Gå til innhold

Folk som sier at utseendet ikke er alt i dating-markedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg håper ikke at du kommer til å dø i ensomhet, og jeg har aldri sagt at du skal trøste deg over at noen har den jævlige situasjonen. Det jeg sier er at du må prøve å rette fokuset mot et område hvor du kan vinne. For å bruke noen eksterne eksempler; er Trump kjekk? er Elon Musk kjekk? er David Letterman kjekk? Åpent spørsmål. Men de på hvilke kvinner de har ligget med, alle tre har ligget med modeller, bokstavelig talt. Donald Trump er på nåværende tidspunkt gift med en modell.

Anonymkode: 81f37...711

Du må jobbe med formulerings evnen din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så er fordelingen ca 75% menn der også. Da er det jo ikke nok damer til alle uansett. Selvfølgelig får de beste profilene napp da

Anonymkode: 4e13d...1dd

Ja stemmer, så for normale menn er ikke tinder verdt det. Må møte damer andre steder, som på kurs, i utlandet eller på dating sider i utlandet der det er en mer normal kjønnsfordeling.

Anonymkode: 7f4bb...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute på byen prøver menn flest seg på de damene det virker enklest å få til sengs. Det er ofte de som pynter seg mest. Unntaket er hvis de blir flaue ovenfor vennene sine om de også er med.

Når det kommer til forhold blir et vakkert utseende ofte sett på som positivt, men ikke i større grad enn andre ting. Personlig foretrekker jeg at utseende og personlighet matcher. Foretrekker også søtt utseende over ekstremt vakkert. Blir fort slitsomt å dra på byen med en dame alle skal prøve seg på... 

Det som derimot ofte blir sett på som negativt for en del menn er et utseende som blir sett på som så som så, kombinert med at man har blitt utnyttet av andre menn tidligere. Da havner man ofte i ff-båsen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Du må jobbe med formulerings evnen din.

Det kalles auto-correct faktisk 🤗 Men du kan alltid velge å ikke forstå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (38 minutter siden):

Menn er laangt mindre kravstore.

Jeg har sett hva du skriver i mange tråder og problemet ditt er jo personligheten din.. det er jo ikke rart at det går dårlig med deg sånn som du oppfører deg

Anonymkode: 70743...085

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippeti skrev (41 minutter siden):

Du. Det her gjelder for mange kvinner også. Det er voldsomt så skjevt det liksom skal være, menn er rimelig opptatt av utseende de også, altså.

Ikke på Tinder, på grunn av kjønnsubalansen så er det voldsomt mye vanskeligere for menn. Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (34 minutter siden):

Der motsa du deg selv. Menn vil ofte ha sex med damer selv om de ikke ser så bra ut.

Og? Hva er poenget ditt her? At kvinner skal smile, være lykkelig for at menn orker å ta i dem en kveld? Jeg mener.. hvem bryr seg vel om gjensidig omsorg, respekt og kjærlighet? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hva du skriver i mange tråder og problemet ditt er jo personligheten din.. det er jo ikke rart at det går dårlig med deg sånn som du oppfører deg

Problemet er at han er på kg. Seriøst, det er 100% korrelasjon mellom incel-tilværelse og aktivitetsnivå på kg hvis du er mann. Lineær sammenheng.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kalles auto-correct faktisk 🤗 Men du kan alltid velge å ikke forstå.

Auto correct? Du skrev dette: "Det hjelper kanskje ikke på det at du aldri vil få dekket dine menneskelige behov for nærhet og romantikk" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og? Hva er poenget ditt her? At kvinner skal smile, være lykkelig for at menn orker å ta i dem en kveld? Jeg mener.. hvem bryr seg vel om gjensidig omsorg, respekt og kjærlighet? 

Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (38 minutter siden):

Der motsa du deg selv. Menn vil ofte ha sex med damer selv om de ikke ser så bra ut.

Kvinner er ikke interessert i å være noens tømmestasjon… Så det er ikke et kompliment

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Problemet er at han er på kg. Seriøst, det er 100% korrelasjon mellom incel-tilværelse og aktivitetsnivå på kg hvis du er mann. Lineær sammenheng.

Det blir flere incels for hver dag som går 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da.  

Kvinner hadde vunnet den krigen etter 8 timer.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er ikke interessert i å være noens tømmestasjon… Så det er ikke et kompliment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (12 minutter siden):

Selvfølgelig, jeg skal dø i ensomhet, men hey "trøst deg med at andre vil det også" Du er ikke god altså

Jeg er enig med deg, denne personen høres fryktelig ut. Vel få opp motet og søk i utlandet, jeg fant min der og det er mye bedre muligheter. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner hadde vunnet den krigen etter 8 timer.

Nei, i dette scenarioet vill menn definitivt ikke ha sex uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (2 minutter siden):

Det finnes mange kvinner som går årevis uten sex. Ikke fordi menn ikke vil ha sex med de, men fordi de ikke finner noen som elsker de. Og da avstår de fra sex

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (39 minutter siden):

Det var ikke å motsi, for det å være et nødstilfelle ligg for en som ikke respekterer deg er ikke en opplevelse verdt å ha. 

Om menn slutter å ha sex med damer de virkelig ikke liker, har vi kvinner kunne navigert frem til de gode opplevelsene lettere. Om det ikke finnes noen, anser jeg enda ikke vonde oppleveser som verdt bryet. 

Anonymkode: dcb14...3db

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes mange kvinner som går årevis uten sex. Ikke fordi menn ikke vil ha sex med de, men fordi de ikke finner noen som elsker de. Og da avstår de fra sex

Ok, langt ifra alle er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke å motsi, for det å være et nødstilfelle ligg for en som ikke respekterer deg er ikke en opplevelse verdt å ha. 

Om menn slutter å ha sex med damer de virkelig ikke liker, har vi kvinner kunne navigert frem til de gode opplevelsene lettere. Om det ikke finnes noen, anser jeg enda ikke vonde oppleveser som verdt bryet. 

Anonymkode: dcb14...3db

Igjen: Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da. Jeg vil helst ikke gjenta dette igjen, det kan bli merket som spam.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...