AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #21 Del Skrevet 11. november 2024 Svaret på det siste er at jeg er redd for å være ensom Anonymkode: 7e7c8...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #22 Del Skrevet 11. november 2024 Les ditt eget innlegg: din egen beskrivelse av ham. Der har du svaret ditt. Hva får du ut av dette forholdet, bortsett fra vondt i magen, vonde kommentarer om kroppen din osv.? Vil du ha det sånn, i åresvis? Han endrer seg vel ikke, tror du det? Men han er opptatt av at du bør endre deg?? Anonymkode: fca1d...2f4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Svaret på det siste er at jeg er redd for å være ensom Anonymkode: 7e7c8...6d1 Du starter hele tråden med å si at MENN ser på deg igjen. Kvitt deg med den mannen du har valgt nå, for han ser på deg som ett enkelt byttedyr. Om du ikke tar tak NÅ, kan du bli en av alle kvinnene vi leser på som blir drept av sine partnere. For ja, jeg leser at mannen du har sammen med nå, kan fort bli en slik fyr som dreper partneren sin. Hvordan? De finner kvinnfolk de kan bestemme og dominere over. Kvinner som bare aksepterer dritten som blir sagt om dem. Anonymkode: f36e7...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #24 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Svaret på det siste er at jeg er redd for å være ensom Anonymkode: 7e7c8...6d1 Det er skummelt for da er sjansen stor for at du fortsetter å havne i forhold som er like ille som dette, du må jobbe med det, har du prøvd psykolog? Anonymkode: 68b46...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #25 Del Skrevet 11. november 2024 Det positive bør overveie det negative. Høres ikke ut som om det gjør det her. Ellers lurer jeg på om du klager mye? Folk kan bli lei av klaging. Kan være hans måte å si i fra om ting på. At han ønsker du skal oppføre deg mer voksent og ansvarlig når det for eksempel gjelder økonomi. Eventuelt gjøre noe med det, eller hold det for deg selv. Nå vet ikke jeg om han kanskje føler du hinter om at han bør støtte deg mer økonomisk, eller han føler du ønsker han skal betale for mer. Åpenbart er dere veldig forskjellige når det kommer til kommunikasjon. Det sier han også selv indirekte, at han ønsker du skal oppføre deg mer modent etc. i kommunikasjonen. Du bruker uttrykk jeg aldri har hørt før. Men mulig du tilhører en helt annen generasjon hvor dette er vanlig tale. Forstår han deg? Kommunikasjon er tross alt veldig viktig. Når dette ikke funker ifra starten av, tenker jeg forholdet dessverre har lite å gå på. Anonymkode: e75bc...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SupahWoman Skrevet 11. november 2024 #26 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Svaret på det siste er at jeg er redd for å være ensom Anonymkode: 7e7c8...6d1 Og du føler deg lykkeligere sammen med han enn det du ville gjort som singel? Poenget med et forhold er å ha en partner, bestevenn, elsker, kjæreste og støttespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå