Gå til innhold

Hodepine av kontorjobb...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde det som deg. Gikk alltid vondt i hodet på jobb og ellers. Var masse sykmeldt. Fikk et vikariat i et firma med 100 % hjemmekontor og dårligere lønn. Det har blitt ganske mye bedre. Skal dessverre tilbake til kontorjobben etter nyttår. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugle83 skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde det som deg. Gikk alltid vondt i hodet på jobb og ellers. Var masse sykmeldt. Fikk et vikariat i et firma med 100 % hjemmekontor og dårligere lønn. Det har blitt ganske mye bedre. Skal dessverre tilbake til kontorjobben etter nyttår. 

Takk for tilbakemelding! Så dumt at du ikke får fortsette der. Er det samme type jobb, dvs at det er hjemmekontor som "løste det" for deg eller?

Anonymkode: 719af...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Takk for tilbakemelding! Så dumt at du ikke får fortsette der. Er det samme type jobb, dvs at det er hjemmekontor som "løste det" for deg eller?

Det var en lignende jobb, men den var også mindre stressende. Så mulig det er derfor. På hjemmekontoret prøvde jeg å trene annenhver dag. Bare 15 min youtubevideoer eller joggetur. Veldig kort, slik at  tilsvarer kaffepause eller lunsj.  

Åpent kontorlandskap og moderne lokaler uten mulighet for å lufte gjør hodepinen verre også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med migrene, og for meg er det hjemmekontor som hjelper. Dessverre har jeg bare to dager i uka, så merker det veldig godt de tre dagene jeg må på kontoret. Tror det er stresset på kontoret og støynivået som i stor grad utløser det for min del. Er ikke i nærheten så mye plaget når jeg har fri, og under covid var jeg minimalt plaget (selv om det ikke akkurat var rolig på jobb :ler:).

Anonymkode: 79871...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 8.49):

Ja, generelt er jeg mest ute og leker med barna og gjør husarbeid ellers. Kan dessverre ikke ha kun hjemmekontor heller..

Har egen celle men er enig i at helseplager var ennå verre da jeg jobbet i et dårlig inneklima før.

Har tatt mr, ct osv men det er ikke noe galt, synet er også bra så de vet ikke helt hva de skal gjøre. Vil helst ikke  gå hjemme heller..

Anspent? Fysio?

Anonymkode: 4b6c8...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...