Gå til innhold

Kvinner som er ”med“ på trekant

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De som gjør det er enten bi eller lesbiske.

Anonymkode: 6b1fe...bda

Hva har det med saken å gjøre? Jeg går ikke inn i et lokale med orgier bare fordi jeg er hetero.

Anonymkode: 9794f...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Eller man er heterofil og synes det er spennende med variasjoner i sexlivet? 

Anonymkode: 6cfc1...8c2

Ja, det også. Men jeg kan gjerne kalle meg selv biseksuell, og jeg svarte jo for meg selv da.

Anonymkode: a2afd...b40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 18.48):

Skjer det soesielt ofte da? MMF, ja, men de kalles jo enhjørninger 

Anonymkode: 8c50f...1eb

Hæ?

Enhjørninger er kvinner som leker med par, uavhengig av kjønn..

Nå er det ikke slik at ikke kvinner har en egen seksualitet. De jeg kjenner som driver med trekanter, swingers etc er heldigvis entusiastisk samtykkende til det og ofte biseksuelle. 

Anonymkode: faede...89e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror de fleste kvinner som er med på trekant med en annen kvinne, gjør det fordi de selv vil.

Tror de fleste kvinner som er med på trekant med en annen mann, gjør det fordi mannen vil/for å please mannen.

Har aldri vært med på trekant selv, svarer ut fra hva jeg føler og hva jeg (ikke) kunne gått med på eller tatt initiativ til.

Sexklubb er selvfølgelig helt utelukket.

Anonymkode: b1ac7...bb6

Hæ?

For meg er ei kvinne uaktuelt å ha med, men vi har med en mann rett som det er. 

Nå er det på mitt initiativ, ikke for å tekkes ham. Du tenker kanskje på "cockolding" der mannen nyter (og ofte ikke deltar) i det at partner får fremmed pikk. 

Mange variabler her, og morsomt å se hvilke meninger folk gjør seg opp.

Får du lyst på mus, er det din ide. Pikk må komme fra mannen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hæ?

For meg er ei kvinne uaktuelt å ha med, men vi har med en mann rett som det er. 

Nå er det på mitt initiativ, ikke for å tekkes ham. Du tenker kanskje på "cockolding" der mannen nyter (og ofte ikke deltar) i det at partner får fremmed pikk. 

Mange variabler her, og morsomt å se hvilke meninger folk gjør seg opp.

Får du lyst på mus, er det din ide. Pikk må komme fra mannen 😂

Cuckolding er når mannen tenner på å bli ydmyket mens kvinnen ligger med bedre menn. Det du refererer til kalles Hotwifing eller rett og slett bare Compersion i et åpent forhold. 

Anonymkode: 96470...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hos oss er det jeg, kvinne, som er åpen for dette. Han er helt avvisende og har absolutt ingen ønske om å ha sex med to kvinner (eller en annen kvinne enn meg for den saks skyld).

Har aldri tenkt på meg selv som bifil av den grunn. Har ingen ønske om å være med en kvinne i et forhold eller seksuell relasjon. Jeg tenner på min manns nytelse og hvis han drømte om å få oppleve en trekant hadde jeg vært giret på det for å gi han en opplevelse. Vi lever tross alt bare én gang så vidt vi vet.

Synes jeg leser stadig om menn som hevder at å ville bli tatt med strapon ikke betyr de er bifil eller homofil, så hvorfor betyr mkk at kvinnen er det?

Anonymkode: b232c...095

Samma her. Har foreslått for mannen å ha med ekstra dame, men han er litt lunken til ideen altså..og det må han jo få lov til. Jeg tenner også på hans nytelse og tenner på ideen om at vi er to damer som tar oss av han, tar styringa litt mens han nyter og gir oss pikk etter tur. Som du sier, vi lever bare en gang, men han er som sagt litt lunken til ideen. Eller han synes det er spennende, men gjør ikke mye for at noe skal skje. 

Anonymkode: 40d7d...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samma her. Har foreslått for mannen å ha med ekstra dame, men han er litt lunken til ideen altså..og det må han jo få lov til. Jeg tenner også på hans nytelse og tenner på ideen om at vi er to damer som tar oss av han, tar styringa litt mens han nyter og gir oss pikk etter tur. Som du sier, vi lever bare en gang, men han er som sagt litt lunken til ideen. Eller han synes det er spennende, men gjør ikke mye for at noe skal skje. 

Er det kanskje fordi han vet at han ikke strekker til å tilfredsstille to kvinner? Og at han vet at en kvinne som ser like bra ut som deg eller bedre aldri ville blitt med på trekant med han? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det kanskje fordi han vet at han ikke strekker til å tilfredsstille to kvinner? Og at han vet at en kvinne som ser like bra ut som deg eller bedre aldri ville blitt med på trekant med han? 

Ja det kan jo godt være, jeg antar at kanskje menn kan føle prestasjonsangst med to damer i senga. Tror nok at det kunne vært meget mulig å få med ei dame pga han, siden han er både kjekk og ikke minst veldig trivelig og snill. Men who knows, jeg har nå foreslått det, ingen av oss aner hvordan vi skal gå frem å finne en kandidat. Skjer det så skjer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at de ikke vil ha to damer. Vi er jo mer enn bare kroppene våre og sexen, det er jo mye å forholde seg til. Det er ei fremmed mest sannsynlig, og det ka  fort bli både ubehagelig og kleint.

Anonymkode: d4ed8...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner jo at de ikke vil ha to damer. Vi er jo mer enn bare kroppene våre og sexen, det er jo mye å forholde seg til. Det er ei fremmed mest sannsynlig, og det ka  fort bli både ubehagelig og kleint.

Anonymkode: d4ed8...603

Det er bare å lese litt her på KG, så skjønner du at det finnes menn med alle mulige slags hemninger og forhold til sex, og de som knapt vil ha et forhold til det, i det hele tatt. Det må bare aksepteres. 

Vi er andre menn, som gjerne involverer oss med flere i senga, og tenker at de som er med, også er der av samme grunner, og at vi nyter hverandres kropper uten ubehag. Hvis du tror at din eneste oppgave i trekanten, er å knulle to passive damer til endeløse orgasmer, så har du misforstått, eller sett for mye film.

Anonymkode: 25cb1...4f2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er bare å lese litt her på KG, så skjønner du at det finnes menn med alle mulige slags hemninger og forhold til sex, og de som knapt vil ha et forhold til det, i det hele tatt. Det må bare aksepteres. 

Vi er andre menn, som gjerne involverer oss med flere i senga, og tenker at de som er med, også er der av samme grunner, og at vi nyter hverandres kropper uten ubehag. Hvis du tror at din eneste oppgave i trekanten, er å knulle to passive damer til endeløse orgasmer, så har du misforstått, eller sett for mye film.

Anonymkode: 25cb1...4f2

Ja enig her. Skal en trekant med to kvinner være vellykket må damene være meget aktive. Har hatt trekant to ganger med forskjellige folk og da har vi damene tatt litt styringa. Først har vi kosa litt sammen med han som tilskuer, etterpå når han ble mer deltagene var det vi damene som ledet an, kosa masse med mannen og veksla på å gjøre forskjellige ting. Tror alle hadde en god opplevelse 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaper kjempe trøbbel ofte når man er i forhold . Egen og andres erfaring, man bør ikke alltid leve ut fantasien..

Anonymkode: c87e1...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skaper kjempe trøbbel ofte når man er i forhold . Egen og andres erfaring, man bør ikke alltid leve ut fantasien..

Anonymkode: c87e1...bb9

Min erfaring er at dette er opplevelser og minner både jeg og min mann elsker, og som vi gledet oss til, nøt maksimalt og gjerne mimrer om.  

Jeg er bifil, og min mann helt fantastisk angående å takle to kvinner i senga. Hatt to tidligere kjærester hvor de ikke taklet dette bra, men kun klarte å konsentrere seg om en kvinne om gangen. Da blir dette kjedelig og regelrett bortkastet som trekant, for da kunne vi heller med fordel hatt sex med kvinnen hver for oss. (Det ble jo det, ikke noe tre gjorde sammen.)

Så absolutt for egen del. 😊

Anonymkode: 07d22...d93

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel heller det å finne de eksterne damene som vil bli med på det (uten å ta betalt)…

Anonymkode: 73374...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min erfaring er at dette er opplevelser og minner både jeg og min mann elsker, og som vi gledet oss til, nøt maksimalt og gjerne mimrer om.  

Jeg er bifil, og min mann helt fantastisk angående å takle to kvinner i senga. Hatt to tidligere kjærester hvor de ikke taklet dette bra, men kun klarte å konsentrere seg om en kvinne om gangen. Da blir dette kjedelig og regelrett bortkastet som trekant, for da kunne vi heller med fordel hatt sex med kvinnen hver for oss. (Det ble jo det, ikke noe tre gjorde sammen.)

Så absolutt for egen del. 😊

Anonymkode: 07d22...d93

Hørtes jo ut som drømmetrekant det ja. Min erfaring (dvs hva jeg har hørt av andre), er at det er oppskrytt og noe som fungerer bedre i fantasien enn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 18.52):

For å være helt ærlig tenker jeg det er litt autistisk å gå på sånne sex-klubber der en skal være helt fri, i eldre alder. Jeg tenker at det er noe en kan prøve ut i 20-årene en gang eller to, på tilfeldig vis, men sånne "frie, utflytende" greier tenker jeg ofte er litt kunstig. Ja, kunstig er ordet. 

Anonymkode: 9794f...137

Skjønner hva du mener. Jeg klarer heller ikke la være å tenke at de som går på sexklubber, har orgier/gruppesex og null hemninger er litt…hva kan du si, utenom det vanlige/normale ihvertfall. Det finnes garantert seksuelle avvikere sånne steder. Plutselig dukker det en overgriper blant dem🙈 Så jeg hadde ikke turt bare av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...