AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Vurderer denne og skal prøvekjøre en 2017modell snart. Eneste «minuset» jeg leser om er støy inne i kupeen. Du som har denne bilen, er du fornøyd? Er støyen så sjenerende som de skal ha det til? Andre ting du er fornøyd/ikke fornøyd med? Anonymkode: 3968e...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Støyen er grusom. Ellers er det en enkel og grei bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg elsker den. Den bråker men jeg er ikke vokst opp med elbil, kanskje det er noe med det? Dette er en hybrid da, men den støyer mindre enn vår gamle diselbil selv om den ikke er lydløs. Stort bagasjerom og firhjulstrekk og har du gode vinterdekk så setter den seg i isete veier som en klegg, kjempegod på vinterføre. Vår er manuell men vi kunne også velge autmat og det er et pluss. Behagelig å kjøre, og behagelig å sitte i. Anonymkode: 8b0d5...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Takk for svar! Jeg er fra før av vant til gammel kassebil sånn støymessig, så har ikke veldig høye krav sånn sett, men skulle gjerne ikke hatt en som var _verre_ liksom… Anonymkode: 3968e...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Jeg er fra før av vant til gammel kassebil sånn støymessig, så har ikke veldig høye krav sånn sett, men skulle gjerne ikke hatt en som var _verre_ liksom… Anonymkode: 3968e...819 Nei det gjør den ikke 😊 Anonymkode: 8b0d5...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 Ser bare leiebilselskap bruke denne typen og reagerer derfor allergisk på den...ligger alltid 25-40% under fartsgrensen. Anonymkode: da4b5...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå