt? Hadde de blitt aggressive? Hadde enkelte prøvd å tvinge seg på menn? Endret 10. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfon Skrevet 10. november 2024 #67 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) askjiir skrev (1 time siden): På KG benekter mange at det er de topp 20 prosentene av menn som får mesteparten av oppmerksomheten, men bra du i det minste innrømmer det. Vi får høre dette mange ganger. Profilene er for dårlige. Les heller "du er ikke fin nok". At topp 20 hopper fra blomst til blomst mens 80 prosent av menna får lite eller ingen matcher/treff/dates/osv beskriver virkeligheten veldig godt. Og det er ikke noe å gjøre med det heller. Sånn er det. Kommer du ikke på markedet for matcher,dater,ons osv så blir det selvsagt vanskelig å finne noen å være sammen med og stifte familie også. Og de kvinnene som dater topp 20 deler på de samme da de menna har ikke noe hast med å binde seg da veien til en ny match/date/ons er kort. Endret 10. november 2024 av Alfon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #68 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en dame som for å si det mildt ikke er verdens peneste. Jeg er opptatt av å ta vare på utseendet mitt, men dårlig hud(har heldigvis blitt bra nå) og lite attraktive ansiktstrekk ødelegger alt. Hadde nok sett "verre" ut om jeg ikke var opptatt av sminke, hår(som forøvrig er veldig tynt og stygt- dårlige gener) og klær. Aldri fått oppmerksomhet på byen, lite respons på tinder og jeg var heller ikke den jenta som bekjente menn ønsket å bli bedre kjent med. Nå er jeg litt over 30 og ingenting har endret seg med årene. Jeg har slått meg til ro at jeg aldri vil finne noen, og det er kanskje best om jeg ikke får barn(med tanke på dårlige gener) Utseende har dessverre veldig, veldig mye å si! Men det skjønner jeg forsåvidt. Hvis jeg var en mann og sett meg selv ute, så hadde jeg heller ikke tenkt at hun vil jeg bli bedre kjent med. Anonymkode: da332...c90 💖 La oss starte en klubb min triste veninne, du trenger serriøst en stor klem. Anbefaler deg sterkt å se på klær, det kan være gøy og kan hjelpe, bare med hvordan du føler deg også. Ikke gi opp på denne måten. Vet hvordan det er å hate speilbildet, men det er ikke riktig at du, som er den du skal dele livet med, snakker sånn til deg. Kunne ønske vi kunne hjelpe hverandre og kanskje ha en støttende og sikkert overfladisk makeover for det ytre og det indre i felleskap. Anonymkode: dcb14...3db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #69 Del Skrevet 10. november 2024 Alfon skrev (1 minutt siden): Vi får høre dette mange ganger. Profilene er for dårlige. Les heller "du er ikke fin nok". At topp 20 hopper fra blomst til blomst mens 80 prosent av menna får lite eller ingen matcher/treff/dates/osv beskriver virkeligheten veldig godt. Og det er ikke noe å gjøre med det heller. Sånn er det. Kommer du ikke på markedet for matcher,dater,ons osv så blir det selvsagt vanskelig å finne noen å være sammen med og stifte familie også. Og de kvinnene som dater topp 20 deler på de samme da de har ikke noe hast med å binde seg da veien til en ny match/date/ons er kort. Ja "Dårlig profil" liksom. Jeg brukte en modell som profil bilde, that's it og jeg fikk plutselig en haug av oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #70 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): Ja "Dårlig profil" liksom. Jeg brukte en modell som profil bilde, that's it og jeg fikk plutselig en haug av oppmerksomhet. Sier vel seg selv at en modell-pen mann kommer til å gjøre det veldig bra. Anonymkode: 81f37...711 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #71 Del Skrevet 10. november 2024 Kvinner velger fra øverste hylle på tinder. Det er ikke noe feil i det. Hvis du ikke får napp så finnes det andre arenaer som er mye bedre. Der kan du by på deg selv og vise frem personligheten din. Kjøttmarkedet gjør oss ikke noe godt. Det burde vært forbudt. Anonymkode: 375d5...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #72 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sier vel seg selv at en modell-pen mann kommer til å gjøre det veldig bra. Anonymkode: 81f37...711 Er du fremdeles her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #73 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (Akkurat nå): Er du fremdeles her? Har du noen gang tatt en evnetest Anonymkode: 81f37...711 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #74 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner velger fra øverste hylle på tinder. Det er ikke noe feil i det. Hvis du ikke får napp så finnes det andre arenaer som er mye bedre. Der kan du by på deg selv og vise frem personligheten din. Anonymkode: 375d5...e44 Bra du innrømmer det, det er noe feil hvis du ikke tilhører den lille minoriteten av menn. Hvilken arenaer? Endret 10. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #75 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noen gang tatt en evnetest Anonymkode: 81f37...711 Du viste i sted hva slags holdninger du har "Det hjelper kanskje ikke på det at du aldri vil få dekket dine menneskelige behov for nærhet og romantikk" Du vinner ikke sympati, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #76 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (3 minutter siden): Du viste i sted hva slags holdninger du har "Det hjelper kanskje ikke på det at du aldri vil få dekket dine menneskelige behov for nærhet og romantikk" Du vinner ikke sympati, Det står ingenting nedlatende eller fornærmende i det avsnittet. Du må komme ut av din egen lille boble. God kveld. Anonymkode: 81f37...711 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #77 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (3 minutter siden): Du viste i sted hva slags holdninger du har "Det hjelper kanskje ikke på det at du aldri vil få dekket dine menneskelige behov for nærhet og romantikk" Du vinner ikke sympati, Har du prøvd å jobbe med personligheten din? Du virker uspiselig her i tråden. Om du ser deg rundt i den virkelige verden, så ser di at alle slags menn har koner og kjæreste. Det er ikke bare 20% av menn som får seg noe. Det er på tinder, fordi det er så stor overvekt av menn. Fordi tinder ofte bare er sex. Og det er dd fleste kvinner ikke interessert i Anonymkode: 4e13d...1dd 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #78 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (8 minutter siden): Bra du innrømmer det, det er noe feil hvis du ikke tilhører den lille minoriteten av menn. Hvilken arenaer? Jeg er nok ikke den beste å spørre da jeg har resignert. Men ser for meg treningssenter, klubber av en eller annen form, et sted hvor man deler interesse for noe. Ute i det virkelig liv da. Anonymkode: 375d5...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #79 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du prøvd å jobbe med personligheten din? Du virker uspiselig her i tråden. Om du ser deg rundt i den virkelige verden, så ser di at alle slags menn har koner og kjæreste. Det er ikke bare 20% av menn som får seg noe. Det er på tinder, fordi det er så stor overvekt av menn. Fordi tinder ofte bare er sex. Og det er dd fleste kvinner ikke interessert i Anonymkode: 4e13d...1dd Hvordan kan man være snill i en slem verden? Det er enten å spise eller bli spist der ute. Endret 10. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #80 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det står ingenting nedlatende eller fornærmende i det avsnittet. Anonymkode: 81f37...711 Så hva var det du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå