Gå til innhold

Daten har løyet om ikke vært utro tidligere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og en fyr har datet i 3 måneder nå. På denne tiden har vi kommet veldig nære og er så godt som kjærester uten å ha definert det. Er ekslusive. Blitt mega glad i fyren. I dag fikk jeg vite at han har løyet til meg, om å ikke ha vært utro. Han snakket om utroskap tematikken nokså tidlig, og det ble sagt at han ikke hadde vært utro. I dag fortalte han at dette var løgn, og at han var utro mot sin ekskjæresten en måned før det ble slutt. Han hadde visst angret. Han er bartender og dette hadde visst skjedd på en stengepils. Kjenner fordommene mot barbransjen bare spe seg på etter jeg fikk vite. Etter jeg fikk vite dette, reagerte jeg med avsky og skjønner ikke helt hvordan jeg stole på han nå.... Han vil møttes og snakkes mer om det, allerede i kveld..... Jeg sliter nok med å vite hva jeg vil gjøre videre. Har litt behov for å få bekreftet historien hans, men føler det er for sykt. Forslag til hvordan navigere? 

Anonymkode: d54de...8a0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Veldig mange menn lyver om tidligere utroskap. Jeg blir overhode ikke overrasket lenger. Jeg nekter å date en mann som har vært utro tidligere. Statistikken er krystallklar, har han vært utro tidligere, er det mye mye mye større sannsynlighet for at han kommer til å være utro igjen.

Anonymkode: 478de...d65

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortid er fortid. Dette har du ikke noe med.

Anonymkode: 88c4b...301

• Liker 3
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok ikke klart å fortsette, hadde fått fullstendig turnoff fordi han løy, i tillegg til det at han har vært utro, hadde aldri stolt på han.

Anonymkode: 759f0...707

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har helt urealistiske forventninger hvis dere på fullt alvor ikke tror at en mann har vært eller kommer til å være utro i en tidsalder med Tinder, Snapchat og Instagram-DM. Dere er ekstremt naive. Jeg kjenner flere menn som har vært utro enn ikke og jeg er kun 24.

Anonymkode: 857c9...879

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som er ærlig til ny date om tidligere utroskap? 

Anonymkode: 707aa...912

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva har du med dette å gjøre egentlig? 

Anonymkode: 2c563...23c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Veldig mange menn lyver om tidligere utroskap. Jeg blir overhode ikke overrasket lenger. Jeg nekter å date en mann som har vært utro tidligere. Statistikken er krystallklar, har han vært utro tidligere, er det mye mye mye større sannsynlighet for at han kommer til å være utro igjen.

Like klar som at sjansen for utroskap øker ved mer en 5 sexpartnere

Anonymkode: 72c99...37c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Like klar som at sjansen for utroskap øker ved mer en 5 sexpartnere

Incel 🙄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har alt å gjøre med at han løy til henne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har alt å gjøre med at han løy til henne.

Nei. Fortid er fortid. Get real.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Incel 🙄

😅 selvsagt. Det passer ikke din sannhet? 

https://www.nettavisen.no/nyheter/over-fem-i-bodycount-da-kan-oddsen-for-utroskap-oke/s/5-95-2067566

Bare hyggelig. Hersketeknikker funker ikke på meg. Men fakta er jeg mottakelig for, selv om jeg ikke liker den

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Fortid er fortid. Get real.

Det er ikke fortid når han løy til henne for maks 3 mnd siden, men altså hvis du er fornøyd med en partner som lyver deg i trynet så you do you.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😅 selvsagt. Det passer ikke din sannhet? 

https://www.nettavisen.no/nyheter/over-fem-i-bodycount-da-kan-oddsen-for-utroskap-oke/s/5-95-2067566

Bare hyggelig. Hersketeknikker funker ikke på meg. Men fakta er jeg mottakelig for, selv om jeg ikke liker den

Linker selvfølgelig til livets-harde-skole-avisen for å føre sin sak. La meg gjette, du er innerst inne happy for at Trump vant også? 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje hun vil ha litt klokskap å ikke bli kjæreste med en utro stakkar? Bare en ide

Du kan finne bedre. 

Anonymkode: 13085...1a0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke møt ham i kveld, Ts!

Si heller at dere kan møtes i morgen etter du er ferdig på jobb, i dagslys, et nøytralt sted, ikke hjemme hos noen av dere.

Anonymkode: 6738e...e76

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det noen som er ærlig til ny date om tidligere utroskap? 

Anonymkode: 707aa...912

Jeg prøver å være så ærlig jeg kan. Syns det er viktig. Det handler om selvinnsikt.

Jeg ønsker meg en reflektert partner som kan elske meg slik jeg er. Det har med holdninger å gjøre. 

Det er ikke nødvendigvis slik engang utro, alltid utro. Det har jeg allerede bevist overfor meg selv. 

Man har ikke krav på å vite, men jeg setter pris på informasjon. Det gir meg trygghet i relasjonen, men det er ikke noe jeg forventer sånn sett, og forlanger det heller ikke.

Så jeg syns det er veldig positivt om han er så åpen og ærlig som han klarer, så prøver jeg på det samme. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har jeg forstått det rett at han på eget initiativ sa at han aldri hadde vært utro?

Jeg tror uansett du gjør det lurt i å gå videre. Når han virker tvilsom allerede på dette stadiet så kommer det ikke til å gå.

Anonymkode: 9ccf8...644

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Linker selvfølgelig til livets-harde-skole-avisen for å føre sin sak. La meg gjette, du er innerst inne happy for at Trump vant også? 🙄

Så da er det vel bare å avvise da eller? Hva har gjort deg slik? 
Nei, jeg hadde håpet Harris vant. Men jeg skjønner du tror du vet hvem jeg er bare fordi jeg viser deg noe du ikke liker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med deg å gjøre? Jeg var utro mot tidligere kjærester. Det har jeg aldri vært mot mannen min. Ingen har fristet heller. Det er jo bare han jeg vil ha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...