AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Del Skrevet 10. november Hva er begrunnelsen deres? Alt jeg ser, enten jeg følger med på venners dating-reise på apps (bruker ikke selv) eller hvis vi er ute på fest/byen, er at de med utseendet er de som finners seg en bra fyr. Joda, en del oppmerksomhetsutveksling her og der, men ser man bort ifra det så er det jo de med utseendet som faktisk finner seg en verdig partner? Anonymkode: e2428...d0e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #2 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er begrunnelsen deres? Alt jeg ser, enten jeg følger med på venners dating-reise på apps (bruker ikke selv) eller hvis vi er ute på fest/byen, er at de med utseendet er de som finners seg en bra fyr. Joda, en del oppmerksomhetsutveksling her og der, men ser man bort ifra det så er det jo de med utseendet som faktisk finner seg en verdig partner? Anonymkode: e2428...d0e Det er bildet som er viktigst. Gjorde et eksperiment på Tinder der jeg brukte en modell som profil bilde og gud av meg det var plutselig mange damer som sendte meldinger og ville ta en kaffe, selv om det ikke var noe tekst på profilen. Endret 10. november av askjiir 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #3 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (Akkurat nå): Det er bildet som er viktigst. Gjorde et eksperiment der jeg brukte en modell som profil bilde og gud av meg det var plutselig mange damer som sendte meldinger og ville ta en kaffe. Hva så? Kvinner er visuelle óg. Anonymkode: 5dd63...fd8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #4 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva så? Kvinner er visuelle óg. Anonymkode: 5dd63...fd8 Ja og svært kravstore når det kommer til utseende på Tinder. Endret 10. november av askjiir 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (Akkurat nå): Ja og svært kravstore når det kommer til utseende på Tinder. På tinder som har man stort sett kun utseende å gå etter, så da er det ikke rart at de peneste menneskene får mest oppmerksomhet. Anonymkode: 74f57...19a 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #6 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På tinder som har man stort sett kun utseende å gå etter, så da er det ikke rart at de peneste menneskene får mest oppmerksomhet. Anonymkode: 74f57...19a Bra du innrømmer det. Topp 20% av menn, det samme som mange prøver å benekte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #7 Del Skrevet 10. november Fordi det hjelper ikke med et pent ytre, om man er en drittsekk. Eller dum. Men om man er snill, morsom, lojal etc, så blir man automatisk penere. Men om man har alt. Både utseendet og en fin personlighet, er det jo full jackpot Anonymkode: 4e13d...1dd 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #8 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (Akkurat nå): Bra du innrømmer det. Topp 20% av menn, det samme som mange prøver å benekte. Nei det er ikke mange som benekter at pene mennesker får oppmerksomhet på tinder. Anonymkode: 74f57...19a 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #9 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (Akkurat nå): Bra du innrømmer det. Topp 20% av menn, det samme som mange prøver å benekte. Så er fordelingen ca 75% menn der også. Da er det jo ikke nok damer til alle uansett. Selvfølgelig får de beste profilene napp da Anonymkode: 4e13d...1dd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #10 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det hjelper ikke med et pent ytre, om man er en drittsekk. Eller dum. Men om man er snill, morsom, lojal etc, så blir man automatisk penere. Men om man har alt. Både utseendet og en fin personlighet, er det jo full jackpot Anonymkode: 4e13d...1dd Man kan ikke finne ut personligheten om man ikke først snakker med dem. Det er det pene ytre som gjør at du i det hele tatt nærmer deg dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #11 Del Skrevet 10. november Utseende var ikke avgjørende for hvem jeg kontaktet (på Tinder), gikk på date med og etter hvert ble sammen med. Anonymkode: f3a2b...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #12 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke mange som benekter at pene mennesker får oppmerksomhet på tinder. Anonymkode: 74f57...19a På KG benekter mange at det er de topp 20 prosentene av menn som får mesteparten av oppmerksomheten, men bra du i det minste innrømmer det. Endret 10. november av askjiir 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #13 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (1 minutt siden): Man kan ikke finne ut personligheten om man ikke først snakker med dem. Det er det pene ytre som gjør at du i det hele tatt nærmer deg dem. Såklart. Men hva som er pent er subjektivt. Anonymkode: 4e13d...1dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #14 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såklart. Men hva som er pent er subjektivt. Anonymkode: 4e13d...1dd Det er et heller bredt konsensus. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #15 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (3 minutter siden): Bra du innrømmer det. Topp 20% av menn, det samme som mange prøver å benekte. Føler meg ganske normal jeg. Men hyggelig å høre jeg er blant 20% beste menn Anonymkode: abb85...b53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #16 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (1 minutt siden): På KG påstår mange at det ikke er de topp 20 prosentene av menn som får mesteparten av oppmerksomheten, men bra du i det minste innrømmer det. Hvor/hvem påstår det? Link? Det jeg hører er at menn har dårlige profiler. Og det er jeg enig i. Og at mange ikke tar vare på utseendet sitt Anonymkode: 4e13d...1dd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #17 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler meg ganske normal jeg. Men hyggelig å høre jeg er blant 20% beste menn Anonymkode: abb85...b53 Bra for deg da 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bippeti Skrevet 10. november #18 Del Skrevet 10. november askjiir skrev (3 minutter siden): Bra du innrømmer det. Topp 20% av menn, det samme som mange prøver å benekte. Du. Det her gjelder for mange kvinner også. Det er voldsomt så skjevt det liksom skal være, menn er rimelig opptatt av utseende de også, altså. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #19 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor/hvem påstår det? Link? Det jeg hører er at menn har dårlige profiler. Og det er jeg enig i. Og at mange ikke tar vare på utseendet sitt Anonymkode: 4e13d...1dd Les enhver tråd som handler om menn som klager på at damer hovedsaklig går etter de kjekkeste, så vil du se en haug som benekter det i kommentarene. De vil gjerne bruke sin tykke mann som anekdotisk "bevis" Endret 10. november av askjiir 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. november #20 Del Skrevet 10. november Bippeti skrev (1 minutt siden): Du. Det her gjelder for mange kvinner også. Det er voldsomt så skjevt det liksom skal være, menn er rimelig opptatt av utseende de også, altså. Menn er laangt mindre kravstore. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå