AnonymBruker Skrevet 11. november #21 Del Skrevet 11. november Trøndermann skrev (54 minutter siden): Ble du seriøst skjelt ut for å squirte ? Herregud...😳 Ja, han ble direkte sint og hylte "du har tissa på meg!!!! se hva du har gjort!! Ekle faen!!!". Det var kjæresten min den gangen. Jeg var 15 år, og skjønte jo ingenting da jeg hadde en orgasmerus. Aldri følt meg så ekkelt og stygg, og den følelsen sitter ved en i mange år. Anonymkode: e6c8e...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #22 Del Skrevet 11. november Irak skrev (2 timer siden): Ingenting funker her heller om det er noen trøst. Tror ikke jeg er en squirter rett og slett. Ikke jeg heller. Og tenker at da sparer jeg penger på å ikke måtte vaske sengetøy og håndklær til den store gullmedalje (golden, if you know what I mean) 😅 Anonymkode: 1ad96...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #23 Del Skrevet 11. november Huff. Kjipt å bli inkontinent så tidlig Anonymkode: f4b61...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #24 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff. Kjipt å bli inkontinent så tidlig Anonymkode: f4b61...eb0 Herregud. Føler dette er typisk kommentar fra de som ikke klarer å få det til. Jeg klarer det heller ikke men man trenger ikke rakke ned på andre selv om. Tåpelig Anonymkode: 3d108...504 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #25 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Huff. Kjipt å bli inkontinent så tidlig Anonymkode: f4b61...eb0 🤡 Anonymkode: 66b1e...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #26 Del Skrevet 11. november Ts her. Hadde meg en real runde i badekaret i dag.. fy søren så digg, ble ikke vått utover alt, men kjente at det fosset på flere ganger 😅😱🤣♥️ Føler ikke at jeg "kommer" på samme måte som en orgasme, kan holde på i en evighet og det er sykt digg. Blir enormt kåt av det... Gleder meg til neste runde 👍 hvordan kan jeg si/dele dette til partner? Jeg synes jo det er litt kult å holde på med dette for meg selv. Anonymkode: c9815...bf7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #27 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her. Hadde meg en real runde i badekaret i dag.. fy søren så digg, ble ikke vått utover alt, men kjente at det fosset på flere ganger 😅😱🤣♥️ Føler ikke at jeg "kommer" på samme måte som en orgasme, kan holde på i en evighet og det er sykt digg. Blir enormt kåt av det... Gleder meg til neste runde 👍 hvordan kan jeg si/dele dette til partner? Jeg synes jo det er litt kult å holde på med dette for meg selv. Anonymkode: c9815...bf7 En venninne av meg hadde samme opplevelse, hun sa hun nesten ble avhengig 😅 kos deg 😊 Anonymkode: 4830c...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #28 Del Skrevet 11. november Enni skrev (18 timer siden): Leketøyet som gjør menn overflødige😅 Bullshit!!! En womanizer kan ikke sammeliknes med en mann. En mann er mer enn en plastdings for å gi meg orgasme. Men at den er et ekstra hjelpemiddel er helt klart. Anonymkode: b40df...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #29 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Hadde meg en real runde i badekaret i dag.. fy søren så digg, ble ikke vått utover alt, men kjente at det fosset på flere ganger 😅😱🤣♥️ Føler ikke at jeg "kommer" på samme måte som en orgasme, kan holde på i en evighet og det er sykt digg. Blir enormt kåt av det... Gleder meg til neste runde 👍 hvordan kan jeg si/dele dette til partner? Jeg synes jo det er litt kult å holde på med dette for meg selv. Anonymkode: c9815...bf7 Send ham en video av deg selv, og inviter han med på leken hvis han har lyst. Garantert at han blir med. Kan la han styre womanizeren og du kan konsentrere deg 100%om å nyte. Anonymkode: b40df...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #30 Del Skrevet 11. november Jeg squirter «dessverre» veldig lett, men ikke ved bruk av kun womanizer. Den gir meg ingen ting. Den gir «dårlige» litt tamme orgasmer. Jeg begynte å squirte etter at mannen min var fryktelig opphengt i at jeg skulle squirte. Da jeg først begynte å squirte, så skjer det veldig lett ved litt trykk på «riktig» område innvendig på fremre/øvre skjedevegg. Oftest squirter jeg rett før, under eller rett etter en orgasme. Men jeg kan lett squirte uten at det er en orgasme i nærheten også. Da jeg forklarte mannen min at å squirte ikke er en orgasme og ikke gir noe ekstra nytelse, så mistet han fascinasjonen raskt. Han trodde fra før at å squirte liksom var en eller annen egen form for superorgasme🙈😅. Nå er squirtingen bare et unødig stress. Anonymkode: 7b7c6...1e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #31 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bullshit!!! En womanizer kan ikke sammeliknes med en mann. En mann er mer enn en plastdings for å gi meg orgasme. Men at den er et ekstra hjelpemiddel er helt klart. Anonymkode: b40df...9f3 Jo, faktisk. Ikke bli avhengig av den. Da blir det vanskelig for mannen å stimulere deg. Jeg måtte legge vekk min en stund. Anonymkode: e2d53...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 12. november #32 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, han ble direkte sint og hylte "du har tissa på meg!!!! se hva du har gjort!! Ekle faen!!!". Det var kjæresten min den gangen. Jeg var 15 år, og skjønte jo ingenting da jeg hadde en orgasmerus. Aldri følt meg så ekkelt og stygg, og den følelsen sitter ved en i mange år. Anonymkode: e6c8e...d68 Huff, må ha vært ei fæl opplevelse ja 😳 Og så utrolig stygt gjort av han da ! Han må jo ha vært veldig umoden og uerfaren som kunne reagere sånn, men likevel..det unnskylder det ikke. Håper du finner en ( heldig ) mann du kan bli trygg på, og som du kan nyte deilig squirting sammen med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 14. november #33 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 13.11): Jeg får ikke til womanizer jeg. Jeg squirter av vanlig fingring eller dildoer, men den womanizeren fungerer ikke på meg. Kult at du fikk til å squirte, det er dessverre ikke all menns drøm... Jeg ble skjelt ut første gang jeg squirtet, så vanskelig å få til med en partner med mindre jeg er helt trygg.... Noe som så og si aldri skjer. Anonymkode: e6c8e...d68 Skjelt ut? Mennesker er jaggu forskjellige. Hun i kollektivet som ble ferdig i vår var en squirter, men hun visste ikke om det før hun squirtet meg i trynet og ble SÅ flau den første gangen. Heldigvis skjønte hun til slutt at jeg syns det var hot, og klarte å slappe av etter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:43 #34 Del Skrevet tirsdag kl 23:43 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 17.57): Jeg squirter «dessverre» veldig lett, men ikke ved bruk av kun womanizer. Den gir meg ingen ting. Den gir «dårlige» litt tamme orgasmer. Jeg begynte å squirte etter at mannen min var fryktelig opphengt i at jeg skulle squirte. Da jeg først begynte å squirte, så skjer det veldig lett ved litt trykk på «riktig» område innvendig på fremre/øvre skjedevegg. Oftest squirter jeg rett før, under eller rett etter en orgasme. Men jeg kan lett squirte uten at det er en orgasme i nærheten også. Da jeg forklarte mannen min at å squirte ikke er en orgasme og ikke gir noe ekstra nytelse, så mistet han fascinasjonen raskt. Han trodde fra før at å squirte liksom var en eller annen egen form for superorgasme🙈😅. Nå er squirtingen bare et unødig stress. Anonymkode: 7b7c6...1e5 Jøss, så lett for deg nå? Hvordan fikk dere til å komme til dette punktet? Hvordan gikk dere frem for å få til dette? Har du noen kilder det går an å lære og sette seg inn i? Anonymkode: f9355...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:40 #35 Del Skrevet i går, 04:40 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 22.48): Aaaah! Det forklarer hvorfor jeg tenkte jeg begynte å squirte først som 35-åring 🙂↕️ Anonymkode: 90ed3...0f4 Dårlig muskler nedentil, som gjør at du tisser på deg? Tenker på alderen. At du aldri har gjort dette før, og plutselig skjer det nå. Anonymkode: 9dbe5...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #36 Del Skrevet i går, 07:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dårlig muskler nedentil, som gjør at du tisser på deg? Tenker på alderen. At du aldri har gjort dette før, og plutselig skjer det nå. Anonymkode: 9dbe5...538 Uvitenhet er visst lykke. Du må være meget lykkelig.. Anonymkode: a7efe...671 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #37 Del Skrevet i går, 07:41 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 17.57): Jeg squirter «dessverre» veldig lett, men ikke ved bruk av kun womanizer. Den gir meg ingen ting. Den gir «dårlige» litt tamme orgasmer. Jeg begynte å squirte etter at mannen min var fryktelig opphengt i at jeg skulle squirte. Da jeg først begynte å squirte, så skjer det veldig lett ved litt trykk på «riktig» område innvendig på fremre/øvre skjedevegg. Oftest squirter jeg rett før, under eller rett etter en orgasme. Men jeg kan lett squirte uten at det er en orgasme i nærheten også. Da jeg forklarte mannen min at å squirte ikke er en orgasme og ikke gir noe ekstra nytelse, så mistet han fascinasjonen raskt. Han trodde fra før at å squirte liksom var en eller annen egen form for superorgasme🙈😅. Nå er squirtingen bare et unødig stress. Anonymkode: 7b7c6...1e5 Jeg synes også det bare er mas. Jeg klarer ikke å få orgasme med menn fordi jeg holder igjen av frykt for å våte ned senga. Så jeg squirter i dusjen alene, og holder det der. Det er ok, men kan ikke sammenlignes med gleden over sex med mannen, selv om jeg ikke kommer over kneika der. Blir likevel tilfredsstilt. Det blir to forskjellige ting, rett og slett. Anonymkode: 49552...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #38 Del Skrevet i går, 12:53 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jøss, så lett for deg nå? Hvordan fikk dere til å komme til dette punktet? Hvordan gikk dere frem for å få til dette? Har du noen kilder det går an å lære og sette seg inn i? Anonymkode: f9355...1c2 «Så lett» er ikke en god ting. Etter jeg begynte å squirte, så bare skjer det raskt når jeg stimuleres innvendig. Jeg kom til det punktet nesten med en gang etter jeg squirtet for første gang. Nå klarer jeg ikke å unngå det når jeg stimuleres der. Vi gikk egentlig ikke frem på noen måte. Mannen min gikk målrettet til værs fordi han hadde et veldig ønske om det. Startet med lang massasje før han i det hele tatt berørte meg nedentil. Så brukte han mye tid nedentil før han brukte 2 fingre til å stimulere «riktig» område. Han gjorde ikke de typiske «kom her» bevegelsen jeg tror er vanlig. Han tok mer bestemt, nesten litt hard opp og ned, ikke ut og inn. For min del bygde det opp en følelse av press, før jeg følte meg veldig tissetrengt, så ble det veldig vått. Ingen orgasme eller spesiell nytelse av det. Etter det så skjer det veldig raskt om det blir noe press/stimuli der. Selv om han ikke prøver på det. Det gjør samleie litt komplisert fordi jeg raskt squirter. Det gjør at vi har langt sjeldnere samleie en før. Jeg har ingen kilder. Dette var mannen min sitt «prosjekt». Anonymkode: 7b7c6...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå