AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 ...noe skikkelig dørty som får det til å gynge Anonymkode: 7ca4e...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ...noe skikkelig dørty som får det til å gynge Anonymkode: 7ca4e...7c8 Skal jeg melke pikken din med den trange fitta mi? Anonymkode: 51148...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 Babe fuck this shit! Get naked I got a plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Kuk i analen Anonymkode: 6aad1...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kuk i analen Anonymkode: 6aad1...8aa 🤣 Anonymkode: dc789...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) 1. Kan jeg høvle over deg? 😂 2. Det er så deilig når du knuller fitta mi til hinsides. Du gjør fitta mi så trang og klar. Klarer ikke å tenke på noe annet enn den deilige kuken din. 3. Your pleasure is my pleasure. 4. I can be anything you need me to be 😉 (nesten) Synes denne sangen illustrerer det litt bedre 😉. Endret 10. november 2024 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 Blir dere virkelig kåte av «dirty talk»? Jeg syntes det bare er påtatt, kleint og komisk😆🙈 Når noen bevisst går inn i en rolle, bare fordi det gjelder sex, så mister jeg tenningen. Jeg ler og syntes det er morsomt, men blir ikke kåt. Dette gjelder også rollespill, overdreven stønning/roping osv. Anonymkode: d7c93...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. november 2024 #8 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir dere virkelig kåte av «dirty talk»? Jeg syntes det bare er påtatt, kleint og komisk😆🙈 Når noen bevisst går inn i en rolle, bare fordi det gjelder sex, så mister jeg tenningen. Jeg ler og syntes det er morsomt, men blir ikke kåt. Dette gjelder også rollespill, overdreven stønning/roping osv. Anonymkode: d7c93...174 Altså er ikke hvem som helst som kan snakke dirty til meg.... Er han god på det så blir jeg tent. Det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #9 Del Skrevet 10. november 2024 Tar du husvasken mens jeg tar en øl med gutta, så blir det noe på deg når jeg kommer hjem fra Sandra. The 🐃. Anonymkode: dab06...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 10. november 2024 #10 Del Skrevet 10. november 2024 Irak skrev (13 timer siden): Altså er ikke hvem som helst som kan snakke dirty til meg.... Er han god på det så blir jeg tent. Det gjør jeg. Jeg ville sagt at måten det sies på er superviktig. Litt dempet stenme, myke s' er og flørtende blikk gjør mye 🔥🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. november 2024 #11 Del Skrevet 11. november 2024 Kryneren skrev (6 timer siden): Jeg ville sagt at måten det sies på er superviktig. Litt dempet stenme, myke s' er og flørtende blikk gjør mye 🔥🙂 Åja så du kan dette du 😂. Myke s'er sier du. Det har jeg faktisk ikke tenkt på 😂. Takk for tipset 👍. Flørtende blikk tror jeg at jeg har kontroll på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #12 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 4.18): Skal jeg melke pikken din med den trange fitta mi? Anonymkode: 51148...4d2 🤣 melke 😂😂😂 Anonymkode: 80889...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 11. november 2024 #13 Del Skrevet 11. november 2024 Irak skrev (7 minutter siden): Åja så du kan dette du 😂. Myke s'er sier du. Det har jeg faktisk ikke tenkt på 😂. Takk for tipset 👍. Flørtende blikk tror jeg at jeg har kontroll på. Det tror jeg på 🥰Vet ikke akkurat om jeg kan det, men...😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå