AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:22 #41 Del Skrevet søndag kl 12:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Si et eksempel som ikke er negativt. For meg så prøver nettroll å få kjønn uenige, vanskeligstilte mennesker til å føle seg verdiløse, folk med helseplager eller en kropp på generell basis å få dårlig selvtilitt, skremme folk med syke scenarioer av at noen blir utsatt for eller drømmer om incest. Å det skal de lure for om å livnære seg på, i samme verden hvor det finnes ekte drittsekker, og ekte overgripere, så skal det uansett i deres hode være vår jobb å lese tanker å vite at de ike mente det de nettop brukte timesvis på å såre noen med og at vi skal like dem allikevel for om du sier kødd etter å ha trykket på alle knapper, så er jo det som at ingen ting skjedde ellers har ikke du humor og er for krenket. Hva gjør de som er bra? Anonymkode: 619d9...687 Kanskje nien av de starter gode diskusjoner om viktige saker fra en annerledes vinkling. De som er uenige vil uansett være uenige uansett tema. Anonymkode: cd823...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:24 #42 Del Skrevet søndag kl 12:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje nien av de starter gode diskusjoner om viktige saker fra en annerledes vinkling. De som er uenige vil uansett være uenige uansett tema. Anonymkode: cd823...e64 Nei. For diskusjoner er at et problem skal løses. Å starte en diskusjon er også å skape et problem. Å folk vet ikke at noen ikke mener det de sier, så saken blir som at, åja det er så mange syke sataner i verden ja. Det gir et bilde av, og influsiserer negativt. Det er så sinnsykt mange troll samtidig, bare slutt. Vi har ikke lyst til å bruke hele livet på å krangle det er nærmest ingen morsomme samtaler. Anonymkode: 619d9...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:24 #43 Del Skrevet søndag kl 12:24 Trolling er sunt for samfunnet. Man lærer seg å argumentere mot dårlige holdninger. Du vil møte en rekke psykopater i løpet av livet. Vi leverer en tjeneste som er helt unik og veldig veldig viktig. Anonymkode: 0ce0b...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:25 #44 Del Skrevet søndag kl 12:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. For diskusjoner er at et problem skal løses. Å starte en diskusjon er også å skape et problem. Å folk vet ikke at noen ikke mener det de sier, så saken blir som at, åja det er så mange syke sataner i verden ja. Det gir et bilde av, og influsiserer negativt. Det er så sinnsykt mange troll samtidig, bare slutt. Vi har ikke lyst til å bruke hele livet på å krangle det er nærmest ingen morsomme samtaler. Anonymkode: 619d9...687 Jeg tror mange menn er psyko på grunn av troll og dater ikke. Tung har konsekvenser. Anonymkode: 619d9...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:26 #45 Del Skrevet søndag kl 12:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trolling er sunt for samfunnet. Man lærer seg å argumentere mot dårlige holdninger. Du vil møte en rekke psykopater i løpet av livet. Vi leverer en tjeneste som er helt unik og veldig veldig viktig. Anonymkode: 0ce0b...223 Nei. Fordi det blir som at samfunnet er fullt av galinger. Vi må jobbe mot de som allerede eksisterer. Ikke jobbe imot de snille! Liksom hva i helvette. Tror dere genuint jeg sitter her å har lyst til å være sinnt ig bekymret på ekte fordi en jækla dust har fritidsproblemer!?!?! Anonymkode: 619d9...687 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet søndag kl 12:29 #46 Del Skrevet søndag kl 12:29 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer vel an på hva du legger i «nettroll». Jeg har vært kontrær og kverulant hele mitt liv, lenge før jeg fikk nett. Betyr det at jeg er uegnet som partner? Anonymkode: b7b03...54c Ja mest sannsynlig, med mindre du finner en partner med en engels tålmodighet og toleranse. For de fleste vil du være absolutt uegnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:38 #47 Del Skrevet søndag kl 12:38 Nettroll i ordets rette forstand er jo ganske ubrukelige mennesker. Men sånn som f.eks. NRK definerer nettroll er det jo alle som er uenige med deres narrativ. De som kommenterer feil i klimareligionens propaganda er "nettroll". Sånne folk, som tør å stå opp mot etablerte politiske "sannheter" og møte det med fakta ville jeg omfavnet med hud og hår. Selv er jeg for pinglete til slikt da, men ære være de som står i stormen, til tross for at de blir mobbet som "nettroll" bare fordi de har andre meninger. Anonymkode: f2cab...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:46 #48 Del Skrevet søndag kl 12:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem skulle du vist det til, da? Anonymkode: 4a849...8b6 Du klarer å forstå hvis du vil. Anonymkode: 855b6...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:51 #49 Del Skrevet søndag kl 12:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettroll i ordets rette forstand er jo ganske ubrukelige mennesker. Men sånn som f.eks. NRK definerer nettroll er det jo alle som er uenige med deres narrativ. De som kommenterer feil i klimareligionens propaganda er "nettroll". Sånne folk, som tør å stå opp mot etablerte politiske "sannheter" og møte det med fakta ville jeg omfavnet med hud og hår. Selv er jeg for pinglete til slikt da, men ære være de som står i stormen, til tross for at de blir mobbet som "nettroll" bare fordi de har andre meninger. Anonymkode: f2cab...9d1 Nei det er ikke troll, det er dem vi faktisk vil prate med. Men trollene etterligner slike meninger fordi de heller vil diskutere med slike som meg, enn med de med disse type meningene. Vet ikke hvorfor å kunne ønske det var anderledes. Å dette du skriver er også en mening jeg vil diskutere mot, for denne skjøre jeg tåler ikke kritikk for meningene mine men har på et vis lyst til å kritisere alle som er uenig og er ganske passiv aggressiv om det. Skjønner det er ubehagelig å være uenig, det er ikke godt. Bruker å ta en stund noen ganger før jeg tørr å åpne meldinger når det handler om noe veldig emosjonellt, noen samtaler forlater jeg bare fordi det er så frustrerende og slitsomt. Men syns uansett det er virkelig at vi prater. Ansikt til ansikt er jeg en person som gråter, veldig flaut. En gang var det noen som trollet om barn som blir tvangsgiftet, det tåler jeg ikke. Jeg stormet ut ilsinnt av det rommet. For god grunn føler jeg da, men diskusjon kan være veldig slitsomt, spesielt om man er en emosjonell person. Bortsett fra dere troll, det har gått for langt. Det er ikke morsomt. Anonymkode: 619d9...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet søndag kl 13:17 #50 Del Skrevet søndag kl 13:17 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer vel an på hva du legger i «nettroll». Jeg har vært kontrær og kverulant hele mitt liv, lenge før jeg fikk nett. Betyr det at jeg er uegnet som partner? Anonymkode: b7b03...54c For noen, ja. Jeg orker ikke en kontrær og kverulerende mann. Og nei. Jeg hadde ikke giddet å være sammen med et nettroll. Da er han ikke the one, for han har verken moral, holdninger eller verdier jeg selv har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:50 #51 Del Skrevet søndag kl 14:50 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kommer vel an på hva du legger i «nettroll». Jeg har vært kontrær og kverulant hele mitt liv, lenge før jeg fikk nett. Betyr det at jeg er uegnet som partner? Anonymkode: b7b03...54c For meg og mange andre er du absolutt uegnet som partner eller venn når du er kontrær og kverulant. Høres ut som ett mareritt. Har en sånn kollega. Lager bare dårlig stemning Anonymkode: a4a74...dd2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet søndag kl 14:53 #52 Del Skrevet søndag kl 14:53 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men nå er det snakk om "the one". Du skal si nei, til kjærlighet bare på grunn av at du har en slik holdning? Får ikke muligheten igjen altså. Anonymkode: cd823...e64 Men hvem orker tanken på å tilbringe resten av livet med en fyr som stadig kommer i krangel med familie, naboer, kolleger og alle mulige andre? Det er forresten ekstremt lite sannsynlig at en sånn person er en drøm å forholde seg til på hjemmebane. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet søndag kl 15:03 #53 Del Skrevet søndag kl 15:03 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men er jo det da du kan ikke velge " the one". Anonymkode: cd823...e64 Han hadde ikke vært the one for meg heller det øyeblikket jeg hadde funnet ut at han var et nettroll. Hvis du mener at the one er det samme hva han står for, så mister hele begrepet mening. Ideen blir verdiløs. For hvis han hadde vært the one samme hva, så vil det si at the one for deg kunne ha vært en klonet Hitler. Hvis du av en eller annen grunn hadde fått det for deg at han var the one så hadde det ikke spilt noen rolle at han var Hitler. Og hvordan i all verden vet du at han er the one hvis han er en person du ikke en gang liker, respekterer eller klarer å tenne på? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 03:20 #54 Del Skrevet mandag kl 03:20 Jeg har aldri klart å forstå meg på folk som finner det givende å trolle. Det er så totalt bortkastet tid, og vitner om et menneske som er veldig lite oppegående, det mennesket ville aldri kunnet bli "the one". Humoristiske kommentarer i tråder, det liker jeg. Har fått meg mang en god latter av enkelte ting som blir postet i tråder, og der jeg har tenkt at "han/hun der skulle jeg likt å møte". Anonymkode: 87434...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:43 #55 Del Skrevet mandag kl 07:43 Det ville aldri skje siden det å ha respekt for alle andre mennesker er en av mine viktigste verdier. Et nettroll ville aldri klart å skjule sine holdninger så lenge at det hadde vært aktuell å bli gift med en. Anonymkode: 92977...a42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:06 #56 Del Skrevet mandag kl 23:06 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 13.22): Kanskje nien av de starter gode diskusjoner om viktige saker fra en annerledes vinkling.... Anonymkode: cd823...e64 Tja, da er man vel mer "djevelens advokat", ikke et nett-troll. Anonymkode: 0be87...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå