AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:23 #21 Del Skrevet tirsdag kl 09:23 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Man sier det ikke! Et mareritt hadde vært å få det i trynet og så er det ting man ikke kan forandre på. Syksom eller noe. Hvor går vegen videre da? Jeg hadde ikke greid å fortsette et vennskap med en som syns jeg lukter vondt. Så om du vil risikere det så kjør på. Anonymkode: 56463...9bd Så klart man sier noe! Så kan man i alle fall finne ut om det er noe man kan forandre på eller ikke. Kanskje det er en enkel løsning! Men du tenker det er bedre å gå rundt å lukte vondt enn å få det løst? Kanskje er det ingen løsning, men da er man i alle fall klar over problemet selv, og kan ta noen forholdsregler. Jeg hadde satt veldig pris på beskjed på en hyggelig måte om det var meg! Anonymkode: 5d9e8...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:47 #22 Del Skrevet tirsdag kl 09:47 Vifte med hendene, er typisk signal Anonymkode: 396b6...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:34 #23 Del Skrevet tirsdag kl 15:34 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så klart man sier noe! Så kan man i alle fall finne ut om det er noe man kan forandre på eller ikke. Kanskje det er en enkel løsning! Men du tenker det er bedre å gå rundt å lukte vondt enn å få det løst? Kanskje er det ingen løsning, men da er man i alle fall klar over problemet selv, og kan ta noen forholdsregler. Jeg hadde satt veldig pris på beskjed på en hyggelig måte om det var meg! Anonymkode: 5d9e8...44c Har du fasit for alle? Nei,du har ikke det. Anonymkode: 56463...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:19 #24 Del Skrevet tirsdag kl 19:19 Hun merker jo ikke selv at hun lukter. Og folk har forskjellig sensitivitet for forskjellige lukter, denne kjæreste plages kanskje ikke? Men hvordan ta det opp, det er vanskelig. Ikke sikkert alle lukter det, og ikke sikkert man kan gjøre noe med det. Anonymkode: 6adcb...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet tirsdag kl 19:26 #25 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 0.01): Si, beklager jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette, men jeg har lagt merke til at du ofte har en spesiell lukt. Og den lukta er ikke så god. Jeg vil det beste for deg ved å snakke om dette. Har du selv lagt merke til litt rar lukt? Anonymkode: ab45c...472 Det er ikke nødvendig å legge til dette, ellers enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:33 #26 Del Skrevet tirsdag kl 19:33 Har du spurt andre i omgangskretsen hennes om de har lagt merke til det samme? Hvis hun har kjæreste, er det litt rart om han ikke merker noen ting? Kanskje spørre kjæresten hennes eller noen andre felles venner av dere? Ellers ville jeg nok brukt lukta i leiligheten hennes som inngangsport - si at du har lagt merke til at det lukter dårlig hjemme hos henne, og at det har satt seg i klærne hennes, kanskje hun bør få undersøkt om det er sopp, råte e.l. der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:38 #27 Del Skrevet tirsdag kl 19:38 Det der er enkelt : dusj for hellvete ! Anonymkode: 5a7ec...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:56 #28 Del Skrevet tirsdag kl 20:56 Hvis det er vond lukt der hun bor, så må hun jo legge merke til det når hun har vært ute en stund og så kommet hjem. Det er ikke sikkert hun skjønner det, men lukt kan jo sette seg i klær. Hun vil jo fortsette å lukte uten at alle klærne blir vasket. Syns også det er rart at hun evt ikke legger merke til det hos kjæresten. Hvis han har et luktfritt hjem også kommer hun med «stinkeklær» i en «stinkebag», så burde jo både han og hun legge merke til det. Her bør du egentlig bare rive av plasteret. Du kan jo bare si det som det er. Når vi er sammen, så kjenner jeg en rar lukt av deg eller om det er klærne dine. Er det dårlig inneklima der du bor? Lukt setter seg i klærne. Det er ikke meningen at klær skal lukte i det hele tatt. Så fremt man ikke bruker parfyme eller sterkt parfymert vaskemiddel og skyllemiddel da. Da pakker du det godt inn. Så får du bare ta det derfra. Blir hun sur, så si at du ville nå bare si fra. Du ser på henne som en god venninne og syns det er viktig å løfte hverandre opp, noe du syns du gjør iom du ikke ønsker hun skal lukte. Det er ikke særlig godt akseptert i samfunnet. Du har ikke sagt dette for å være slem. Anonymkode: 5df6f...063 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:02 #29 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 Kan det være vaskemaskinen som gir klærne en sur lukt? Anonymkode: 92bc9...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:04 #30 Del Skrevet i går, 17:04 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 23.54): Utrolig vanskelig å si hva det er. Det er nok bakteriell vaginose eller svette. Jeg er så usikker på hva den lukten er, fordi jeg kjenner den ikke igjen. Så langt, så har jeg bare møtt en person med den lukten og det er henne. Det er en litt sånn «råtten» lukt. Jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive det. Det lukter slik hjemme hos henne og, så det kan jo tenkes at det er det som har satt seg fast. Fordi det er ikke en kroppslig lukt, det synes jeg ikke Anonymkode: eb29a...244 Dette gir jo ikke helt mening? Anonymkode: 7a5b9...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #31 Del Skrevet 22 timer siden Jeg er veldig sensitiv for lukten av sur klut, jeg reagerer nok på det før mange andre. Enkelte lar tøyet ligge alt for lenge i maskinen, og da kan det lukte skikkelig surt. Lukta kan også smitte over på eks sofa hvis noen med sure klær har sittet på den, men jeg har aldri merket at et helt hus har luktet vondt av det, det pleier å være mulig å lokalisere en sur regnfrakk eller lignende hvis det lukter f eks i gangen. Så hvis selve leiligheten hun bor i lukter skikkelig ille høres det jo mest ut som at det er boligen som er problemet. Anonymkode: e0ec1...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #32 Del Skrevet 22 timer siden Har du noen gang sett henne nydusjet? Kan det være at hun har en ekstremt sær fobi eller noe mot å dusje? Mugg kan sette seg i både møbler og klær dersom det er dét. Men mugg-aktig lukt vil jeg tro de fleste kjenner igjen? Lukter det på stua i kollektivet også? Da er jo det litt rart hvis det kommer fra henne. Anonymkode: 73e73...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 23.30): Har en lik bekjent. Hun har alltid luktet, men det har ikke vært klart om det var henne eller klærne. Var hjemme hos henne, og lukten satt i vegger og tak. Jeg slapp å ta det opp, for hun sa til meg at noen andre hadde sagt det til henne, og hun kunne ikke skjønne det. Så da måtte jeg stemme i, at jo, du lukter faktisk Anonymkode: 14242...a21 Men hva skjedde da? Klarte hun å få bort lukten? Anonymkode: 9cd82...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5 timer siden #34 Del Skrevet 5 timer siden Du kan jo begynne med å kommentere den rare lukta når du er hjemme hos henne og se hvor det fører. Også ta det opp igjen senere at du merker den samme lukta når du møter henne en annen plass, bare så det ikke blir så direkte at det er hun som lukter vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå