AnonymBruker Skrevet 10. november #21 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Incel 🙄 Anonymkode: 478de...d65 Hvor er forresten den statistikken du hevder å støtte deg på? En gang utro, er sjansen stor for å være utro igjen? Jeg hadde for så vidt tenkt det samme Anonymkode: 72c99...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #22 Del Skrevet 10. november HMK skrev (4 minutter siden): Hva har det med deg å gjøre? Jeg var utro mot tidligere kjærester. Det har jeg aldri vært mot mannen min. Ingen har fristet heller. Det er jo bare han jeg vil ha. Det at han løy til henne om det har jo alt med henne å gjøre. Anonymkode: 0937f...bda 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #23 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg og en fyr har datet i 3 måneder nå. På denne tiden har vi kommet veldig nære og er så godt som kjærester uten å ha definert det. Er ekslusive. Blitt mega glad i fyren. I dag fikk jeg vite at han har løyet til meg, om å ikke ha vært utro. Han snakket om utroskap tematikken nokså tidlig, og det ble sagt at han ikke hadde vært utro. I dag fortalte han at dette var løgn, og at han var utro mot sin ekskjæresten en måned før det ble slutt. Han hadde visst angret. Han er bartender og dette hadde visst skjedd på en stengepils. Kjenner fordommene mot barbransjen bare spe seg på etter jeg fikk vite. Etter jeg fikk vite dette, reagerte jeg med avsky og skjønner ikke helt hvordan jeg stole på han nå.... Han vil møttes og snakkes mer om det, allerede i kveld..... Jeg sliter nok med å vite hva jeg vil gjøre videre. Har litt behov for å få bekreftet historien hans, men føler det er for sykt. Forslag til hvordan navigere? Anonymkode: d54de...8a0 Bare at han er bartender🙈😅 Og ikke har en ordentlig jobb. Hadde sagt hadet etter date 1... Anonymkode: 273c0...eed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #24 Del Skrevet 10. november HMK skrev (6 minutter siden): Hva har det med deg å gjøre? Jeg var utro mot tidligere kjærester. Det har jeg aldri vært mot mannen min. Ingen har fristet heller. Det er jo bare han jeg vil ha. Kjærester i flertall. Du lever enda, en dag kan det friste. Men håper selvsagt at det ikke gjør og at du ikke lengre er en slik person. Vi andre trenger uansett ikke måtte gamble om vi ikke har lyst, rundt folk som lyver om fortiden sin rundt så skadelige handlinger. Anonymkode: 13085...1a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 10. november #25 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det at han løy til henne om det har jo alt med henne å gjøre. Anonymkode: 0937f...bda Det er vel ikke noe man vanligvis snakker om så åpent i en startfase. Eller kanskje han egentlig ikke følte seg utro, selv om han teknisk sett var det. Jeg har som regel vært utro når forholdet har vært dødt eller dødfødt, som ung. Da var jeg ikke emosjonelt investert i relasjonen og følte liten forpliktelse. Da var det liksom ikke så farlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #26 Del Skrevet 10. november HMK skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke noe man vanligvis snakker om så åpent i en startfase. Eller kanskje han egentlig ikke følte seg utro, selv om han teknisk sett var det. Jeg har som regel vært utro når forholdet har vært dødt eller dødfødt, som ung. Da var jeg ikke emosjonelt investert i relasjonen og følte liten forpliktelse. Da var det liksom ikke så farlig. Men herregud ts sier jo selv at han løy for så å innrømme det, hva er poenget med å kverulere? Anonymkode: 759f0...707 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 10. november #27 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjærester i flertall. Du lever enda, en dag kan det friste. Men håper selvsagt at det ikke gjør og at du ikke lengre er en slik person. Vi andre trenger uansett ikke måtte gamble om vi ikke har lyst, rundt folk som lyver om fortiden sin rundt så skadelige handlinger. Anonymkode: 13085...1a0 Jeg har vært gift i 20 år. Har ikke vært fristet. Er fortsatt veldig interessert i mannen min. Han er kremen av kremen for min del. La folks fortid være fortid. Å dra opp gammelt skrot er helt unødvendig. Start heller med blanke ark. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #28 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men herregud ts sier jo selv at han løy for så å innrømme det, hva er poenget med å kverulere? Anonymkode: 759f0...707 Hovedproblemet er at han løy, ikke utroskapen i seg selv (selv om det ikke bra heller. Absolutt red flag) ts forresten Anonymkode: d54de...8a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #29 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei. Fortid er fortid. Get real. Anonymkode: 857c9...879 Altså, løgnen er ikke fortid. Den skjedde nylig og i hensikt i å lure ts inn i et forhold basert på løgn. Det er største biten her, men å ha vært utro tidligere gir også en stor karakterbrist. Han er ikke en som er å stole på. Generelt hadde ikke jeg orket et forhold med noen som jobber på et utested fullt av fristelser 😬 Anonymkode: b4a3a...5c5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 10. november #30 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men herregud ts sier jo selv at han løy for så å innrømme det, hva er poenget med å kverulere? Anonymkode: 759f0...707 Kverulere? Jeg kommer med alternative meninger til en diskusjon, og du kaller det å kverulere.. Artig retorisk trekk. Poenget er at man ikke er forpliktet til å fortelle alle hemmeligheter til nye bekjentskaper. Nå har denne fyren åpenbart fått følelser for denne dama etterhvert og syns det er lurt å være ærlig om dette, så han fortjener vel heller applaus heller enn å beskyldes for løgn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #31 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det noen som er ærlig til ny date om tidligere utroskap? Anonymkode: 707aa...912 Jeg. Ser ikke vitsen med å lyve Anonymkode: 21a93...4f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #32 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hovedproblemet er at han løy, ikke utroskapen i seg selv (selv om det ikke bra heller. Absolutt red flag) ts forresten Anonymkode: d54de...8a0 Ja og det er det jeg har sagt flere ganger i tråden, for min del så hadde det ødelagt tilliten min til han, han viser deg hvem han er nå. Anonymkode: 759f0...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #33 Del Skrevet 10. november HMK skrev (1 minutt siden): Kverulere? Jeg kommer med alternative meninger til en diskusjon, og du kaller det å kverulere.. Artig retorisk trekk. Poenget er at man ikke er forpliktet til å fortelle alle hemmeligheter til nye bekjentskaper. Nå har denne fyren åpenbart fått følelser for denne dama etterhvert og syns det er lurt å være ærlig om dette, så han fortjener vel heller applaus heller enn å beskyldes for løgn. Men hva er poenget med å dra inn alternative teorier/versjoner/kall det hva du vil når vi diskuterer en spesifikk situasjon? Anonymkode: 759f0...707 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #34 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke møt ham i kveld, Ts! Si heller at dere kan møtes i morgen etter du er ferdig på jobb, i dagslys, et nøytralt sted, ikke hjemme hos noen av dere. Anonymkode: 6738e...e76 Tror også det kan være lurt å vente til i morgen. Men samtidig så ble samtalen så rusha i dag, litt behov for mer klarhet. Vil ikke at denne usikker-fasen skal vare lenger enn nødvendig. Vil egentlig bare bestemme meg for hva jeg vil asap og formidle det Anonymkode: d54de...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #35 Del Skrevet 10. november Som voksne folk skjønner man at livet ikke er svart/hvitt. Hvis han var utro en måned før det ble slutt med eksen har nok forholdet skrantet og vært rimelig «dødt» da han begikk den feilen. Synes det blir veldig umodent og dramatisk å reagere som hi. Anonymkode: ed17f...f5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #36 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som voksne folk skjønner man at livet ikke er svart/hvitt. Hvis han var utro en måned før det ble slutt med eksen har nok forholdet skrantet og vært rimelig «dødt» da han begikk den feilen. Synes det blir veldig umodent og dramatisk å reagere som hi. Anonymkode: ed17f...f5a Men han burde ha vært ærlig om det, ærlighet er relativt viktig for mange i et forhold. Anonymkode: 0937f...bda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #37 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men han burde ha vært ærlig om det, ærlighet er relativt viktig for mange i et forhold. Anonymkode: 0937f...bda Nettopp. Anonymkode: 759f0...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #38 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som voksne folk skjønner man at livet ikke er svart/hvitt. Hvis han var utro en måned før det ble slutt med eksen har nok forholdet skrantet og vært rimelig «dødt» da han begikk den feilen. Synes det blir veldig umodent og dramatisk å reagere som hi. Anonymkode: ed17f...f5a Hadde han virkelig vært voksen, hadde han greid å gjort det slutt med eksdama før han absolutt måtte dele av pikken. Anonymkode: d54de...8a0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 10. november #39 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som voksne folk skjønner man at livet ikke er svart/hvitt. Hvis han var utro en måned før det ble slutt med eksen har nok forholdet skrantet og vært rimelig «dødt» da han begikk den feilen. Synes det blir veldig umodent og dramatisk å reagere som hi. Anonymkode: ed17f...f5a Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 10. november #40 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Som voksne folk skjønner man at livet ikke er svart/hvitt. Hvis han var utro en måned før det ble slutt med eksen har nok forholdet skrantet og vært rimelig «dødt» da han begikk den feilen. Synes det blir veldig umodent og dramatisk å reagere som hi. Anonymkode: ed17f...f5a Evt det ble slutt fordi han var utro🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå