AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Del Skrevet 10. november Har gått forbi mange konkursskilter de siste dagene i sentrum her... går det helt nedenom og vest nå? Jeg leter etter jobb, lett utrulig lenge, men med tanke på alle de som mister jobbene overalt nå bør man kanskje utvide søket enda mer? Kan det være mulig å få seg en remote jobb via for eksempel en amerikansk eller engelsk side? Noen som har en slik jobb, som de har fått mens de har bodd i Norge? Anonymkode: e7e10...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #2 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har gått forbi mange konkursskilter de siste dagene i sentrum her... går det helt nedenom og vest nå? Jeg leter etter jobb, lett utrulig lenge, men med tanke på alle de som mister jobbene overalt nå bør man kanskje utvide søket enda mer? Kan det være mulig å få seg en remote jobb via for eksempel en amerikansk eller engelsk side? Noen som har en slik jobb, som de har fått mens de har bodd i Norge? Anonymkode: e7e10...bf1 Hvilken by? Jeg kan omtrent ikke huske å ha sett et konkursskilt i mitt liv. Men ser av statistikken at det stemmer med flere konkurser i år. Anonymkode: e4169...170 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 10. november #3 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken by? Jeg kan omtrent ikke huske å ha sett et konkursskilt i mitt liv. Men ser av statistikken at det stemmer med flere konkurser i år. Anonymkode: e4169...170 Det er jo ingen som setter opp skilt med at de er konkurs! Men det kan skiltes med opphørssalg i forretninger som er konkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4 Del Skrevet 10. november Tilpasse deg er snart, ja. F.eks. omskoleres. Hva er konkurs forresten? Begravelsesbyråer? Legekontorer? Negledesignere? Anonymkode: bc633...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tilpasse deg er snart*, ja. F.eks. omskoleres. Hva er konkurs forresten? Begravelsesbyråer? Legekontorer? Negledesignere? Anonymkode: bc633...9d2 Er smart, skulle det stå Anonymkode: bc633...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #6 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tilpasse deg er snart, ja. F.eks. omskoleres. Hva er konkurs forresten? Begravelsesbyråer? Legekontorer? Negledesignere? Anonymkode: bc633...9d2 Hvorfor akkurat legekontorer, begravelsesbyråer og negldesignere? Er det et hint om at det er vegen å gå? Skiltene jeg har gått forbi har vært plassert i butikkvinduer og på dører, men ser også artikler nesten daglig som omhandler bedrifter som enten er på vei rett i grøfta eller må nedbemanne. Jeg har allerede omskolert meg nå nylig, dummeste jeg har gjort, er sånn passe sliten og lei. Anonymkode: e7e10...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #7 Del Skrevet 10. november Fysiske butikker er utdøende, ja. Det har de vært over tid. Det samme er lokale kontorer og mindre bedrifter. De klarer seg ikke i konkurransen med de store aktørene, og går konkurs, eller blir kjøpt opp. Anonymkode: f20d6...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #8 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor akkurat legekontorer, begravelsesbyråer og negldesignere? Er det et hint om at det er vegen å gå? Skiltene jeg har gått forbi har vært plassert i butikkvinduer og på dører, men ser også artikler nesten daglig som omhandler bedrifter som enten er på vei rett i grøfta eller må nedbemanne. Jeg har allerede omskolert meg nå nylig, dummeste jeg har gjort, er sånn passe sliten og lei. Anonymkode: e7e10...bf1 Fordi det er klin umulig vite om du bør søke bredere når du ikke sier noe om hvilke bedrifter som går konkurs og hvorfor de konkursene går ut over deg... Jeg har sett utallige konkurser i byggebransjen de siste årene, og de fleste byggefirmaer som er igjen kan også gå konkurs, uten at det har noe si for meg. Alle verdens negledesignere kan gå konkurs, uten at det påvirker meg. Anonymkode: 9dff7...1f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå