Tvist Skrevet 10. november #1 Del Skrevet 10. november Hvordan var deres første kyss med den siste kjæresten deres? Hvem tok initiativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #2 Del Skrevet 10. november Jeg. Bare tok tak i genseren hans og kyssa han. 3. date Anonymkode: ad0f8...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #3 Del Skrevet 10. november Det skjedde naturlig på første date. Vi satt hjemme hos han og så fotballkamp. Så bøyde vi oss bare mot hverandre og kysset. Det var et perfekt kyss, naturlig og deilig Anonymkode: 5b116...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. november #4 Del Skrevet 10. november Jeg tror det var meg som tok initiativet. Det er så mange år siden, at jeg ikke husker det nøyaktig 🤔 Vi var aldri et par som kysset mye og vi er ikke sammen lenger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10. november #5 Del Skrevet 10. november Mitt første kyss var bare rart. Det var hun som tok iniativet og bare kysset meg helt ut av det blå. Det likte jeg. Sett bortifra at jeg syntes det var litt rart, uvant. Sikkert hele spekteret av følelser og forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #6 Del Skrevet 12. november Kan menn ta initiativ Anonymkode: ef6dd...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #7 Del Skrevet 12. november Han tok initiativet, men stanset opp like før. Jeg lukket avstanden mellom oss og kysset han. Det var på andre date. Nå som jeg kjenner han godt gir det mening at han ville signalisere at han ønsket å kysse meg, men ikke ville trenge seg på. Det var på en kald og forblåst parkeringsplass, og det var likevel sommerfugler og stjerneskudd 😌♥️ (og nei, ingen av oss er tenåringer - bare høres sånn ut) Anonymkode: 5b317...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. november #8 Del Skrevet 13. november Han kysset meg helt plutselig på starten av 3. date, før vi skulle på en konsert sammen. Veldig hyggelig da, og det ble litt klining i løpet av konserten...🥰 Han før det igjen var det jeg som tok initativet, da han skulle dra hjem etter å ha vært på besøk hos meg. Det var 5. date, og jeg syns han var skikkelig treg..😅 Det ble godt mottatt da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #9 Del Skrevet 13. november Første date, og hjemme hos henne. Vi ble stående tett i gangen, og det passet perfekt å dra henne inn, med en hånd på korsryggen. Jeg skulle gå, men det tok sin tid å komme seg ut døra. Sett bakover i tid, så er det jeg som har tatt initiativet, og bestandig stående. Det må være noe med hvor enkelt det er å lese kroppsspråket når man står sammen slik. M55 Anonymkode: 15d06...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå