AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:45 #61 Del Skrevet mandag kl 07:45 Møkka tråd.. Snus i 5 år, motorsykkelen til 60k, motorsykkel lapp til 40k, diverse klær, barnevogn til 15k (brukte den alt for lite mtp at den nå er bhg sovevogn), møbler til leiligheten som ikke var gjennomtenkt, en bil med masse problemer med selv om den var fabrikkny, bad som ble TG 2 og entreprenør gikk konkurs så det ikke kan klages på, scoot and ride til ungen som aldri er brukt, 4 billige sekker med søte motiv som er vonde å ha på når pc er med, planter som døde, brødbakemaskin og andre one-use kjøkkenmaskiner, 6 år utdanning siden jeg jobber med noe helt annet nå som ikke krever utdanning, to lamper jeg ikke har plass til, varmeteppe med ujevn varme i, skolebøker som er uåpnet, garn som ikke er strikket og pyntegjenstander som er i boden eller kastet. For å nevne noe 😅 Anonymkode: a98e3...2c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet mandag kl 07:45 #62 Del Skrevet mandag kl 07:45 Åh, jeg har nok mange bomkjøp i mitt liv. Sko som viste seg å være vonde å gå i har det blitt noen av i årenes løp. Men det aller største sluket på søppel og dritt må være årene jeg røyket. Alle de sigarettene kostet en formue som jeg foretrekker å ikke vite summene på... Vanskelig å regne ut uansett, da røykprisen varierte mye over så mange år. Veldig glad jeg sluttet i 2010. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:52 #63 Del Skrevet mandag kl 07:52 Bryllupet med eksen. Helt seriøst. Hans familie presset gjennom et stort, dyrt bryllup. Ett år senere ble vi skilt fordi han fant ei annen. Anonymkode: 3d1e0...540 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:02 #64 Del Skrevet mandag kl 08:02 Hudpleie OBAGI. Gikk på det i to omganger med flassete hud og kremer til over 7000kr bortkastet, fikk bare tynn hud og får utslett om mannen gir meg klem(ansikt mot ansikt) ingen forskjell på huden og jeg fulgte hudpleien til punkt og prikke. Folk trodde jeg flasset fra hodet når jeg hadde på meg svart genser, det var bare trynet som smeltet bort! Bortkastet penger ass Anonymkode: c30c7...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet mandag kl 08:05 #65 Del Skrevet mandag kl 08:05 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er dritlett Anonymkode: f71f5...93e Sikkert, om man har god balanse. Jeg har så dårlig balanse at det er merkelig at jeg klarer å gå, så jeg blir sittende på SUP. 😅 Herlig det også. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet mandag kl 08:08 #66 Del Skrevet mandag kl 08:08 Hester.... burde aldri kjøpt hest og trodd at man skulle klare à tjene penger på det. Leide de ut og inn av stallen, måket møkk og betalte regninger. Har ikke hest i dag. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:34 #67 Del Skrevet mandag kl 08:34 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Møkka tråd.. Snus i 5 år, motorsykkelen til 60k, motorsykkel lapp til 40k, diverse klær, barnevogn til 15k (brukte den alt for lite mtp at den nå er bhg sovevogn), møbler til leiligheten som ikke var gjennomtenkt, en bil med masse problemer med selv om den var fabrikkny, bad som ble TG 2 og entreprenør gikk konkurs så det ikke kan klages på, scoot and ride til ungen som aldri er brukt, 4 billige sekker med søte motiv som er vonde å ha på når pc er med, planter som døde, brødbakemaskin og andre one-use kjøkkenmaskiner, 6 år utdanning siden jeg jobber med noe helt annet nå som ikke krever utdanning, to lamper jeg ikke har plass til, varmeteppe med ujevn varme i, skolebøker som er uåpnet, garn som ikke er strikket og pyntegjenstander som er i boden eller kastet. For å nevne noe 😅 Anonymkode: a98e3...2c8 Hvorfor sier du det er møkkatråd? Svarte på det selv jo? Jeg syns det er interessant og morsomt,å se hva folk kaster bort penger på og angrer, slik at jeg kan unngå samme feil. Anonymkode: d2e0f...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:38 #68 Del Skrevet mandag kl 08:38 Bil. Anonymkode: 94c4a...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:11 #69 Del Skrevet mandag kl 09:11 En syk hest... Den kostet meg en grei kjøpesum, masse penger på veterinær, medisiner og transport, bare for å bli avlivet to år etterpå. Det var en kjempedyr lærepenge. Har kjøpt hest igjen, men nå var jeg supernøye på å bruke en uavhengig veterinær og ta røntgenbilder av alle ben og rygg før kjøp. Anonymkode: 4daf2...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:13 #70 Del Skrevet mandag kl 09:13 Fettsuging som ikke hjalp i det hele tatt. 33.000 kr, tatt for en del år siden da. Anonymkode: a1aca...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:51 #71 Del Skrevet mandag kl 11:51 X-samboer Anonymkode: 8187a...06e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:49 #72 Del Skrevet mandag kl 12:49 Bachelor grad i England. Fikk høre fra studierådgivere på Universitetet at dette kom til å gi meg ett stort fortrinn nær jeg søker jobb i Norge. Arbeidsgivere i Norge bryr seg ikke det grann! Anonymkode: da488...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:22 #73 Del Skrevet mandag kl 23:22 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bachelor grad i England. Fikk høre fra studierådgivere på Universitetet at dette kom til å gi meg ett stort fortrinn nær jeg søker jobb i Norge. Arbeidsgivere i Norge bryr seg ikke det grann! Anonymkode: da488...f41 Ser du ingenting positivt med utdanningen fra England? har det ikke gitt deg noe du ikke ville fått her hjemme? Du må jo være en røver i engelsk. Jeg angrer nemlig på at jeg ikke tok et år eller flere i utlandet som student. Anonymkode: 9b972...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:23 #74 Del Skrevet mandag kl 23:23 Eksmannen min. Røyk. Anonymkode: 4f9f0...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet tirsdag kl 00:46 #75 Del Skrevet tirsdag kl 00:46 Vektdyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå