AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #21 Skrevet 11. november 2024 Tøys, fullt mulig å få et godt forhold i voksen alder. Anonymkode: f8478...3ab 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #22 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er dessverre slik at bånd bygges opp fra de er små, og om du venter til de kan ta buss selv så tror jeg nok dessverre at du blir ganske så skuffet. Full forståelse for at du prioriterer dine egne barn altså, så det er ikke det. Nå har jeg tenåringer, og det er de besteforeldrene som har vært der hele veien de prioriterer å besøke. De drar aldri frivillig til de som har vært ganske fraværende. Anonymkode: 53c75...6f9 Selvsagt vet jeg dette, ut fra egne erfaringer. Det er forskjell på å være fraværende og høy tilstedeværelse. Vi besøker, får besøk, sitter barnevakt og har overnatting. Bare ikke i den grad jeg skulle ønske. Anonymkode: 5a8ff...75c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt vet jeg dette, ut fra egne erfaringer. Det er forskjell på å være fraværende og høy tilstedeværelse. Vi besøker, får besøk, sitter barnevakt og har overnatting. Bare ikke i den grad jeg skulle ønske. Anonymkode: 5a8ff...75c Ok, men da er det jo ikke slik som hos TS. Da er jo dere absolutt deltagende, og har godt grunnlag for å bygge videre på når de blir eldre. Anonymkode: 53c75...6f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå