AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:19 #21 Del Skrevet søndag kl 21:19 Ja. Rødt flagg 🚩 Anonymkode: 8be18...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:31 #22 Del Skrevet søndag kl 21:31 Som mannlig sykepleier lette jeg mest blant sykehusansatte og ikke hjemmesykepleien og sykehjem. Finnes mange flotte ansatte der også. Men da er vi allerede ganske forskjellige Anonymkode: 5522f...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet søndag kl 22:04 #23 Del Skrevet søndag kl 22:04 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vurderer å bytte jobb til sykehjem fordi det er bedre betalt enn sykehus men vil ikke bli mindre attraktiv i datingsmarkedet... Blir sånne kvinner som meg sett ned på? Anonymkode: 9f5fc...a17 Nei, hvorfor det? Jeg "vet" at det er langt nede på sykepleiernes egen rangering, men det betyr jo ingenting. På sykehus er du mer spesialisert i akkurat det din avdeling fokuserer på, mens på et sykehjem må du være allrounder og flink på en annen måte. At det i tillegg betaler bedre er også noe å ta med - ikke med tanke på dating, men med tanke på deg og ditt liv. Penger er kjekt å ha når det skal handles mat og husleia skal betales, og de som sier noe annet veit ikke hva de snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:25 #24 Del Skrevet søndag kl 22:25 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du sidestiller OnlyFans med drap og tortur??!!! 😂😂😂 Hva har dere så imot OnlyFans? Hvorfor er det verdens undergang hvis dama har tjent litt penger der? Anonymkode: d3350...ebb Det er veldig turn off å vite at hun selger seg selv seksuelt online . Hadde ikke fortsatt å date henne da. Anonymkode: 52d11...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå