AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:10 #1 Del Skrevet søndag kl 14:10 Kan dette bli godt? Gratinert med ost? Ville dere tilsatt noe annet eller mer? Tortellini er fylt med ricotta ost og spinat. Anonymkode: 63721...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet søndag kl 14:13 #2 Del Skrevet søndag kl 14:13 (endret) Hvorfor skal du ha to sauser? Høres det digg ut. Endret søndag kl 14:14 av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:31 #3 Del Skrevet søndag kl 14:31 Stor pike skrev (14 minutter siden): Hvorfor skal du ha to sauser? Høres det digg ut. Jeg tenkte at man bruker begge to i lasagne. Så tenkte at jeg kunne steke kjøttdeigen med Bolognese sausen, ha i tortellini og blande inn lasagnesausen, som er en ostesaus.. Ha det hele i ovnen og gratinere med ost? Men det blir kanskje feil med begge sausene? Anonymkode: 63721...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:02 #4 Del Skrevet søndag kl 17:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenkte at man bruker begge to i lasagne. Så tenkte at jeg kunne steke kjøttdeigen med Bolognese sausen, ha i tortellini og blande inn lasagnesausen, som er en ostesaus.. Ha det hele i ovnen og gratinere med ost? Men det blir kanskje feil med begge sausene? Anonymkode: 63721...84f Ikke feil. Er meningen. Der blir bra! Har du fått laget? Post bilde 🙏🏼 Anonymkode: ae3d5...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:43 #5 Del Skrevet søndag kl 18:43 Har laget og spist opp. Ble veldig godt! men ble usikker og droppet da ostesausen. Tror den hadde vært god oppi, så prøver begge to neste gang. Ts Anonymkode: 63721...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå