Gå til innhold

Vi matchet på datingapp for over en måned siden og han har enda ikke bedt om nummeret mitt eller om å møtes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan hende han bare er lei av at han alltid må ta initiativ til treff, så kanskje du bare skal spørre han om å møtes? Da ser du reaksjonen hans, hvis han kommer med masse svada så er du bare tidsfordriv.

Anonymkode: 042dc...b9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunello skrev (2 minutter siden):

Jeg har lest nok på kvinneguiden til å forstå at de med de mest klassiske/gammeldagse synet på kjønnsroller oftest er de som sliter i forholdet. 

Har ikke samme inntrykk, for det er jo menn som venter for evig også. Syns det virker som masse ulike mennesker har forhold. 

De som er innaktive sliter. Men ingen bør presse noe som ikke det er noe å hente fra, bare for å ha noe. 

Anonymkode: d8b99...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke samme inntrykk, for det er jo menn som venter for evig også. Syns det virker som masse ulike mennesker har forhold. 

De som er innaktive sliter. Men ingen bør presse noe som ikke det er noe å hente fra, bare for å ha noe. 

Det er flere undersøkelser som viser at kvinner som lever i likestilte forhold har det best. De tjener mer og gjør mindre husarbeid enn de som lever i mer klassiske kjønnsroller. Som en følge av det blir de også sjeldnere skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet, vi er likestilte nå? Påtidenå ta del av pliktene og ikke bare godene

Anonymkode: 9a24b...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (11 minutter siden):

Det er flere undersøkelser som viser at kvinner som lever i likestilte forhold har det best. De tjener mer og gjør mindre husarbeid enn de som lever i mer klassiske kjønnsroller. Som en følge av det blir de også sjeldnere skilt.

Jeg er for likestilling og tenkte mest utifra hvem som er i forhold her inne. Skjønner hva du mener med husvask, har sett den klagingen, glemte det. Tenkte på menn jeg diskuterer med å hvordan de bestandig er gift selv om de har sketchy holdninger til kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg matchet med mannen min på Tinder var han tidlig ute med å si at han ønsket å chatte en stund før han bestemte seg for om han ønsket å møtes. Det var greit for meg en stund, men etter 1 mnd var jeg lei av å chatte samtidig som jeg hadde fått ett såpass godt inntrykk av han at jeg gjerne ville møte han. så da spurte jeg om han hadde bestemt seg for om han ville møte meg eller ikke. Heldigvis var han da klar, og så har vi vært sammen siden. Han holdt meg ikke på gress, og datet ikke andre mens vi chattet, han var ny på tinder og ute etter noe seriøst - og det fant han på første forsøk - selv om han trengte ett lite push fra meg. 

Anonymkode: 2a797...611

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...