askjiir Skrevet 10. november 2024 #41 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg håper ikke at du kommer til å dø i ensomhet, og jeg har aldri sagt at du skal trøste deg over at noen har den jævlige situasjonen. Det jeg sier er at du må prøve å rette fokuset mot et område hvor du kan vinne. For å bruke noen eksterne eksempler; er Trump kjekk? er Elon Musk kjekk? er David Letterman kjekk? Åpent spørsmål. Men de på hvilke kvinner de har ligget med, alle tre har ligget med modeller, bokstavelig talt. Donald Trump er på nåværende tidspunkt gift med en modell. Anonymkode: 81f37...711 Du må jobbe med formulerings evnen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #42 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Så er fordelingen ca 75% menn der også. Da er det jo ikke nok damer til alle uansett. Selvfølgelig får de beste profilene napp da Anonymkode: 4e13d...1dd Ja stemmer, så for normale menn er ikke tinder verdt det. Må møte damer andre steder, som på kurs, i utlandet eller på dating sider i utlandet der det er en mer normal kjønnsfordeling. Anonymkode: 7f4bb...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 10. november 2024 #43 Del Skrevet 10. november 2024 Ute på byen prøver menn flest seg på de damene det virker enklest å få til sengs. Det er ofte de som pynter seg mest. Unntaket er hvis de blir flaue ovenfor vennene sine om de også er med. Når det kommer til forhold blir et vakkert utseende ofte sett på som positivt, men ikke i større grad enn andre ting. Personlig foretrekker jeg at utseende og personlighet matcher. Foretrekker også søtt utseende over ekstremt vakkert. Blir fort slitsomt å dra på byen med en dame alle skal prøve seg på... Det som derimot ofte blir sett på som negativt for en del menn er et utseende som blir sett på som så som så, kombinert med at man har blitt utnyttet av andre menn tidligere. Da havner man ofte i ff-båsen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #44 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (2 minutter siden): Du må jobbe med formulerings evnen din. Det kalles auto-correct faktisk 🤗 Men du kan alltid velge å ikke forstå. Anonymkode: 81f37...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #45 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (38 minutter siden): Menn er laangt mindre kravstore. Jeg har sett hva du skriver i mange tråder og problemet ditt er jo personligheten din.. det er jo ikke rart at det går dårlig med deg sånn som du oppfører deg Anonymkode: 70743...085 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #46 Del Skrevet 10. november 2024 Bippeti skrev (41 minutter siden): Du. Det her gjelder for mange kvinner også. Det er voldsomt så skjevt det liksom skal være, menn er rimelig opptatt av utseende de også, altså. Ikke på Tinder, på grunn av kjønnsubalansen så er det voldsomt mye vanskeligere for menn. Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt. Anonymkode: 7f4bb...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #47 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (34 minutter siden): Der motsa du deg selv. Menn vil ofte ha sex med damer selv om de ikke ser så bra ut. Og? Hva er poenget ditt her? At kvinner skal smile, være lykkelig for at menn orker å ta i dem en kveld? Jeg mener.. hvem bryr seg vel om gjensidig omsorg, respekt og kjærlighet? Anonymkode: 70743...085 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #48 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sett hva du skriver i mange tråder og problemet ditt er jo personligheten din.. det er jo ikke rart at det går dårlig med deg sånn som du oppfører deg Anonymkode: 70743...085 Problemet er at han er på kg. Seriøst, det er 100% korrelasjon mellom incel-tilværelse og aktivitetsnivå på kg hvis du er mann. Lineær sammenheng. Anonymkode: 81f37...711 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #49 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kalles auto-correct faktisk 🤗 Men du kan alltid velge å ikke forstå. Anonymkode: 81f37...711 Auto correct? Du skrev dette: "Det hjelper kanskje ikke på det at du aldri vil få dekket dine menneskelige behov for nærhet og romantikk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #50 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og? Hva er poenget ditt her? At kvinner skal smile, være lykkelig for at menn orker å ta i dem en kveld? Jeg mener.. hvem bryr seg vel om gjensidig omsorg, respekt og kjærlighet? Anonymkode: 70743...085 Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #51 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (38 minutter siden): Der motsa du deg selv. Menn vil ofte ha sex med damer selv om de ikke ser så bra ut. Kvinner er ikke interessert i å være noens tømmestasjon… Så det er ikke et kompliment Anonymkode: 4e13d...1dd 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #52 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet er at han er på kg. Seriøst, det er 100% korrelasjon mellom incel-tilværelse og aktivitetsnivå på kg hvis du er mann. Lineær sammenheng. Anonymkode: 81f37...711 Det blir flere incels for hver dag som går 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #53 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (Akkurat nå): Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da. Kvinner hadde vunnet den krigen etter 8 timer. Anonymkode: 81f37...711 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #54 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner er ikke interessert i å være noens tømmestasjon… Så det er ikke et kompliment Anonymkode: 4e13d...1dd Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #55 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig, jeg skal dø i ensomhet, men hey "trøst deg med at andre vil det også" Du er ikke god altså Jeg er enig med deg, denne personen høres fryktelig ut. Vel få opp motet og søk i utlandet, jeg fant min der og det er mye bedre muligheter. Anonymkode: 7f4bb...50c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #56 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner hadde vunnet den krigen etter 8 timer. Anonymkode: 81f37...711 Nei, i dette scenarioet vill menn definitivt ikke ha sex uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #57 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (2 minutter siden): Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da. Det finnes mange kvinner som går årevis uten sex. Ikke fordi menn ikke vil ha sex med de, men fordi de ikke finner noen som elsker de. Og da avstår de fra sex Anonymkode: 4e13d...1dd 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #58 Del Skrevet 10. november 2024 askjiir skrev (39 minutter siden): Der motsa du deg selv. Menn vil ofte ha sex med damer selv om de ikke ser så bra ut. Det var ikke å motsi, for det å være et nødstilfelle ligg for en som ikke respekterer deg er ikke en opplevelse verdt å ha. Om menn slutter å ha sex med damer de virkelig ikke liker, har vi kvinner kunne navigert frem til de gode opplevelsene lettere. Om det ikke finnes noen, anser jeg enda ikke vonde oppleveser som verdt bryet. Anonymkode: dcb14...3db 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #59 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes mange kvinner som går årevis uten sex. Ikke fordi menn ikke vil ha sex med de, men fordi de ikke finner noen som elsker de. Og da avstår de fra sex Anonymkode: 4e13d...1dd Ok, langt ifra alle er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november 2024 #60 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke å motsi, for det å være et nødstilfelle ligg for en som ikke respekterer deg er ikke en opplevelse verdt å ha. Om menn slutter å ha sex med damer de virkelig ikke liker, har vi kvinner kunne navigert frem til de gode opplevelsene lettere. Om det ikke finnes noen, anser jeg enda ikke vonde oppleveser som verdt bryet. Anonymkode: dcb14...3db Igjen: Hadde vært artig hvis menn plutselig sluttet å ville ha sex med damer i ett år. Jeg lurer på hva damer hadde sagt da. Jeg vil helst ikke gjenta dette igjen, det kan bli merket som spam. Endret 10. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå