Gå til innhold

Alvorlig syke naboer i veggen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rucula skrev (16 minutter siden):

Jeg tolker det som TS er som en vanlig småbarnsfamilie. Da er det naturlig at noe bråk vil forekomme. Og er helt innafor den Norske lov. 

Naboen virker jo definitivt ikke frisk. Jeg kjenner til flere sånne naboer. Litt oppi veien der vi bodde før bor det en gal amerikaner og hans familie og jeg vet hvordan han oppfører seg mot folk rundt seg. Hans nærste naboer har blitt byttet ut 3 ganger på 5 år fordi ingen orker mer. Så sånne folk finnes! 

Det er en ganske forferdelig situasjon å havne ved siden av sånne folk! 

Da jeg var liten så hadde vi en nabo som ringte politiet om han så vår hund gjøre fra seg i vår hage. Det nektet han å se på via sitt vindu sa han. Og vi bodde på landet med 3 måls tomt

Hvis den definitivt syke naboen til ts hadde skrevet innlegg, så hadde du vel tatt parti med dem? 
det finnes vanskelige naboer , ja. Jeg skjønner fortsatt ikke overskriften og halvparten av hi, og når ts skriver at barna løper og skriker inne som om det var normalt, svarer seg selv, og får kollegaer til og gi naboen som sager ( ? ) diagnoser så gir det ikke inntrykk av ts ser seg selv opp i dette. 

Anonymkode: cd709...519

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge parter bør bo i enebolig. 

Barn trenger plass til å bråke, sære naboer trenger å ikke ha noen å true.

Anonymkode: 6cc97...23d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De må opplyse om det, men for alt man vet, kan det godt være at det ikke blir så ille for de som kjøper.

Anonymkode: ad771...8fa

Hvis det er folk med barn kan det bli det.

Anonymkode: fbba0...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Omg føler med deg.

Og føler med dem som skal bo der neste. Kan man snakke med politi om sånnt? 

Selvfølgelig kan man det, og i det rotete hi har jo ts « politiet bak ryggen «. 

Anonymkode: cd709...519

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så vi er problemet fordi vi har barn?  Artig verden vi lever i. Skjønner at du ikke har barn. Vill ikke ha svar av folk som faktisk ikke ha barn. For dere kan aldri forstå hva det innebære. Kun foreldre som kan kjenne seg igjen i dette forumet her. Så hvorfor i alle dager flytter det to enslige folk rett vedsiden av barnefamilie da? Er vel litt snodig det da… 

Anonymkode: b08fd...913

Phew. Har ikke barn og slipper å svare🥳

Jobber med barn hver dag da. Og psykiske lidelser. Men det blir for tynt, ser den🤓

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høres det ut som om dere er naboene ifra helvete. 

Du klager over at naboene aldri er borte, mens dere åpenbart ikke har forstått at barn har behov for å komme seg ut. 
Løpe fra seg, bør de gjøre ute. Høres ut som om dere også har godt av å komme dere mere ut, i stedet for å være så fryktelig opptatt av andre. 

Du spekulerer over en lav sko. God fantasi, det skal du ha. 

Det er vanlig med overvåkningskamera i forbindelse med alarm. Ellers så antar jeg det kan være andre grunner, og at naboene har sin versjon av saken. Sannsynligvis oppfører dere og barna deres veldig mye mer plagsomt enn dere tror. Antar det av den grunn var dråpen som rant over, når dere klagde over bråk én dag. Mens de sikkert forstyrres av dere daglig. Også på røde dager, og når de er syke etc. 

Som en annen her skrev, så er det noe med å gi og ta. 
Er irriterende med folk som tror de er universets midtpunkt, og at jorda dreier seg omkring dem. 

Umodent å sette diagnoser på folk, fordi man er uenige og har en konflikt. Antar det er grunner til at de blir såpass provosert av dere hvis måten du kommuniserer på ellers, minner om måten du kommuniserer på her. 

Anonymkode: 04c34...714

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vi er problemet fordi vi har barn?  Artig verden vi lever i. Skjønner at du ikke har barn. Vill ikke ha svar av folk som faktisk ikke ha barn. For dere kan aldri forstå hva det innebære. Kun foreldre som kan kjenne seg igjen i dette forumet her. Så hvorfor i alle dager flytter det to enslige folk rett vedsiden av barnefamilie da? Er vel litt snodig det da… 

Hvorfor har barnløse blitt målskive nummer en for trollene her inne? Er det fordi innlegg som troller om barnløshet alltid er effektive og skaper underholdning? Eller finnes det folk som mener slikt som dette, at enslige ikke kan bosette seg der det er barnefamilier? Hva skal de gjøre hvis det flytter en barnefamilie inn ved siden av, flykte ut i skogen og bo i en hule?

Anonymkode: 9cd60...03b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du ikke ha høyere utdanning. Mange pensumbøker er sånn.

Utrolig mange mennesker her på KG som er nedlatende overfor mennesker uten høyre utdanning. Kvalmende holdninger.

Anonymkode: a5026...56d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor har barnløse blitt målskive nummer en for trollene her inne? Er det fordi innlegg som troller om barnløshet alltid er effektive og skaper underholdning? Eller finnes det folk som mener slikt som dette, at enslige ikke kan bosette seg der det er barnefamilier? Hva skal de gjøre hvis det flytter en barnefamilie inn ved siden av, flykte ut i skogen og bo i en hule?

Er barnløs og sliter med angst, er også ganske isolert, men er på ts sitt lag og føler meg ikke som en måslskive. Har forståelse for at mye bråk er slitsomt, men har vi ikke selv vært barn en gang, løpt og lekt? 

Naboene i spørsmål er problematiske og folk må få snakke om vanskelige ting, uten at det skal beskyldes at det er for å svekke noen hele tiden. Dette virker som en ekte hendelse og har ingenting med barnløshet å gjøre.

Ser hva du svarer på. Og nå skjønner jeg hvorfor du sier dette. Vil bare legge kommentaren her for at den som skrev det kan se at folk kan bry seg selv om de ikke har barn

Nå slutter jeg å bry meg om denne tråden, for en dårlig holdning.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdiktet problemstilling fra TS. Når ts til og med svarer seg selv med et støttende innlegg , så er det ikke vanskelig å forstå at TS har for mye fritid. 

Anonymkode: fae6a...041

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Naboene i spørsmål er problematiske og folk må få snakke om vanskelige ting, uten at det skal beskyldes at det er for å svekke noen hele tiden. Dette virker som en ekte hendelse og har ingenting med barnløshet å gjøre.

Ser hva du svarer på. Og nå skjønner jeg hvorfor du sier dette. Vil bare legge kommentaren her for at den som skrev det kan se at folk kan bry seg selv om de ikke har barn

Nå slutter jeg å bry meg om denne tråden, for en dårlig holdning.

Vel, som du ser svarer jeg spesifikt på det om at barnløse ikke skal få bosette seg der det er barn, og heller ikke svare i denne tråden. Det vil jo si at ditt svar heller ikke var ønsket av TS. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene høres ikke særlig trivelige ut, men det er veldig merkelig at du må forsvare deg med at «jammen vi har barn», så det virker som du er fullt klar over at dere bråker.

Jeg hadde syntes det var slitsomt å bo vegg i vegg med folk som lar ungene løpe, hoppe, rope og herje innendørs, selv da jeg hadde små barn selv. Selvsagt kan alle barn glemme seg en gang i blant, men som forelder har jeg aldri lagt opp til at dette er greit å ha som «standard» innendørs. Jeg hadde jo blitt sprø av å måtte høre på det selv! Løping og herjing er utendørsaktiviteter.

Anonymkode: e7856...709

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Spesielt om man har hatt engelske pensumbøker. De er det mange av i diverse fagemner. 

Uttrykket for øvrig skal staves i to ord i begge målformene. Slik har det for øvrig vært siden 1917. 

Til opplysning:

https://www.riksmalsforbundet.no/qa_faqs/heter-det-forovrig-eller-ovrig/

Anonymkode: 01767...30e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart naboene blir syke når de må bo i veggen. Meld fra til helsevesenet asap.

Anonymkode: 5aa6c...59e

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt, men hvorfor løper barna dine inne og herjer? Hvorfor er de ikke ute? Jeg bodde vegg i vegg med noen, der vegger ristet litt når ungene deres løp inne. Jeg inviterte naboene over for å høre, og de fikk sjokk for det hørtes knapt hos dem, men støtene og dunkene forplantet seg til meg. Samme med musikk, selv om den var lav så var bassen høy nok til å gjøre meg gal, så de bytta til annen radio uten så sterk bass og det funka.

Naboene dine virker litt gale, men dere er ikke helt uskyldige heller. 

Jeg dømmer enebolig på dere alle, vil ikke ha noen av dere til nabo.  

Anonymkode: a03ad...077

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker jo spik spenna gæren. Best å feie for egen dør først...

Anonymkode: e210c...d57

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er naboene alvorlig syke i veggen? Hva i alle dager betyr det? 

Såvidt jeg leser mellom linjene så er dette et gjensidig problem. 
Ta tak i dere selv i første omgang. 

Anonymkode: 46263...9bf

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kjærevene! Sånn er ikke greit! Er det ikke noe lov om dette? Ja det høres ut som naboene er kjempe ekkle folk! Og veldig svake, siden de går på angrep for noe dykk ikke kan får. Alle vet at barn er barn!! 

Diskuterer du ofte med deg selv?

Anonymkode: 4f6ff...8b1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

geez... for noen svar.. 

Anonymkode: 0919a...a26

Sånn blir det gjerne når ts svarer seg selv i tråden, det er en sterk indikator på at tråden er useriøs.

Anonymkode: e7856...709

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...