Gå til innhold

Hva er den mest ubrukelige skiten du noen gang har brukt penger på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Medlemskap på feel24. Vært medlem i 1,5 år aldri vært innenfor dørene 😶‍🌫️. Men neste uke skal jeg starte å dra dit....

Anonymkode: 65794...7f9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garderobe hos Garderobemannen, som gikk konkurs før det ble levert. Fikk aldri skapene, og fikk ikke ut penger heller. 25000 rett i dass rett og slett. 
Ellers har jeg en alt for dyr sportsklokke, jeg elsker den, men kunne klart meg med en til 1/10 av prisen. 
Og noen alt for dyre vesker…. 

Anonymkode: eab15...5dd

• Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemaskin (drikker ikke kaffe)

en stor stygg kaffe service med store stygge blomster.

kjøpte masse brukt hockey utstyr til barna, de dro ikke på første trening engang. 

Anonymkode: be612...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro jeg har brukt ca 1 000 000 kr på røyk. Røykte i ca 20 år før jeg sluttet.

Anonymkode: 5bd05...19c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigdal kjøkken. Jeg har aldri brukt så mye tid og penger på det som rett og slett var søppel i hele mitt liv!

Anonymkode: 05cb7...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et profesjonelt tarotlegg. Ingenting absolutt ingenting av alt det hun så skjedde.

Anonymkode: 80171...c17

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pizzastein som jeg kjøpte på Clas Ohlsson. Skulle visst være sååå bra og mange var fornøyd i følge kundevurderinger på CO sine nettsider. 

Riktignok var den ikke så dyr, men det er det mest ubrukelige produktet fra CO jeg har vært borti. Fulgte instruksene til punkt og prikke, likevel satte pizza'n seg fast. Dritten gikk i søpla samme dag. 

For et par år siden kjøpte jeg også en bil med rust i kanalene. Jeg visste at den ikke ville gå gjennom Eu-kontrollen, men på den tiden var jeg nesten "desperat" etter å få meg en bil. Jeg hadde "glede" av bilen i 1 års tid, før jeg måtte vrake den etter EU-kontrollen. Jeg var glad i bilen den tiden jeg hadde den da, for den startet alltid. 

En annen bil måtte jeg selge med stort tap(som bil jo stort sett er) til en idiot som i ettertid truet med å komme hjem til meg og banke meg opp, p.g.a noen uenigheter ang. årsavgift (tror jeg). Bilen var ganske sjelden (rundt 4-5 stk av den i Norge på den tiden) og jeg angrer på at jeg solgte den til han idioten. Nå er den vraket og vil aldri komme på veien igjen. Savner virkelig den bilen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ballkjole spesialsydd til meg hos sydame, tror den kosta 2000 kr. Brukte den en gang, og nå er jeg ikke sikker på hvor den er engang, men må leite, skulle gjerne ha gitt den bort til en bruktbutikk, så den i hvert fall kan bli brukt igjen! 

Man gjør så mye rart når man er ung, ville aldri brukt så mye penger på en kjole nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moods Of Norway dress til mannen. Var veldig flott, og satt fint på ham, men kvaliteten var bare en vits, spesielt dressbuksen. Var flere hull i buksen etter tre - fire gangers bruk. 

Anonymkode: 0cbee...758

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølte bort så mye penger på reint tull da jeg var yngre at det er plagsomt å tenke på. Møkkatråd. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-kjerringa.. alkoholisert purke som levde på meg i 2 år…. For så å anmelde meg for vold, når jeg beviselig var 10 mil unna 🤣

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utesofa kjøpt på nett. VidaXL. Et helvete å få den levert, posten bare slang den av i nabogata. Kom tilfeldigvis over de svære pakkene. Og så er den GRUSOM å sitte i. Alt for lav, og verdens styggeste og flateste puter. Orka aldri styret med å returnere. 8000 rett i dass. 

Anonymkode: bcca3...d4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hver gang jeg har møtt opp på treningssenteret har kostet meg ca 10 000 kr. Håpløst. 

Anonymkode: 0d00e...631

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bil.... mannen ombestemte seg etter 3 uker, ville ha noe annet

solgte igjen med 70 000 kr i tap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DelvisPresley skrev (21 minutter siden):

Damer

...Og brylkrem? :P 

Anonymkode: f3891...3a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

...Og brylkrem? :P 

Vet ikke hva det er..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (19 minutter siden):

Vet ikke hva det er..

Ånei, bare fleiper litt med deg. Det er sånn fett man hadde i håret før for å få litt sånn sleik eller det Elvis hadde da. Huff, var litt tørr ja :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...