Gå til innhold

Daten har løyet om ikke vært utro tidligere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ts her. Det var han som tok det opp første gangen. Da sa han at en annen eks hadde vært utro, at det føltes jævlig og at han aldri hadde vært utro. Dette har jeg vite nå, at var løgn. Det var han som var utro mot en annen ekskjæresten da de var sammen. 

Anonymkode: d54de...8a0

For en fjott, det er nå hans virkelige selv kommer frem, han er ikke verdt å bruke tid på, håper du går videre. 

Anonymkode: 759f0...707

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 20.59):

Veldig mange menn lyver om tidligere utroskap. Jeg blir overhode ikke overrasket lenger. Jeg nekter å date en mann som har vært utro tidligere. Statistikken er krystallklar, har han vært utro tidligere, er det mye mye mye større sannsynlighet for at han kommer til å være utro igjen.

Anonymkode: 478de...d65

Jeg tror du ikke behøver å avgrense til menn. De fleste som har vært utro holder kjeft om det såfremt de ikke er helt nødt til å fortelle om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For en fjott, det er nå hans virkelige selv kommer frem, han er ikke verdt å bruke tid på, håper du går videre. 

Hun burde være glad for at han fortalte sannheten til slutt uansett. Hun har INGENTING men fortiden hans å gjøre.

Anonymkode: 88c4b...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun burde være glad for at han fortalte sannheten til slutt uansett. Hun har INGENTING men fortiden hans å gjøre.

Hvor går grensa for hva som er fortid da? Gårsdagen, et par mnd før de møttes?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 20.57):

Jeg og en fyr har datet i 3 måneder nå. På denne tiden har vi kommet veldig nære og er så godt som kjærester uten å ha definert det. Er ekslusive. Blitt mega glad i fyren. I dag fikk jeg vite at han har løyet til meg, om å ikke ha vært utro. Han snakket om utroskap tematikken nokså tidlig, og det ble sagt at han ikke hadde vært utro. I dag fortalte han at dette var løgn, og at han var utro mot sin ekskjæresten en måned før det ble slutt. Han hadde visst angret. Han er bartender og dette hadde visst skjedd på en stengepils. Kjenner fordommene mot barbransjen bare spe seg på etter jeg fikk vite. Etter jeg fikk vite dette, reagerte jeg med avsky og skjønner ikke helt hvordan jeg stole på han nå.... Han vil møttes og snakkes mer om det, allerede i kveld..... Jeg sliter nok med å vite hva jeg vil gjøre videre. Har litt behov for å få bekreftet historien hans, men føler det er for sykt. Forslag til hvordan navigere? 

Anonymkode: d54de...8a0

Lyver om utroskap ikke bra men Ts er opptil deg. Mitt inntrykk er at de fleste menn er utro en heller annen gang. Hva gjør man hvis man er samboer/gift og får vite om ting som ikke er bra for forholdet? Da må man ta et valg enten aksepter man alt dritt på grunn av økonomien heller så går man. Det er opptil deg men ikke bli gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts har flere ganger sagt at det er løgnen som er problemet her, leser du ikke før du svarer?  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 21.04):

Fortid er fortid. Dette har du ikke noe med.

Hva jeg har gjort tidligere, med hvem, er noe jeg ikke forteller til en ny partner. Ingen vits i å spørre meg en gang. Jeg svarer ikke. 

Da slipper man å lyve (eller si sannheten for den saks skyld), si feil ting eller at partneren henger seg opp i feil ordvalg. 

Anonymkode: 35891...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og en ting til, du har ikke problemer med at noen lyver deg i trynet?

Når en mann tar opp temaet utroskap først, for så å lyve om at det var eksen som var utro når det faktisk var han som var den som er utro, så sier det mye om karakteren hans.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jo ikke fortelle sannheten om utroskap. Det har blitt så mange opp igjennom at jeg ikke husker alle.

Menn som lukter babyolje etter jobb har vært på thaimassasje. Der ser jeg mange forretningsmenn i lunsjtiden. 

Anonymkode: 52771...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts har flere ganger sagt at det er løgnen som er problemet her, leser du ikke før du svarer?  

Dette er feil. Hun sier at hun har problemer med begge to, og refererte til den tidligere utroskapen som en "red flag".

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og en ting til, du har ikke problemer med at noen lyver deg i trynet?

Når en mann tar opp temaet utroskap først, for så å lyve om at det var eksen som var utro når det faktisk var han som var den som er utro, så sier det mye om karakteren hans.

Og nei, løgner er strengt tatt ikke noe bra. Men når det er om noe såpass triveelt som en løgn om fortid burde det ikke ha noe å si. Han eide opp til tabben sin på egen hånd, og da ser jeg ikke problemet. Det her handler nok mer om TS sine egne usikkerheter angående fortid, og hun burde ha ordnet opp i disse før hun fant seg noe forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er forståelig å lyve om dette, spesielt når det er snakk om tidlig i datingfasen, sier man slikt på 3. date, så er det liten sjanse for en 4. date. Og vet man selv at det aldri vil skje igjen, så påvirker ikke dette forholdet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er feil. Hun sier at hun har problemer med begge to, og refererte til den tidligere utroskapen som en "red flag".

Og nei, løgner er strengt tatt ikke noe bra. Men når det er om noe såpass triveelt som en løgn om fortid burde det ikke ha noe å si. Han eide opp til tabben sin på egen hånd, og da ser jeg ikke problemet. Det her handler nok mer om TS sine egne usikkerheter angående fortid, og hun burde ha ordnet opp i disse før hun fant seg noe forhold.

Nei, hun har jo skrevet det selv:

"Hovedproblemet er at han løy, ikke utroskapen i seg selv (selv om det ikke bra heller. Absolutt red flag) ts forresten"

Hvorfor tok han opp utroskap som tema i det hele tatt? Han kunne lett ha droppet dette temaet, og løgn hadde ikke vært et tema idag, men neida, han dro det opp og i tillegg løy, for meg er ikke det er kvalitetsstempel, men you do you hvis du synes dette bare er en bagatell. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, hun har jo skrevet det selv:

"Hovedproblemet er at han løy, ikke utroskapen i seg selv (selv om det ikke bra heller. Absolutt red flag) ts forresten"

Hvorfor tok han opp utroskap som tema i det hele tatt? Han kunne lett ha droppet dette temaet, og løgn hadde ikke vært et tema idag, men neida, han dro det opp og i tillegg løy, for meg er ikke det er kvalitetsstempel, men you do you hvis du synes dette bare er en bagatell. 

Når noen snakker om to ting, og refererer til den ene som "hovedproblemet", kan man ganske greit utlede at den andre tingen også blir sett på som et problem. Dessuten trenger man ikke utlede noe, ettersom hun selv sier det ikke er bra og et red flag.

Hvorfor han selv tok opp utroskap når intensjonen hans var å lyve, forstår jeg ikke. Er forsåvidt enig i at løgner ikke er noe kvalitetsstempel, men det burde gjelde litt at han rettet opp i sin egen tabbe på egen initiativ heller enn at TS måtte dra det ut av han eller finne det ut på andre måter.
Alt i alt syntes jeg at hele opplegget er triveelt. Fortid har ingenting å si, og han rettet opp i løgnen  av sin egen vilje. Her burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 21.04):

Fortid er fortid. Dette har du ikke noe med.

Må klø meg i hodet over at dette tomles opp🤯

Endret av Lt.Dan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lt.Dan skrev (10 minutter siden):

Må klø meg i hodet over at dette tomles opp🤯

Dette ^ Virker som at mange på dette forumet snakker om fortid som om den ikke har noe å si, selvom fortiden er en direkte refleksjon av deg som person. Selvfølgelig kan folk vokse og endre seg, men skjønner ikke hvordan noen kan kalle fortiden irrelevant. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husk at fortid er fortid, jenter… 😄

Anonymkode: 46361...ebe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...